Gezondheid alle pijlers

Drukkende pijn in onderbuik

05-02-2015 11:09 9 berichten
Hoi dames en heren,

ik heb sinds 3 dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Vriend was die dagen ook ziek, ik weet niet of dit er iets mee te maken had?

Mezelf wat georiënteerd op het web, daar kom ik vooral de term zwanger tegen. Ik slik gewoon de pil op de zelfde tijd en ben nu ook ongesteld, dus die kans lijkt mij erg klein? Gister voor de zekerheid een test gehaald, en die was negatief.

Weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn? Of moet ik me niet zo druk maken?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn geen dokter dus wij kunnen je geen advies geven.
Half Nederland heeft buikgriep, oorpijn en/of gewone griep. Ik denk dat je gewoon iets onder de leden hebt. Gaat vast vanzelf weer over. En bij twijfel: natuurlijk even de huisarts bellen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik denk dat het toch weeen zijn hoor!

Nee zonder gekheid, (buik)griep, blaasontsteking enz enz. Als je het niet vertrouwd op naar de HA.
Wanneer heb je voor het laatst gekakt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 05 februari 2015 @ 11:39:

Wanneer heb je voor het laatst gekakt?5 min geleden was de 2e keer vandaag. So don't worry about that
Er zijn zoveel symptomen die zwanger aangeven dat je met bijna alles wel op internet vindt dat je zwanger kunt zijn.

Hier valt niks zinnigs over te zeggen. Buikpijn is zelfs voor doktoren lastig zei die van mij eens. Gewoon omdat er zoveel in de buik zit er kan van alles zijn.

Er heerst nu bv buikgriep.

Neem dus contact op met de huisarts.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:frisiandutchie schreef op 05 februari 2015 @ 11:42:

[...]

5 min geleden was de 2e keer vandaag. So don't worry about that Kan zo maar zijn hoor Volle darmen kunnen best pijn doen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Is je huisarts met vakantie?
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven