Duizelig, zonnebril op sterkte
dinsdag 31 maart 2015 om 19:22
Weet iemand hoe het kan dat wanneer je een zonnebril op sterkte hebt, en je die dus in de zon afwisselt met je normale bril, je daarvan duizelig kan worden? Ik heb niet een extreme verziendheid maar wel een cilinder. Nu heb ik 1 zonnebril die wel oke is, maar een andere zonnebril kan ik niet dragen omdat ik echt duizelig word van die bril. Weet iemand hoe dat kan? Het is dezelfde sterkte als mijn normale bril.. Ik ben van plan een nieuwe zonnebril te gaan kopen maar ik vind het zonde als ik die nooit ga dragen omdat ik dan weer duizelig word.
dinsdag 31 maart 2015 om 19:45
Zorg dat je naar een goede opticien gaat en die de glazen correct inslijpt! Zeker met een cilinder is het belangrijk dat de glazen precies goed staan!
Verder merk ik dat ik door bepaalde zonnebrillen slechter zie dan andere. Ik kan bijvoorbeeld heel slecht door polaroid glazen kijken en bepaalde bruin en grijstinten vind ik ook vreselijk. Dus goed uit proberen bij de opticien, en niet de kleur nemen die hip is, maar de glazen waardoor je het beste kijkt.
Verder merk ik dat ik door bepaalde zonnebrillen slechter zie dan andere. Ik kan bijvoorbeeld heel slecht door polaroid glazen kijken en bepaalde bruin en grijstinten vind ik ook vreselijk. Dus goed uit proberen bij de opticien, en niet de kleur nemen die hip is, maar de glazen waardoor je het beste kijkt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover