Gezondheid alle pijlers

Eerste hulp

08-11-2019 19:32 39 berichten
Een ongelukje zit in een klein hoekje, voordat je medisch advies kan inwinnen van de HAP of een chirurg heb je Eerste Hulp nodig. Hier is uw eigenste Viva EHBO post. Vinger eraf of je haar in de fik? Stel je eerste hulp vragen hier.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Jep, als mijn haar in de fik schiet is mijn eerste reactie dat op Viva komen melden :@@:
Alle reacties Link kopieren
Snouth schreef:
08-11-2019 19:32
:rofl:
Ik heb zoveel buikpijn van het lachen, dat ik alleen nog over de grond kan rollen. Wat moet ik nu doen?
Snouth schreef:
08-11-2019 19:33
Ik heb zoveel buikpijn van het lachen, dat ik alleen nog over de grond kan rollen. Wat moet ik nu doen?
praten!
Snouth schreef:
08-11-2019 19:33
Ik heb zoveel buikpijn van het lachen, dat ik alleen nog over de grond kan rollen. Wat moet ik nu doen?
Blijven ademen.
Al de rest is bijzaak :-).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de titel van dit topic verwarrend. Eerste hulp bij eerste hulp lijkt me beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te snoepen terwijl ik dat niet zou moeten doen. Help! Hoe kan ik stoppen?
Alle reacties Link kopieren
En dan jammeren en het halve forum op hol als je een ban krijgt voor medisch advies zeker? :sarcastic:
.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
08-11-2019 19:36
Ik vind de titel van dit topic verwarrend. Eerste hulp bij eerste hulp lijkt me beter.
:proud:
Wat raad jij aan in geval van een door de mangel afgerukte arm? Een festonsteek of gewoon een zigzag?
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je doen als er een azijnzeiker in je topic zit?
Alle reacties Link kopieren
Waarom reageer je dan niet gewoon op topics op de pleisterpijler?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
08-11-2019 19:41
Wat raad jij aan in geval van een door de mangel afgerukte arm? Een festonsteek of gewoon een zigzag?
Een pot sterk water. Afhechten en niets meer aan doen :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
:blauwoog:

Mijn vriend heeft me een blauw oog geslagen wat kan ik nu het beste doen ( met mijn oog)?
linnylow wijzigde dit bericht op 08-11-2019 19:49
5.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een echte cursus volgen. Heb nu op het werk en thuis een incident meegemaakt en het valt mij op dat omstanders niets doen. Ik heb nu twee maal iemand in stabiele zijligging gedaan, functies gechecked en met de ambulance gesproken. Ik verwacht in mijn omgeving wel meer incidenten dus ik ga het leren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
linnylow schreef:
08-11-2019 19:45
Afbeelding

Mijn vriend heeft me een blauw oog geslagen wat kan ik nu het beste doen ( met mijn oog)?
Ander oog ook laten blauw kloppen en beweren dat het de nieuwste mode qua make-up is.
Hoe kan ik mijn gebroken elleboog in gips nog bruikbaar maken?
viva-amber schreef:
08-11-2019 19:45
Ik verwacht in mijn omgeving wel meer incidenten dus ik ga het leren.
:( Kan je niet een andere omgeving zoeken?
Met of zonder kosten eigen risico?
Lady*Voldemort schreef:
08-11-2019 19:41
Wat raad jij aan in geval van een door de mangel afgerukte arm? Een festonsteek of gewoon een zigzag?
eerst stelpen maar liever niet met het witte goed
linnylow schreef:
08-11-2019 19:45
:blauwoog:

Mijn vriend heeft me een blauw oog geslagen wat kan ik nu het beste doen ( met mijn oog)?
rauw vlees erop
lilalinda schreef:
08-11-2019 19:42
Waarom reageer je dan niet gewoon op topics op de pleisterpijler?
omdat dat veel verder gaat dan ehbo
Alle reacties Link kopieren
Ik ga iedereen staffen vanwege medisch advies, want dat mag niet. :whip:
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
08-11-2019 20:01
:( Kan je niet een andere omgeving zoeken?
Nee, ik vind het hier leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven