electrische tandenborstel voor kinderen?
zaterdag 21 februari 2015 om 08:04
Goedemorgen! Sinds kort gebruik ik een elektrische tandenborstel en dat bevalt mij wel
Mijn tanden worden een stuk schoner, althans ze voelen een stuk schoner aan Nu overweeg ik om ook een elektrische tandenborstel voor onze kinderen aan te schaffen. Hebben jullie ervaring met elektrische kindertandenborstels? Hebben jullie kinderen een eigen tandenborstel of alleen een eigen opzetstukje?
Mijn tanden worden een stuk schoner, althans ze voelen een stuk schoner aan Nu overweeg ik om ook een elektrische tandenborstel voor onze kinderen aan te schaffen. Hebben jullie ervaring met elektrische kindertandenborstels? Hebben jullie kinderen een eigen tandenborstel of alleen een eigen opzetstukje?
zaterdag 21 februari 2015 om 08:11
Mijn kinderen hebben een eigen tandenborstel op batterijen. Ik wil binnenkort een elektrische voor ze kopen.
Ik heb er een enorme afkeer voor als iemand mijn tandenborstel zou gebruiken, ook al is 't alleen 't stuk zonder borstel.
Mijn vriend heeft een keer, per ongeluk, mijn tandenborstel gebruikt en dat vond ik verschrikkelijk (nog mild gezegd).
Hartstikke overdreven natuurlijk maar iedere gek zijn gebrek, dit is mijn gebrek.
Maar daar ging je vraag niet om.
Ik heb er een enorme afkeer voor als iemand mijn tandenborstel zou gebruiken, ook al is 't alleen 't stuk zonder borstel.
Mijn vriend heeft een keer, per ongeluk, mijn tandenborstel gebruikt en dat vond ik verschrikkelijk (nog mild gezegd).
Hartstikke overdreven natuurlijk maar iedere gek zijn gebrek, dit is mijn gebrek.
Maar daar ging je vraag niet om.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 21 februari 2015 om 08:51
zaterdag 21 februari 2015 om 09:00
Voor zoon vanaf 1 1/2 een eigen elektrische tandenborstel. Hij vond onze elektrische tandenborstel zo interessant, leek me een goed moment om er ook een voor hem te kopen.
Hij heeft een eigen tandenborstel, oral-b kinderversie (cars). Ik wilde perse een goede en absoluut eentje die opgeladen kon worden (niet eentje op batterijen)
Hij heeft een eigen tandenborstel, oral-b kinderversie (cars). Ik wilde perse een goede en absoluut eentje die opgeladen kon worden (niet eentje op batterijen)
zaterdag 21 februari 2015 om 09:35
Als mondhygienist zeg ik JA! Koop een sonicare voor kids. Die lijkt op een gewone qua kop. En hij start niet gelijk met2 minuten, maar met 1 en elke dag een beetje langer tot de 2e minuut bereikt is. Fijn handvat voor de ouders, leuke plaatjes voor de kids erop.
Je mag 'm 2 maanden uitproberen, is het toch niks kan je 'm terugsturen en krijg je je geld terug.
Ben er echt fan van, ook bij beugels!
De batterij gaat zo'n 7 jaar mee, opladen duurt lang, maar dan heb je ook wat. Oralb laadt snel en gaat 2 jaar mee.
Oralb zou ik alleen voor volwassenen aanraden.
Linkje: https://m.tandenborstel.c ... l-sonicare-for-kids-nieuw
Linkje: https://m.bol.com/nl/p/ph ... =/N/0/Ntt/sonicare%20kids
In de beschrijving staat vanaf 4 jaar, maar kan prima vanaf 2 jaar al.
Je mag 'm 2 maanden uitproberen, is het toch niks kan je 'm terugsturen en krijg je je geld terug.
Ben er echt fan van, ook bij beugels!
De batterij gaat zo'n 7 jaar mee, opladen duurt lang, maar dan heb je ook wat. Oralb laadt snel en gaat 2 jaar mee.
Oralb zou ik alleen voor volwassenen aanraden.
Linkje: https://m.tandenborstel.c ... l-sonicare-for-kids-nieuw
Linkje: https://m.bol.com/nl/p/ph ... =/N/0/Ntt/sonicare%20kids
In de beschrijving staat vanaf 4 jaar, maar kan prima vanaf 2 jaar al.
zaterdag 21 februari 2015 om 10:17
zaterdag 21 februari 2015 om 12:22
zaterdag 21 februari 2015 om 14:27
Ik heb er eentje op batterijen. Poets meestal met de hand, maar mijn tanden en kiezen staan heel dicht bij elkaar, dus soms is wat elektrische hulp dan erg fijn. Losse opzetborsteltjes voor Dochter, die dat welgeteld 4x gedaan heeft. Maar zij heeft het gebit van haar vader, lekker veel ruimte overal. Tanden zijn goed schoon altijd, volgens de tandarts.
zondag 22 februari 2015 om 22:02
Zoon van nu 9 heeft slechte tanden, makkelijk gaatjes door ongelukkig gevormd glazuur (uitleg tandarts). Toen hij 6 was ofzo een elektrische tandenborstel gekocht, een Oral B. We hebben altijd samen gedaan met een elektrische tandenborstel, wel eigen opzetborstels.
Nu ik een nieuwe heb gekocht, bleek een set met 2 handvatten (het apparaat zelf dus) niet zoveel duurder dan een enkele. Dus nu hebben we er beiden een, gewoon de volwassenenversie. We hoeven u niet meer op elkaar te wachten (luxeprobleem) en het is wel handig met logeren enzo, maar het was geen must.
Ik heb geen aandelen maar heb een Sonicare besteld bij t*ndonline. Erg tevreden.
Nu ik een nieuwe heb gekocht, bleek een set met 2 handvatten (het apparaat zelf dus) niet zoveel duurder dan een enkele. Dus nu hebben we er beiden een, gewoon de volwassenenversie. We hoeven u niet meer op elkaar te wachten (luxeprobleem) en het is wel handig met logeren enzo, maar het was geen must.
Ik heb geen aandelen maar heb een Sonicare besteld bij t*ndonline. Erg tevreden.
streepjessokken wijzigde dit bericht op 22-02-2015 22:05
Reden: grrrr traag forum
Reden: grrrr traag forum
% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
dinsdag 24 februari 2015 om 17:04