Werk & Studie alle pijlers

maatschappelijk werk en dienstverlening

22-05-2008 21:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden!

Ik ben op zoek naar iemand die mwd studeert. Ik zou hier graag wat diepere informatie over willen. Ik zit er aan te denken om deze opleiding te gaan doen. Jullie zouden mij erg kunnen helpen met mijn keuze..

Alvast bedankt.

Groetjes, saskia
Alle reacties Link kopieren
Ik doe MWD en zit nu in het derde jaar. Ik doe de opleiding op de HZ in Vlissingen.



Wat wil je weten?
Alle reacties Link kopieren
Oeps foutje
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je weten?
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer ook MWD in deeltijd. Bijna in het laatste jaar (eindelijk...). Daarnaast werk ik full-time.
Alle reacties Link kopieren
Ma ik jullie emailadres dan stel ik wat uitgebreide vragen per mail.

Dank je!

mijn mail is: saskia_baas@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
ehm, nee.

Mijn mailadres krijg je niet, maar wil hier altijd vragen voor je beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag het volgende willen weten:

- welke vakken krijg / volg je allemaal?

- hoe heb je een stageplek gevonden?

- hoe zien daar je werkzaamheden eruit?

- hoeveel besteed je aan je studie per week?

- wat zijn je werk/studietijden?

- zitten er ook 25+ mensen in je klas?

thanx alvast voor het antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer ook Maatschappelijk werk en dienstverlening aan de Hogeschool Utrecht. Studeer (als het goed is) over een maand af... Dus vraag maar raak!
Alle reacties Link kopieren
zazzie1981 schreef op 23 mei 2008 @ 14:35:

Ik zou graag het volgende willen weten:

- welke vakken krijg / volg je allemaal?

Afhankelijk van wat je kiest, veel vrije keuze ruimte.

Verder vakken als psychopathologie, seksespecifieke hulpverlening, recht, economie, Nederlands, orthopedagogiek, PPO, supervisie, intervisie, organisatiekunde, medische kennis, etc.


- hoe heb je een stageplek gevonden?

solliciteren