Gezondheid alle pijlers

Ervaring met ooglaseren?

11-01-2021 23:39 51 berichten
Loop al een tijd met contactlensen te sukkelen. Een bril is helaas niet voor mij bestemd (krijg altijd hoofdpijn van die dingen) en contactlensen.. tja.. opzich een prima concept en zou zeker niet zonder kunnen. Maar wil me toch een serieus verdiepen in ooglaseren. Enige ervaringen hier?

in mijn gehele omgeving is de meest dichtbijstaande mens die ik kan bedenken die zn ogen ooit heeft laten laseren, een collega van mijn broer. Die had er de eerste drie maanden veel profijt van maar daarna ''werd het toch wat minder dus ik heb nu af en toe de bril weer op''

Beetje vaag, maarja. Wat vonden jullie? Momenteel heb ik (nog) de luxe dat ik centjes kan sparen, kan me voorstellen dat de toch aardige ingreep qua kosten niet voor ieder bestemd is.

Edit: En bij welke aanbieder heb je wat voor ''pakket'' gekozen? Volgens mij zijn er ook nog weer 3 verschillende kanten die je op kunt/moet.
anoniem_65462c665a714 wijzigde dit bericht op 11-01-2021 23:51
8.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisterenmiddag hebben mijn vriend en ik beide onze oogloserbehandeling gehad en wij zijn dik tevreden. We hebben beide de relax smile behandeling gehad. Het was zo voorbij en je voelt vrij weinig. Verdovende druppels werken goed en nu al geen last meer van de ogen en al behoorlijk zicht. Kunnen alles zien maar nog niet helemaal scherp, maar zijn ook nog geen 24 uur verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven