Gezondheid alle pijlers

Even klagen... Heb zo'n pijn.

11-03-2015 11:49 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff even klagen hoor. Heb nu sinds zondag overal last van en zit zelfs te wachten totdat ik goed ziek word maar dat gebeurt maar niet. Nou ja dan niet, maar dan mag die pijn ook wel gaan!

Zondag heb ik de hele dag regelmatige pijn aan mijn long (gok ik) gehad. Steeds met tussenpozen, links onderin. Het voelde alsof iemand er dan heel hard in kneep en ik moest tegen de avond ook naar adem happen omdat het erger werd. Maandag was het over gelukkig. Sindsdien wel dooooodmoe geworden, zelfs iets in het huishouden doen ging langzaam. Ook zo nu en dan branderig gevoel bij ademhalen en pijnlijke steken bij longen en middenrif.

Vandaag heb ik gewoon overal in mijn romp pijn, van mijn kont tot mijn hoofd, die erger wordt zodra ik sta en loop. Pijn is vooral erg aanwezig in ribben, rug (tussen schouders) en bekken. Diep ademhalen zorgt wel voor verergering merk ik. Lang lopen gaat niet denk ik. Misschien dat die pijn er juist mee te maken heeft dat ik weinig beweeg en moet ik juist gaan bewegen. Ik durf niet goed, maar er moeten wel dingen gebeuren. Morgen ben ik jarig, moet nog boodschappen doen bijv. Vind het nog een beetje vroeg voor de huisarts, heb pas sinds gister/vandaag redelijk erge last.

Getver!! wat heb ik hier een hekel aan! Ik voel me net 80 zo (word toch echt nog maar 24) ik ga maar aan de paracetamol en hopen dat het zo allemaal wel lukt.
Beterschap! Gelukkig lijkt het niks ernstigs te zijn. Maar wel vervelend natuurlijk om precies op je verjaardag ziek te zijn.
Och, ik geloof dat anderen het vervelender voor me vinden dan ik. Ik heb nooit veel om mijn verjaardag gegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven