Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ik heb in 1 keer alle pagina's doorgelezen maar wat een schok is dit. Echt wat een hel.

Ik hoop echt dat de uitslag op de hiv test negatief is. Ik zal aan je denken
Geven ze de uitslag wel door via de telefoon?

Of moet je hoe dan ook naar de dokter?
Ik kan me zo voorstellen dat als de uitslag binnen is (en ik hoop van harte dat deze negatief is!) dat desenchante deze eerst zelf wil verwerken en niet ons gelijk op de hoogte komt brengen.

Dit topic heeft me echt aangegrepen en ik denk de hele dag al aan je.

X
Wat een nachtmerrie, veel sterkte.......Ik ben eigenlijk gewoon sprakeloos....
Nog nooit zo stil geweest van een topic.

Er wordt, ook hier, aan je gedacht.
Ik word gebeld als de uitslag er is, geen vaste tijd aangegeven, eind vd middag of vroege avond. Ga er van uit dat ik dan erheen moet zodat het persoonlijk verteld kan worden, positief of negatief.

Mijn maag krampt, mn hart gaat tekeer en ik zweet me een ongeluk. Stress in de ruime zin, was het maar vast morgen na een goede uitslag.
ik wilde dat ik je irl kende en dat ik nu naast je kon zitten, gewoon wachten... heb zo een strijdvaardig gevoel gekregen van dit topic, voor jou, maar ik voel ook zoveel verdriet voor je.. en ik ken je niet eens.... en je raakt me zo..
DTEEZ!
Wat is wachten toch vreselijk als je zo in onzekerheid zit!

Kun je misschien zelf vast bellen om te vertellen dat jij je zo beroerd voelt en nog eens te benadrukken dat je een snel telefoontje echt enorm op prijs stelt? (Al is het alleen maar om niet als laatste van het lijstje "testuitslagen" gebeld te worden).
Oh desenchante, wat een spanning.
Ik heb kaarsjes aangestoken voor ons hele gezin. Ik ben niet gelovig, integendeel, maar ik loop toch een soort van te bidden dat alles goed mag komen. Het is bizar.
nummerzoveel, ik denk dat iedereen die op een uitslag van een HIV test wacht, zich beroerd voelt...
Dit topic blijft mij bezig houden. Dikke knuffel!
Desenchante (what's in a nick...), ook ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop met heel m'n hart dat je heel snel goed nieuws krijgt van het lab.

Wat een nachtmerrie, dit moet alles onder je vandaan slaan...
Dat gevoel heb ik nu ook, Djoels. Godver, bij zulke zaken moet de huisarts toch gewoon een exact tijdstip aan kunnen duiden zeg. Niet dat halfslachtige.

Heb je iets kalmerends in huis eventueel Dechantee? Ik heb zeer veel spanning in mijn leven gehad, maar kan mij niet indenken hoe het is om in jouw schoenen te staan. Wat een hel.
heb hier ook al de hele dag een kaarsje voor je aan gehad.

Hoop echt dat het voor jou een negatieve uitslag is en dat jij en je gezin dit snel een plekje kunnen geven en deze HELL dag snel over is voor je...
quote:Djoels schreef op 12 augustus 2009 @ 16:16:

ik wilde dat ik je irl kende en dat ik nu naast je kon zitten, gewoon wachten... heb zo een strijdvaardig gevoel gekregen van dit topic, voor jou, maar ik voel ook zoveel verdriet voor je.. en ik ken je niet eens.... en je raakt me zo..Wat lief en precies hoe ik mij voel.
Oh, wat een stress
Hier ook net 21 pagina's doorgelezen kippenvel op mijn armen.

Meisje toch wat moet jij nu door een hel gaan zeg.

Buiten het zenuwslopende wachten op de uitslag ook nog eens een keer alle ontboezemingen van je man.

Ook hier wordt aan je gedacht meis.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
Jemig, wat een verhaal wordt het zo. Ik hoop dat je snel wat te horen krijgt. Wat een drama. Ik wens je toe dat je straks veel steun vanuit je omgeving krijgt. Want hoe de uitslag ook uitvalt, je heb veel te verwerken en deze moeilijke periode duurt nog even voort. Je partner mag in een diepe put stront zakken, maar voor jou en je kinderen is het natuurlijk allemaal veel persoonlijker. Poeh he. Ik word er gewoon stil van. En plaatsvervangend kwaad op een man die zijn gezin zo in gevaar brengt. GRRR.

Maar nu eerst de uitslag....
Heb net alle pagina's doorgelezen. Wat een verschrikkelijke situtie! Ik hoop echt met heel mijn hart dat jouw test en de test va de kinderen negatief is. Hopelijk weet je snel iets meer!

In gedachten een kaarsje voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven