Gezondheid alle pijlers

Heb het (vooral 's avonds) zo koud!!, tips?

09-01-2021 15:09 54 berichten
Ik heb het tegenwoordig zo koud 's avonds, maar ook overdag, als ik aan het werk ben thuis.
Ik probeer momenteel af te vallen, misschien heeft dat ermee te maken. Ik probeer veel te wandelen, een uur per dag, om de bloedsomloop bezig te houden.
Ik ga weleens in bad, heerlijk, maar niet echt milieuvriendelijk om dat elke avond te doen.
Heb wollen pantoffels, draag vaak een sjaal, drink veel warme dranken, heb een deken voor op de bank en voor in bed een elektrische deken (die ik het bed laat verwarmen waarna ik m weer uitzet).
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
09-01-2021 16:41
Je schrijft dat je probeert af te vallen. Wat eet je dan zoal op een dag?
Als ik 's winters te weinig eet heb ik het ook koud, terwijl ik allerminst een koukleum ben.
Ik wilde het net zeggen, als ik aan het afvallen ben of als ik te slank ben ( in het verleden) krijg ik mijzelf niet warm.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Dikke panty aan onder je broek, verwarming graadje hoger en een dekentje erbij.
Je schrijft dat je aan het afvallen bent. Valt me op dat je te weinig eet en eigenlijk ook het verkeerde. Granola zit vol suiker en kaas is vet. Yoghurt vervangen door magere kwark en je banaan voor een appel, of een halve banaan nemen. Een banaan zit ook vol suiker. Dit even buiten dat hele koud hebben verhaal om.

Je kan dus beter wat meer eten maar wel voedingsstoffen waar je lichaam iets aan heeft dan leven op suiker en (ongezonde) vetten zoals je nu doet.
Falke homeshoe/socks kopen.

Heb nooit meer koude tenen en dan voelt de rest ook niet koud.
meisje22 schreef:
10-01-2021 11:38
Dikke panty aan onder je broek, verwarming graadje hoger en een dekentje erbij.
Je schrijft dat je aan het afvallen bent. Valt me op dat je te weinig eet en eigenlijk ook het verkeerde. Granola zit vol suiker en kaas is vet. Yoghurt vervangen door magere kwark en je banaan voor een appel, of een halve banaan nemen. Een banaan zit ook vol suiker. Dit even buiten dat hele koud hebben verhaal om.

Je kan dus beter wat meer eten maar wel voedingsstoffen waar je lichaam iets aan heeft dan leven op suiker en (ongezonde) vetten zoals je nu doet.

Een banaan bevat inderdaad suiker maar ook veel goede voedingstoffen waaronder kalium (goed om de bloeddruk in toom te houden). Vroeger werd gezegd dat in een banaan bijna geen goede dingen zaten maar dat is allang achterhaald.
Magere yoghurt is even goed als magere kwark.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven