Gezondheid alle pijlers

hooikoorts in september?

16-09-2020 09:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn hele leven al last van hooikoorts, en dit jaar hebben de klachten veel langer aangehouden dan anders. Augustus was het eindelijk rustig, maar sinds een weekje lijkt het gewoon weer door te gaan! Binnen heb ik nergens last van, maar buiten krijg ik binnen no time last.
Volgens de hooikoortsradar zijn er nauwelijks pollen in de lucht, maar heb er toch last van! Dus maar weer aan de pillen..
Meer mensen die dit hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook.

Mijn hooikoorts was aardig over, maar sinds een paar dagen weer hoesten, benauwd en jeukende ogen.
Alle reacties Link kopieren
Begin augustus en begin september had ik ook hooikoortsachtige klachten.

Dat leidde ertoe dat ik een corona-test liet doen. Hooikoorts, verkoudheid en COVID-19 hebben overeenkomstige symptomen, maar er zijn in de lijst van symptomen toch verschillen.

Dus ik liet me testen. Beide keren was de uitslag negatief: geen COVID-19. Maar begin september moest ik thuisblijven van mijn baas, vanwege de symptomen die voor andere collega's bedreigend kunnen zijn. Ik vind het mijn taak om dit probleem op te lossen, dus ik regelde een telefoonconsult, kreeg een neusspray en daarmee was het probleem opgelost. Ik kon naar mijn werk.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist binnen last. Het begint vooral eind augustus begin september; ik heb dan last van enorm veel slijm. Als ik wil praten of zingen heb ik geen stem, en dat gaat zo door tot het eind van de feestdagen.

Omdat het gelijk op leek te gaan met de eerste bloei van een grote Viburnum in mijn tuin ben ik zelfs zover gegaan dat ik alle open bloemen heb verwijderd. Blij dat ik dat gedaan heb, want je blijft toch onzeker, maar het maakte geen verschil.

Hij heeft gewoon nieuwe bloemen gemaakt. Nu kan ik tenminste zorgeloos van de bloei genieten. :)
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven