Gezondheid alle pijlers

Huiduitslag kaaklijn

23-09-2020 12:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds juni heb ik een vervelende huiduitslag in mijn nek gekregen. Allereerst waren dit kleine witte bultjes die glazig oogde. Deze bultjes konden niet worden uitgeknepen en voelen hard aan. Persoonlijk vind ik ze lijken op gerstkorrels.
Inmiddels zitten we nu in eind september en is de uitslag verergerd. Op mijn kaaklijn heb ik nu last van jeukende papels. De dermatoloog geeft aan dat het een huidinfectie is. Zelf denk ik dat dit misschien te maken heeft met het stoppen van de pil (in juni ben ik gestopt). Van de dermatoloog heb ik een gele zalf meegekregen. De zalf zou moeten helpen tegen de jeuk en verspreiding. Ik zie nog geen positieve veranderingen en heb het idee dat de uitslag alleen maar verergerd.

Ik ben erg benieuwd naar wie dit herkent en mij kan helpen.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel. Bij mij gebeurde het ook toen ik met de pil stopte. Ik had ook veel stress toen. Niks hielp echt. Hoe meer ik er op smeerde, hoe erger het werd. Het is wel weer van zelf weg gegaan na een tijdje.
Dus...terug naar de dermatoloog.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem zeker weer contact op met de dermatoloog. Los hiervan ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen. :-D
Ik weet niet precies wat t is, maar t zou inderdaad zo maar eens met hormonen te maken kunnen hebben. Ik kreeg t namelijk na mijn bevalling. Probeer er niet te veel aan te zitten, en goed schoon houden. Mijn zoon is nu 3 maanden en t wordt langzaamaan minder. Als t bij jou alleen maar erger wordt, terug naar de dermatoloog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven