Gezondheid alle pijlers

Ik heb kanker en niks meer aan te doen ben pas 37

03-11-2017 00:50 433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

2 weken geleden is er lymfeklierkanker bij mij geconstateerd en uit onderzoek is dus gebleken dat er niks meer aan te doen is.

Ik ben pas 37 en alleenstaande vader van 3 schatten van kinderen ik ben zo verdrietig en probeer mij tegenover mijn kinderen groot te houden wat erg moeilijk is.

Mijn oudste 2 zijn 11 en 13 jaar die weten het sinds een paar dagen en oh wat heb ik gehuild toen ik het vertelde.
Mijn jongste zoon is pas 2 die zal mij dus nooit kunnen herrinneren.

Ik weet niet wat mij is overkomen maar ik ga de komende tijd veel met mijn kinderen ondernemen en van hun genieten nu het nog kan.

Gr verdrietige papa
Alle reacties Link kopieren
Hè wat een goed bericht. Sowieso al fijn dat je je beter/fitter voelt joh!
Ik hoop dat dit doorzet! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Een lied voor je kinderen en voor jou. Gezongen door een zangeres die zelf uitgezaaide borstkanker heeft en niet meer beter wordt (zij zingt het voor haar kinderen):

https://www.youtube.com/watch?v=PuVoazwodq0
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, wat een geweldig nieuws. Ik ben zo blij voor je! Wat ontzettend fijn dat het wat beter gaat. Je doet het zo goed, vooral ook met je kinderen. :hug: :hug: :hug:
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-03-2018 11:17
ongepaste reactie. De artsen van TO zijn als er een optie voor hem was daar natuurlijk van op de hoogte
Ja juf.
Alle reacties Link kopieren
Super. To. Dat je er nog bent en t goed gaat.. geniet van alles.
Lieve Waarom-Ik,wat fijn om je bericht te lezen en dat de behandeling aanslaat :redrose: ! En natuurlijk zijn wij er voor je. We steunen je waar we maar kunnen. Ik hoop dat het verder so lang mogelijk goed mag blijven gaan. Ik denk aan jullie :hug: .
Goed bericht waarom-ik. Fijn om te lezen! :)
Alle reacties Link kopieren
Wat goed om te lezen! :redrose: :redrose: voor zover wij het kunnen lezen; wat ben je goed bezig. Ik hoop voor je dat het verder aanslaat en in elk geval stabiel blijft zodat je nog een flinke tijd van je kindjes en het leven kan genieten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Tot alle verbazing ben ik er nog en t gaat na alle omstandigheden best goed.

Op dit moment zijn behandelingen nog in volle gang en heb toch nog hoop voor de toekomst al zag het er niet naar uit.

Mijn weerstand schommelt enorm dus ik probeer zoveel mogelijk bij mensen uit de buurt te blijven die ook maar licht verkouden zijn.

Helaas is mijn jongste zoon al een weekje ziek dus daar heb ik al even niet mee kunnen knuffelen maar alles voor het goede doel.

Gr
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn zeg! Ik ben echt blij om dat te lezen. Het zuigt behoorlijk dat je je kind even niet kunt zien, maar het is voor een goed doel.
Ik vind je ijzersterk, blijf vechten! :rose:
Super om te horen Waarom ik! Wonderen bestaan nog, ik geloof er in en ook voor jou! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een stille meelezer maar wat ben ik hard voor jou aan het hopen dat het echt aanslaat.. ik heb tranen gelaten!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je je goed voelt! :heart:
Hopelijk knapt je zoon ook gauw op
Goed dat je er bent.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ik, Ik ken je niet persoonlijk, Ik heb je verhaal gelezen en voel zo ontzettend met je mee!!, ik huil en voel nu een sprankel van hoop.. Ik duim voor jou, en je kinderen dat er nog een mooie tijd mag komen... :hug:
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
27-03-2018 00:00
Goed dat je er bent.
Ja, eens! Zo goed om te lezen dat dit topic nu steeds omhoog komt doordat jij (TO) reageert!
Fijn om je te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hé wat goed zeg waarom-ik. Wat en superfijn bericht om hier te lezen! :D :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat goed! Fijn om te lezen dat er nog hoop is! :redrose:
Fijn!
Fijn :hug:
Hallo Waarom-ik,wat fijn om weer iets van je te lezen en fijn dat het op dit moment goed gaat. Ik blijf voor je duimen. Het is uiteraard erg jammer dat je ff niet met je zoon kunt knuffelen. Ik hoop dat hij gauw weer opknapt. Gaan jullie nog iets samen doen met Pasen? Denk aan jullie :redrose: :redrose: :redrose: .
Alle reacties Link kopieren
Iedere dag is er weer eentje. Wat fijn dat je toch meer tijd krijgt dan verwacht. Hopelijk gaan de medicijnen nog veel goeds doen voor je.
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Even een kleine update voor degene die meelezen.

Tot nu toe gaat het redelijk goed met mij en lijken de behandelingen toch aan te slaan.

Heb natuurlijk wel last van bijwerkingen maar dat neem ik voor lief.

En achteraf gezien ben ik toch blij dat ik ben door gegaan met de behandeling
Ondanks de slecht prognose in het begin.

Ik heb gelukkig veel steun van vrienden om mij heen en in het bijzonder mijn kinderen waar ik toch kracht en doorzettingsvermogen van krijg.

Gr
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed bericht! Houd vol en geniet (tot zover dat kan) van al die lieve mensen om je heen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat goed waarom-ik! Fijn om te lezen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven