Gezondheid alle pijlers

Ineens heel veel plassen

08-03-2020 22:12 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet sinds 2,5 dag ineens super vaak plassen... echt om het halfuur ofzo en niet eens meer drinken dan voorheen... geen pijn of kleine beetjes... iemand dit ook gehad? En hoe ben je er vanaf gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Wat en hoeveel drink je? Bepaalde dranken kunnen ervoor zorgen dat je extra vaak naar het toilet moet, bijvoorbeeld water, ranja of thee.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink eigenlijk amper iets... maar dat is al jaren zo hooguit 3 glazen per dag.. doe totaal niks anders en nu moet ik om t halfuur me bed uit of de bank af om te plassen... blaasontsteking heb ik al paar keer gehad maar had ik altijd pijn bij of kleine beetjes .
Alle reacties Link kopieren
Asperges werken ook vochtafdrijvend. Of als je lijnt of zoutarm eet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-03-2020 22:21
Asperges werken ook vochtafdrijvend. Of als je lijnt of zoutarm eet.
Eet ik niet en lijn ook niet
Alle reacties Link kopieren
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 22:19
Ik drink eigenlijk amper iets... maar dat is al jaren zo hooguit 3 glazen per dag.. doe totaal niks anders en nu moet ik om t halfuur me bed uit of de bank af om te plassen... blaasontsteking heb ik al paar keer gehad maar had ik altijd pijn bij of kleine beetjes .
3 glazen per dag drinken is echt heel erg weinig en dat kan op de lange termijn echt hele vervelende gevolgen voor je gezondheid hebben.

Ik zou morgen sowieso even met je huisarts overleggen.
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
08-03-2020 22:32
3 glazen per dag drinken is echt heel erg weinig en dat kan op de lange termijn echt hele vervelende gevolgen voor je gezondheid hebben.

Ik zou morgen sowieso even met je huisarts overleggen.
Ja kan ook ietsjes meer zijn... maar dit is normaal bij mij en nooit last van gehad wel pas 3 weken spiraal eruit ... misschien moet me lichaam daaraan wennen ?
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je zwanger.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
08-03-2020 22:40
Misschien ben je zwanger.
Nee spiraal is er pas 3 weken uit.
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 22:42
Nee spiraal is er pas 3 weken uit.
Niet dat ik je bang wil maken, maar na 4 weken had ik een positieve test in handen. Dus onmogelijk lijkt me deze optie niet.
Alle reacties Link kopieren
Lala1979 schreef:
08-03-2020 22:52
Niet dat ik je bang wil maken, maar na 4 weken had ik een positieve test in handen. Dus onmogelijk lijkt me deze optie niet.
Nee wilde eerst wel zwanger raken. Maar ga er toch nog mee wachten... is wel onveilige seks geweest maar na de verwijdering van de
Mirena heb ik nog geen menstruatie gehad.
Alle reacties Link kopieren
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 22:57
Nee wilde eerst wel zwanger raken. Maar ga er toch nog mee wachten... is wel onveilige seks geweest maar na de verwijdering van de
Mirena heb ik nog geen menstruatie gehad.
Misschien krijg je die de komende maanden ook niet meer, omdat je wel zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 22:57
Nee wilde eerst wel zwanger raken. Maar ga er toch nog mee wachten... is wel onveilige seks geweest maar na de verwijdering van de
Mirena heb ik nog geen menstruatie gehad.

Je eisprong komt VOOR de menstruatie, dus ga toch maar even testen als je onveilige seks hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
08-03-2020 23:05
Misschien krijg je die de komende maanden ook niet meer, omdat je wel zwanger bent.
Joh maak me niet bang hahaha... heb echt nergens last van dan alleen dit... heb toen ik wilde proberen maar wegens privé redenen nog even wil wachten met zwanger worden ovulatie testen gebruikt en geen enkele was positief dus het kan echt niet zwangerschap zijn❤️
Lever wat urine morgen in bij je huisarts zodat het getest wordt op blaasontsteking. En ik zou toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Het is echt niet zo dat je pas vruchtbaar wordt nadat je al een keer ongesteld bent geworden, je kunt al daarvoor zwanger raken.
Alle reacties Link kopieren
Sensitivenoodle schreef:
08-03-2020 23:18
Lever wat urine morgen in bij je huisarts zodat het getest wordt op blaasontsteking. En ik zou toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Het is echt niet zo dat je pas vruchtbaar wordt nadat je al een keer ongesteld bent geworden, je kunt al daarvoor zwanger raken.
Ja klopt maar heb 3 dagen geleden test gedaan voor alle zekerheid en die was negatief ... dus kan echt niet zijn ❤️❤️ Bedankt voor alle adviezen !
Alle reacties Link kopieren
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 23:23
Ja klopt maar heb 3 dagen geleden test gedaan voor alle zekerheid en die was negatief ... dus kan echt niet zijn ❤️❤️ Bedankt voor alle adviezen !
Soms duurt het wat langer voor het zwangerschapshormoon HCG hoog genoeg is voor een positieve test.
Alle reacties Link kopieren
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 23:23
Ja klopt maar heb 3 dagen geleden test gedaan voor alle zekerheid en die was negatief ... dus kan echt niet zijn ❤️❤️ Bedankt voor alle adviezen !

Jawel. Je kan wel zwanger zijn. Bijvoorbeeld als je te vroeg hebt getest.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
08-03-2020 23:29
Jawel. Je kan wel zwanger zijn. Bijvoorbeeld als je te vroeg hebt getest.
Zo snel na mirena ? Is er echt pas vandaag 3 weken uit.. geen enkele ovulatie was toen positief .. en zwangerschaps test ook niet positief...
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
08-03-2020 23:28
Soms duurt het wat langer voor het zwangerschapshormoon HCG hoog genoeg is voor een positieve test.
Ja ik heb echt geen idee me spiraal heeft er toch 4 maanden ingezeten... en geen ovulatie was positief ook niet de zwangerschapstest ... ongeveer 3 dagen na verwijderen had ik 5 dagen bloedverlies maar was geloof ik bloed van t verwijderen geen menstruatie..
Alle reacties Link kopieren
Even laten testen op Diabetes.....
Alle reacties Link kopieren
Droom19 schreef:
08-03-2020 23:33
Even laten testen op Diabetes.....
Heb ik ook tijdje geleden al gehad ivm andere klachten ook dit was het niet...
Alle reacties Link kopieren
Heyhallo1133 schreef:
08-03-2020 23:31
Zo snel na mirena ? Is er echt pas vandaag 3 weken uit.. geen enkele ovulatie was toen positief .. en zwangerschaps test ook niet positief...

Vriendin van mij was ook voor haar eerste menstruatie na verwijderen mirena zwanger. Ovulatietesten zijn geen exacte wetenschap.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
08-03-2020 23:34
Vriendin van mij was ook voor haar eerste menstruatie na verwijderen mirena zwanger. Ovulatietesten zijn geen exacte wetenschap.
Oh wauw dat wist ik niet dat het zo snel zou gaan... ja ik weet het niet ovulatie geeft toch wel aan wanneer je vruchtbaar bent ga toch even foto meesturen van zwangerschapstest en ovulatie ... word gek nu🤣of kan ik geen foto plaatsen hier
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het het alllller eerste teken van mijn zwangerschappen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven