Jeukende schaamlippen door scheerschuim?
woensdag 11 februari 2015 om 07:27
Je venusheuvel zit een eindje boven je schaamlippen. Dus ik denk niet dat de scheerschuim daar iets mee te maken heeft. Anders zou je vooral een jeukende venusheuvel moeten hebben. Allergieen werken niet plaatselijk maar overal. Het zou een schimmelinfectie of bacteriele infectie kunnen zijn maar ook een soa. Ik zou er even mee langs de huisarts gaan. Ik zou wbt soa's uitgaan van je lichaam en niet wat je vriend, die kan namelijk liegen. Je lichaam niet.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
woensdag 11 februari 2015 om 08:49
Schimmelinfectie door verstoorde balans door gebruik van scheerschuim iis goed mogelijk, maar laat je huisarts alle mogelijkheden afvinken. Eén keer in een bad en het is al weer prijs bij mij.
Waarom toch al dat gescheer. Het zit er niet voor niks. Je bespaart je een hoop gedoe, tijd en kosten. Een beetje trimmen alà.... Of ben ik nu hopeloos ouderwets?
Waarom toch al dat gescheer. Het zit er niet voor niks. Je bespaart je een hoop gedoe, tijd en kosten. Een beetje trimmen alà.... Of ben ik nu hopeloos ouderwets?
woensdag 11 februari 2015 om 10:46
Nee hoor, ik ben ook al een tijdje klaar met het fileer scheermes, hahaha. Ik wist niet dat je een schimmelinfectie kon krijgen van scheerschuim en/of een bad nemen. Maar toen ik rond de twintig was, had ik ook een tijdje vaak last van schimmelinfecties. Echt elke twee maanden ofzo. Toen ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog en die schreef een antibioticumkuur voor. Volgens mij een vrij stevige. En daarna had ik er nog heel af en toe last van, zoals normaal is. Dus als je vaak last ervan hebt, zou ik even naar de huisarts gaan en vragen of daar niks aan te doen is.
Het probleem bij een jeukende vagina is, dat het een schimmelinfectie of een bacteriele infectie kan zijn. En dat behandel je anders. Dus ook al moet je voor de medicatie misschien gewoon naar de kruidvat, een arts moet er toch even naar kijken. Lang doorlopen met zo'n infectie is geen goed idee. Ik vind het dan ook belachelijk dat medicatie tegen schimmelinfectie niet meer wordt vergoed. O en een soa kan ook alleen een arts vaststellen natuurlijk.
Het probleem bij een jeukende vagina is, dat het een schimmelinfectie of een bacteriele infectie kan zijn. En dat behandel je anders. Dus ook al moet je voor de medicatie misschien gewoon naar de kruidvat, een arts moet er toch even naar kijken. Lang doorlopen met zo'n infectie is geen goed idee. Ik vind het dan ook belachelijk dat medicatie tegen schimmelinfectie niet meer wordt vergoed. O en een soa kan ook alleen een arts vaststellen natuurlijk.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.