kan ik zien of hij gesteriliseerd is?
maandag 9 februari 2015 om 07:49
Even een rare vraag. Mijn vriend weet altijd wel een goede reden te vinden om het krijgen van kinderen uit te stellen. Maar ik begin stteds sterker te vermoeden dat hij zich ooit (voor mij) heeft laten steriliseren...
Is er een manier om dat te zien of hierachter te komen? Naast het 'op de man af' te vragen.
Is er een manier om dat te zien of hierachter te komen? Naast het 'op de man af' te vragen.
maandag 9 februari 2015 om 07:55
Zijn kwakje onder een microscoop bekijken. Als er geen levende zaadcellen in zitten is hij in ieder geval niet vruchtbaar. Verder zijn er wel littekens van, maar die zijn klein en lastig te zien. Ik heb er niet naar gezocht bij de gesteriliseerde mannen waar ik seks mee heb gehad, maar in ieder geval ook nooit zo gezien.
maandag 9 februari 2015 om 07:57
quote:Amaqanda schreef op 09 februari 2015 @ 07:54:
Nee.
Vraag je je niet af wat je doet met een man waarvan je niet eens weet of je hem over zoiets wel kan vertrouwen? Waarom zou hij liegen als je het gewoon vraagt? Waarom denk je überhaupt dat hij zich heeft laten steriliseren?Dat. Wat een bizarheid.
Nee.
Vraag je je niet af wat je doet met een man waarvan je niet eens weet of je hem over zoiets wel kan vertrouwen? Waarom zou hij liegen als je het gewoon vraagt? Waarom denk je überhaupt dat hij zich heeft laten steriliseren?Dat. Wat een bizarheid.
maandag 9 februari 2015 om 08:07
quote:mienbillekesjeuken schreef op 09 februari 2015 @ 08:01:
[...]
Net zo bizar als vrouwen die 'door de pil heen' zwanger worden. Komt vaak voor op dit forum.
Dus je mag niks meer bizar vinden omdat er ook dat soort vrouwen bestaan?
Het is trouwens heel bizar dat je zo geobsedeerd bent door zwanger raken dat je serieus overweegt er stiekem achter te komen of je vriend gesteriliseerd is.
[...]
Net zo bizar als vrouwen die 'door de pil heen' zwanger worden. Komt vaak voor op dit forum.
Het is trouwens heel bizar dat je zo geobsedeerd bent door zwanger raken dat je serieus overweegt er stiekem achter te komen of je vriend gesteriliseerd is.
maandag 9 februari 2015 om 08:11
quote:Amaqanda schreef op 09 februari 2015 @ 08:07:
[...]
Het is trouwens heel bizar dat je zo geobsedeerd bent door zwanger raken dat je serieus overweegt er stiekem achter te komen of je vriend gesteriliseerd is.Jawel hoor, dat mag je zeker bizar vinden want er is hier wel meer bizar. Dit soort bizarre topics lees ik trouwens ook alleen maar op Viva.
[...]
Het is trouwens heel bizar dat je zo geobsedeerd bent door zwanger raken dat je serieus overweegt er stiekem achter te komen of je vriend gesteriliseerd is.Jawel hoor, dat mag je zeker bizar vinden want er is hier wel meer bizar. Dit soort bizarre topics lees ik trouwens ook alleen maar op Viva.
maandag 9 februari 2015 om 08:15
Nou je kan natuurlijk doen alsof je je vriend bent en dan zijn medisch dossier opvragen, daar staat het in!
Of je onderzoekt zijn zaakje minutieus onder het mom van een lekkere blowjob. (overigens, mijn man is gesteriliseerd maar ik heb echt nog nooit een litteken gezien, volgens mij is het echt superklein)
Of (maar dit is een long-shot) je vraagt het gewoon.
Of je onderzoekt zijn zaakje minutieus onder het mom van een lekkere blowjob. (overigens, mijn man is gesteriliseerd maar ik heb echt nog nooit een litteken gezien, volgens mij is het echt superklein)
Of (maar dit is een long-shot) je vraagt het gewoon.
maandag 9 februari 2015 om 08:21
Dus het antwoord op je vraag is nee dat kan je niet zien.
Het mini littekentje wat een sterilisatie achterlaat zie je niet.
Maar het zit echt in jou planning om kinderen met deze man te krijgen, zo een man waar je niet eerlijk tegen kunt zijn, die je niet eens vertrouwd of hij wel eerlijk tegen jou is?
Het mini littekentje wat een sterilisatie achterlaat zie je niet.
Maar het zit echt in jou planning om kinderen met deze man te krijgen, zo een man waar je niet eerlijk tegen kunt zijn, die je niet eens vertrouwd of hij wel eerlijk tegen jou is?
maandag 9 februari 2015 om 08:22
maandag 9 februari 2015 om 08:24
De conclusie blijft hetzelfde. Gesterilliseerd of niet. Hij wil (nu) niet en jij bent 37.
Als hij echt gesterilliseerd was had hij het wijzer aan kunnen pakken; "natuurlijk gaan we het proberen lieverd, maar ik wil geen ziekenhuis traject aan mijn lijf" en klaar.
Als hij echt gesterilliseerd was had hij het wijzer aan kunnen pakken; "natuurlijk gaan we het proberen lieverd, maar ik wil geen ziekenhuis traject aan mijn lijf" en klaar.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:Sandra-Sandra schreef op 09 februari 2015 @ 08:18:
Zoooooo.... opbouwende reacties hoor! Wat een hoop negatieve mensen zijn al wakker. Dacht dat dit forum er was voor alle soorten vragen. Van simpel tot enigszins paranoide.....Wat had je dan verwacht? Vind je het zelf niet ook een heul klein beetje bizar?
Zoooooo.... opbouwende reacties hoor! Wat een hoop negatieve mensen zijn al wakker. Dacht dat dit forum er was voor alle soorten vragen. Van simpel tot enigszins paranoide.....Wat had je dan verwacht? Vind je het zelf niet ook een heul klein beetje bizar?