Gezondheid alle pijlers

kan ik zien of hij gesteriliseerd is?

09-02-2015 07:49 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een rare vraag. Mijn vriend weet altijd wel een goede reden te vinden om het krijgen van kinderen uit te stellen. Maar ik begin stteds sterker te vermoeden dat hij zich ooit (voor mij) heeft laten steriliseren...

Is er een manier om dat te zien of hierachter te komen? Naast het 'op de man af' te vragen.
quote:sinnombre schreef op 09 februari 2015 @ 08:27:

Nog even en dan krijgen we het bekende 'Laat maar, ik ga, ik kom hier niet meer lezen'.Of de OP word verwijderd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Aan een penis valt niet te zien of de man gesteriliseerd is.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 09 februari 2015 @ 11:00:

[...]

Waar lees je dat?Nou, ook mijn eerste reactie. Waarom is het anders niet bespreekbaar in hun relatie? Heel vreemd. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze hem er in wil luizen en dat dat niet lukt (of begin ik nu te cynisch te worden na al die jaren op het forum?). En dat ze dan denkt dat het aan hem ligt, maar daar kan ze natuurlijk niet naar vragen want dan weet hij waar ze mee bezig is. Dan kan ze niet meer zeggen; "ooooops, ik ben door de pil heen zwanger geworden!".
Er zit dan een knoop in zijn lul en zijn ballen zijn weg....jongens waar gaat dit over?

Sorry hoor, maar hier zakt mijn broek van af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven