Kind enten ja of nee
dinsdag 17 november 2009 om 18:36
Hallo allemaal,
Een korte vraag, maar ik ben echt heel benieuwd naar de meningen hierover. Laat je je kind (als je een oproep hiervoor krijgt van de GGD - kinderen tussen de 6 maanden en 4 jaar) wel of niet enten?
Ikzelf twijfel nog, maar ik neig erna om haar te laten enten.
Een korte vraag, maar ik ben echt heel benieuwd naar de meningen hierover. Laat je je kind (als je een oproep hiervoor krijgt van de GGD - kinderen tussen de 6 maanden en 4 jaar) wel of niet enten?
Ikzelf twijfel nog, maar ik neig erna om haar te laten enten.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside

dinsdag 17 november 2009 om 18:41
Sluit je effe aan bij een van de andere topics Evelyn.
Maar, dokter zijnde, zou ik adviseren je kinderen te laten vaccineren. De keuze is aan jullie en ik merk natuurlijk dat veel mensen heel veel twijfel hebben, maar er worden erg zieke kinderen met de Mexicaanse Griep opgenomen in de ziekenhuizen.
Maar, dokter zijnde, zou ik adviseren je kinderen te laten vaccineren. De keuze is aan jullie en ik merk natuurlijk dat veel mensen heel veel twijfel hebben, maar er worden erg zieke kinderen met de Mexicaanse Griep opgenomen in de ziekenhuizen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

dinsdag 17 november 2009 om 18:48
quote:Liselotte4 schreef op 17 november 2009 @ 18:41:
Zou ik absoluut niet doen, je kinderen enten. Levensgevaarlijk. Is ook alleen nog maar op planten uitgevoerd. En dan nog, stel dat het goed gaat....... Zit je er opeens met meerdere.
Nee hoor, gewoon van afblijven.
Ghe ghe ghe, eindelijk een medestander
Zou ik absoluut niet doen, je kinderen enten. Levensgevaarlijk. Is ook alleen nog maar op planten uitgevoerd. En dan nog, stel dat het goed gaat....... Zit je er opeens met meerdere.
Ghe ghe ghe, eindelijk een medestander
dinsdag 17 november 2009 om 18:50
quote:Liselotte4 schreef op 17 november 2009 @ 18:41:
Misschien hebben ze wel last van bodemziektes?
Misschien hebben ze wel last van bodemziektes?