Gezondheid alle pijlers

Klaag: griep en vakantie

09-10-2019 18:26 74 berichten
Klaag:

Ik heb al een week griep. Godzijdank niet verkouden of hoesten (dus ik mag alsnog in mijn handjes knijpen) maar spierpijn, hoofdpijn, ijskoud en heftig zweten. Vast ook koorts maar ik heb geen thermometer bij de hand (ben single en heb nooit koorts, paar jaar geleden wel eens gekocht maar kan ik nu niet vinden en geen energie om te zoeken).
Ik heb het zelden en nooit zo lang.

Morgen ga ik op vakantie, s' avonds naar hotel bij Schiphol en volgende dag vliegen naar Bergen en dan op de Hurtigrutenboot 11 dagen op en neer langs Noorse kust. Een bejaardenvakantie (met idd een bejaarde tante) dus ook dit komt goed.

Maar: bleeeeeehhhhhhh, ik heb er inmiddels zo zat van. Vanmiddag lag ik in mijn bed op mijn elektrische deken op de hoogste stand met kippenvel en klappertanden van de kou.

Ik ben nu in etappes mijn koffer aan het inpakken.

Wie had het griepmonster ook afgelopen weken en hoe lang duurde het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hè bah. Hoewel de hurtigruten op mijn ‘wiliknogheelgraag’ lijstje staat, is dit niet de manier om m te doen.

Succes morgen in het ziekenhuis. Noorse gezondheidszorg is gelukkig prima. Nou jij nog.
Beterschap!
Wat rot voor je dat je griep hebt. Ik vind het eigenlijk onverantwoord dat je dat virus onder een boot vol bejaarden aan het verspreiden bent. Die oude mensen kunnen wel doodgaan aan griep. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
Beterschap Hillegonda, wat balen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ach meis toch, wat naar. Hopelijk biedt het ziekenhuis duidelijkheid. Sterkte en beterschap de komende dagen!
Hillegonda1 schreef:
13-10-2019 03:26
Dank je....nou moest ik een klein beetje huilen.
:hug:
Balen hè? Sterkte in het ziekenhuis en je schuldig voelen naar tante heeft echt geen zin.
Hopelijk knap je snel op een kun je nog een beetje genieten van jullie vakantie.
Oh wat n narigheid je zo ontzettend beroerd voelen op vakantie.
Hopelijk is het iets bacterieels wat je met een sterke antibiotica binnen een paar dagen zover onder controle hebt dat je de rest van je reis nog kunt genieten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze geen arts aan boord?
Alle reacties Link kopieren
Ach wat balen joh, bleh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend rot!
Wat mijn voorgangers ook schrijven er moet toch wel een arts aan boord zijn met al die oude mensen?

Sterkte hoor.
Het is geen luxe cruise maar een soort postboot.
Ja en ze stoppen elke dag paar uur in grotere plaats om daar arts te zien.
Oh wat ontzettend vervelend.
Ik hoop voor je dat de arts in het ziekenhuis iets kan doen. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
O nee, wat erg voor je! Zo ziek is al balen, maar dat je dan ook nog eens de prachtige tocht mist en niet voor je tante kan zorgen is helemaal rot. En dan ben je ook nog eens ongesteld! Je mag wel echt even zielig doen hoor.
Zorgen ze wel goed voor je daar?

Ik denk wel echt dat je deze klachten serieus moet nemen, dus ik ben blij dat je naar een arts gaat. Zakt de koorts wel met paracetamol?
Misschien heb je toch ergens een ontsteking ofzo, dan krijg je ook zulke hoge koorts. Hopelijk ben je er dan met een paar pillen snel vanaf, zodat je nog het staartje van je vakantie kan meepikken.

Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
13-10-2019 04:43
Wat rot voor je dat je griep hebt. Ik vind het eigenlijk onverantwoord dat je dat virus onder een boot vol bejaarden aan het verspreiden bent. Die oude mensen kunnen wel doodgaan aan griep. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
Ook dat.

Allemaal ellende dus.

Hopelijk brengt het ,ziekenhuis een diagnose.
Ben inmiddels opgenomen met sepsis. Onderliggende infectie een mysterie want geen klachten. Lichte afwijkingtjes in urine maar kunnen de hoge ontstekingswaarden niet verklaren.
Ben eigenlijk opgelucht. Ik loop al een week te bikkelen en ik was zi bang dat die arts niets kon vinden en me weer weg zou sturen.
En toen had ik ook maar 38,5 dus ik tegen die verpleegster: ik zit er echt doorheen.

Komt er zo’n leuke jonge arts en die zegt: ja je bent echt ziek, je blijft hier.
Oh jee. Goed dat je opgenomen bent maar wat nu met je tante en de boot?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar id wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
13-10-2019 13:27
Ben inmiddels opgenomen met sepsis. Onderliggende infectie een mysterie want geen klachten. Lichte afwijkingtjes in urine maar kunnen de hoge ontstekingswaarden niet verklaren.
Oh bah lieve Hillegonda, wat een ellende.
Veel sterkte!
Wat eten we vanavond?
Sterkte! Gelukkig word je nu goed verzorgd.
Beterschap! Hoop dat je snel opknapt!
Hillegonda1 schreef:
13-10-2019 13:27
Ben inmiddels opgenomen met sepsis. Onderliggende infectie een mysterie want geen klachten. Lichte afwijkingtjes in urine maar kunnen de hoge ontstekingswaarden niet verklaren.
Oh jakkie!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap!
Tante is lekker doorgevaren. Die ratten van de boot hebben onmiddellijk alles in mijn koffer gepropt, ook de gin van tante, en naar het ziekemhuis gestuurd waar ik in de behandelkamer even 340 Noorse Kronen cash voor mocht aftikken.
Met de hartelijke groeten van Hurtigruten
Beterschap! Wat een ellende. Kun je later weer aan boord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven