Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
suzyqfive schreef:
02-12-2020 19:44
Klinkt op zich wel positief Bridge. Misschien ondertussen achterhalen of er ergens in NL wel een arts is die de combinatie plaatst?
We zijn tot de conclusie gekomen dat twee systemen ook wel weer voordelen heeft en we gaan niet wachten op de pijnpoli.
En ik wil geen andere uroloog :P
lientje69 schreef:
02-12-2020 20:04

Bridge, wat doet die neurostimulator precies voor je blaas? Hoef je dan niet meer te katheteriseren ? Of is het voor iets anders?
De neuromodulator moet ervoor zorgen dat de sluitspier weer ontspant indien nodig, ik weer aandrang voel, de stoelgang verbetert en hopelijk zelfs weer meer gevoel in vagina en clitoris.
Er zijn mensen die helemaal niet meer hoeven te katheteriseren maar ook mensen die nog deels moeten katheteriseren. En een kleine groep dus bij wie het niet werkt.
Nanku :hug:
Alle reacties Link kopieren
Bridge35 schreef:
02-12-2020 20:32
De neuromodulator moet ervoor zorgen dat de sluitspier weer ontspant indien nodig, ik weer aandrang voel, de stoelgang verbetert en hopelijk zelfs weer meer gevoel in vagina en clitoris.
Er zijn mensen die helemaal niet meer hoeven te katheteriseren maar ook mensen die nog deels moeten katheteriseren. En een kleine groep dus bij wie het niet werkt.
Klinkt in elk geval als een verbetering. Ik duim dat je bij de eerste groep gaat horen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
02-12-2020 20:45
Klinkt in elk geval als een verbetering. Ik duim dat je bij de eerste groep gaat horen.
Statistisch gezien zou ik toch eens mazzel moeten hebben :bonk:
Alle reacties Link kopieren
He Nan, wat rot voor je zeg. Je hebt het ook wel heel erg dan. Ben je nu ook ongesteld dat het nu zoveel pijn doet?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Duimen dat het helpt, Bridge. Ik durf hier geen statistiek aan te wagen, maar laat het maar gewoon een keer goed gaan, lijkt me! :redrose:

Nanku, bij mijn oudste haalde de oxy de scherpe randjes er een tijdje af.
Sterkte. Kunnen ze verder nog iets doen denk je?

IK ben toe aan vakantie en dat vind ik dan weer best stom klinken, omdat ik het al niet zo druk heb. IK merk dat ik steeds meer de neiging krijg om een dag vrij te nemen, maar ik heb nog precies genoeg uren voor de 2 weken kerstvakantie en die is al over 2 weken, dus even doorzetten denk ik. 2 weken zijn te overzien, toch?
Later is nu
Dreamer schreef:
03-12-2020 08:10

Duimen dat het helpt, Bridge. Ik durf hier geen statistiek aan te wagen, maar laat het maar gewoon een keer goed gaan, lijkt me! :redrose:


IK ben toe aan vakantie en dat vind ik dan weer best stom klinken, omdat ik het al niet zo druk heb. IK merk dat ik steeds meer de neiging krijg om een dag vrij te nemen, maar ik heb nog precies genoeg uren voor de 2 weken kerstvakantie en die is al over 2 weken, dus even doorzetten denk ik. 2 weken zijn te overzien, toch?
Dat zei ik dus ook al Dreamer :P Man denkt dat het bij mij niet gaat werken omdat ik bij alles tot nu toe al in de groep van pechvogels val...

Ik snap wel dat je toe bent aan vakantie hoor. Ik ben het ook ;-)
Goedemorgen,

Slecht geslapen vannacht dus toen man er om zes uur uit moest, ben ik niet lang erna er ook maar uit gegaan. Ik lag toch alleen maar te malen over dingen, en gisteren.
De gekregen lectuur eens gelezen en de grootste schok was wel dat je tijdens de testfase een tot vier weken geen seks mag hebben O_O :P
Google bracht me op een filmpje van de operatie, zeer gedetailleerd. Ik kwam er toen achter dat het toch niet zulk geschikt kijkmateriaal is voor de vroege ochtend :HA:

Vanavond de presentatie, dus ik heb nog wat voorbereiding te doen. Het meeste maar in bed doen, gezien de napijn van gisteren :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dingen die je zelf moet ondergaan zijn nooit een goed idee om te kijken Bridge, ochtend of avond maakt niet uit.

Het is hier vreselijk rotweer, regent flink en dat blijft het de hele dag doen.
Man zal niet blij zijn, die staat dus de hele dag in de regen . Ïk heb vandaag mijn verwendagje, kapper om half 12 en om 2 uur de rest. Qua eten heb ik wat makkelijks en snel klaar gedaan
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je dag Lientje!
Geniet van je dag Lien!
Hoe gaat het met jou Puck?
Alle reacties Link kopieren
Suzy ja inderdaad ongesteld vandaar de extra klachten en pijn. Iedere maand wordt de pijn erger en nu was het echt ondragelijk.

De Oxy heeft mij de nacht goed doorgeholpen qua pijn. Ben er meteen mee doorgegaan. Ik slik nu oxy, naproxen en paracetamol. De laatste 2 de maximale dosis. Ben gewoon aan het werk, maar ben eigenlijk gewoond doodop dus denk dat ik dadelijk even een uur ga proberen te slapen tussendoor.

Dreamer ik ben ook echt aan vakantie toe! Fijn dat je kerstvakantie hebt. Helaas kan ik geen vrij krijgen en in januari ook niet. Baal er echt heel erg van.

Bridge ik ga echt voor je duimen dat het wel helpt. Man is niet echt optimistisch zeg..
Ik vind het knap dat je uberhaupt nog zin in seks hebt met alles hahahaha.
Succes met je presentatie.

Lientje geniet van je dag !
Alle reacties Link kopieren
Mijn vakantie schiet al weer op. Volgende week weer werken
Maar ik sta echt héél weinig ingeroosterd in december, blijkbaar had ik aardig wat plusuren staan. En die moeten op voor ik van locatie wissel.
Of in elk geval grotendeels op vermoed ik.
Ik vind het wel lekker, de wintermaanden zijn vaak zwaar voor me dus elk uur minder werken is dan fijn.
En zeker als man wel weer richting strandwerk gaat, die werkt dan als het goed is 6 weken !!! aaneengesloten dus dan sta ik er hier alleen voor . Dan is het fijn als ik het wat minder druk heb.
Die 6 weken kunnen er ook nog meer worden zelfs.
Of ze moeten naar het 2 weken op één week af systeem gaan maar daar ziet het nu nog niet naar uit.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nanku, gelukkig heb ik een vrij makkelijke baan, ook qua uren opnemen. Dat is tevens de reden dat het aan het eind van het jaar vaak op is met de uren, die heb ik dan te makkelijk door het jaar heen opgenomen.

Lientje, met 2 volwassen kinderen in huis moet je misschien niet meer denken in termen als 'ik sta er alleen voor'. Echt. Iedereen in jouw huis kan in principe voor zichzelf zorgen. Ik snap dat je dochter naar werk brengt enzo, maar verder moet je echt kunnen delegeren en laten liggen.
Die plusuren komen zeker ook door invallen in weekenden enzo? Lekker dat meer vrij voor de boeg hebt! En vandaag lekker genieten! :redrose:

M'n kerstvakantie is gepland en ik bleek nog uren over te hebben. Als het lukt, neem ik morgen ook vrij. Is even afhankelijk van iemand anders.
Man is morgen groot deel van de dag de hort op, dus heb ik rijk alleen :cheer2:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
03-12-2020 11:16
Nanku, gelukkig heb ik een vrij makkelijke baan, ook qua uren opnemen. Dat is tevens de reden dat het aan het eind van het jaar vaak op is met de uren, die heb ik dan te makkelijk door het jaar heen opgenomen.

Lientje, met 2 volwassen kinderen in huis moet je misschien niet meer denken in termen als 'ik sta er alleen voor'. Echt. Iedereen in jouw huis kan in principe voor zichzelf zorgen. Ik snap dat je dochter naar werk brengt enzo, maar verder moet je echt kunnen delegeren en laten liggen.
Die plusuren komen zeker ook door invallen in weekenden enzo? Lekker dat meer vrij voor de boeg hebt! En vandaag lekker genieten! :redrose:

M'n kerstvakantie is gepland en ik bleek nog uren over te hebben. Als het lukt, neem ik morgen ook vrij. Is even afhankelijk van iemand anders.
Man is morgen groot deel van de dag de hort op, dus heb ik rijk alleen :cheer2:
Volgend jaar valt kerst en oud & nieuw in het weekend, even rekening mee houden 🙈
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Nankurunaisa schreef:
03-12-2020 10:44
Suzy ja inderdaad ongesteld vandaar de extra klachten en pijn. Iedere maand wordt de pijn erger en nu was het echt ondragelijk.

De Oxy heeft mij de nacht goed doorgeholpen qua pijn. Ben er meteen mee doorgegaan. Ik slik nu oxy, naproxen en paracetamol. De laatste 2 de maximale dosis. Ben gewoon aan het werk, maar ben eigenlijk gewoond doodop dus denk dat ik dadelijk even een uur ga proberen te slapen tussendoor.

Dreamer ik ben ook echt aan vakantie toe! Fijn dat je kerstvakantie hebt. Helaas kan ik geen vrij krijgen en in januari ook niet. Baal er echt heel erg van.

Bridge ik ga echt voor je duimen dat het wel helpt. Man is niet echt optimistisch zeg..
Ik vind het knap dat je uberhaupt nog zin in seks hebt met alles hahahaha.
Succes met je presentatie.

Lientje geniet van je dag !
Dubbel 😬
suzyqfive wijzigde dit bericht op 03-12-2020 11:56
6.28% gewijzigd
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Nankurunaisa schreef:
03-12-2020 10:44
Suzy ja inderdaad ongesteld vandaar de extra klachten en pijn. Iedere maand wordt de pijn erger en nu was het echt ondragelijk.

De Oxy heeft mij de nacht goed doorgeholpen qua pijn. Ben er meteen mee doorgegaan. Ik slik nu oxy, naproxen en paracetamol. De laatste 2 de maximale dosis. Ben gewoon aan het werk, maar ben eigenlijk gewoond doodop dus denk dat ik dadelijk even een uur ga proberen te slapen tussendoor.

Dreamer ik ben ook echt aan vakantie toe! Fijn dat je kerstvakantie hebt. Helaas kan ik geen vrij krijgen en in januari ook niet. Baal er echt heel erg van.

Bridge ik ga echt voor je duimen dat het wel helpt. Man is niet echt optimistisch zeg..
Ik vind het knap dat je uberhaupt nog zin in seks hebt met alles hahahaha.
Succes met je presentatie.

Lientje geniet van je dag !
En die menstruatie is dan natuurlijk dubbel k*t in jouw situatie...

Fijn dat je een redelijke nacht gehad hebt.

Ik las ipv presentatie penetratie 🤪 komt vast door de combi met seks 😂
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Haha Suzy
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, ik bedoel alleen ervoor staan in de zin van regeldingen, dingen die stuk gaan enz. De rest kan ik idd delegeren. Man doet sowieso weinig in huis. Sterker nog, om eerlijk te zijn heb ik het een stuk rustiger als hij er niet is :proud:
Dus ik heb er geen probleem mee verder hoor
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nou was heerlijk hoor. Viel wat duurder uit dan verwacht uiteindelijk want ik heb nog wat haren laten epileren.
Maar ik kon me door de pijn in been en arm minder goed ontspannen dan gewenst. Dus ik heb toch besloten de amitryptilline weer terug op te bouwen. Het doet blijkbaar meer voor me dan ik denk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het nodig is, Lientje, maar beter zonder pijn, lijkt me. Fijn dat het lekker was!
Later is nu
Nankurunaisa schreef:
03-12-2020 10:44
Suzy ja inderdaad ongesteld vandaar de extra klachten en pijn. Iedere maand wordt de pijn erger en nu was het echt ondragelijk.

De Oxy heeft mij de nacht goed doorgeholpen qua pijn. Ben er meteen mee doorgegaan. Ik slik nu oxy, naproxen en paracetamol. De laatste 2 de maximale dosis. Ben gewoon aan het werk, maar ben eigenlijk gewoond doodop dus denk dat ik dadelijk even een uur ga proberen te slapen tussendoor.

Dreamer ik ben ook echt aan vakantie toe! Fijn dat je kerstvakantie hebt. Helaas kan ik geen vrij krijgen en in januari ook niet. Baal er echt heel erg van.

Bridge ik ga echt voor je duimen dat het wel helpt. Man is niet echt optimistisch zeg..
Ik vind het knap dat je uberhaupt nog zin in seks hebt met alles hahahaha.
Succes met je presentatie.

Lientje geniet van je dag !
Ik heb een hoog libido :proud:

Fijn dat de oxycodon goed werkt.
Jammer dat het moet Lien, maar je moet niet onnodig pijn hoeven lijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven