Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Ja klopt dreamer, dit is een herfstdekbed want ik kan het zomerdekbed erop drukken. Maar denk niet dat dat nog nodig zal zijn, zulke koude winters hebben we niet meer (even afkloppen uiteraard).
Hemke, wat rot voor je :hug:
Zulke verouderde denkbeelden...weet niet of ze allemaal zo zijn maar je moet je afvragen of je daar dan wel bij wilt horen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
:hug: Hemke
Hemke :hug:
Frustrerend Hemke als je met mensen praat die alleen vanuit hun eigen perspectief kunnen denken.
Ik weet het , ik moet leren. Maar ik ben toevallig beland op een programma op discovery over de illusionist Dynamo.
Ik zit het met open mond te kijken wat hij allemaal doet. HOE DAN??
Hij loopt over water, gooit kaarten door een gesloten raam, schuift het wit in de huid van een horlogebandje omhoog enz. Ik weet niet wat ik zie! :woa:
Oohh ,volgens mij heb ik deze man vaker gezien, je snapt niet hoe hij het doet.
Ik heb het nu ook op tv.
Wij,honden en ik,zijn net terug van een wandeling die wat langer duurde en verder was, dan het d bedoeling was.
Krijg je, als je je neus achterna loopt,mijn honden dus, ik was ook nieuwsgierig ,lopen dan maar.
Een stuk bos, smal laantje langs greppels, mooie vergezichten, het was de mooiste waard.
Nu zere benen, en een goed vermoeid gevoel.
Ik ben nog steeds aan het denken, wat ik ga doen.

Fijne dag iedereen.
lientje69 schreef:
25-10-2020 11:57
Ik weet het , ik moet leren. Maar ik ben toevallig beland op een programma op discovery over de illusionist Dynamo.
Ik zit het met open mond te kijken wat hij allemaal doet. HOE DAN??
Hij loopt over water, gooit kaarten door een gesloten raam, schuift het wit in de huid van een horlogebandje omhoog enz. Ik weet niet wat ik zie! :woa:

Ja, vreselijk. Victor Mins (?) kan dit ook. Ergerlijk vind ik het. Mijn man kijkt er graag naar, ik inmiddels niet meer. (alleen op dagen dat ik geloof dat de wereld van Harry Potter echt bestaat :P )
Later is nu
Mijn zenuwpijnnis weer op het niveau van voor de verhoging van de dosis Gabapentine :(
Ik baal er echt van.
Man vindt dat ik teveel gedaan heb deze week.
Bridge echt balen zeg. Heb je ook teveel gedaan deze week?

Wat een weer zeg.. het regent al sinds gisteravond aan een stuk door. Ik hoor binnen iets druppen, maar vind nog nergens een natte vlek. Dus hoop niet dat we weer een lek hebben. Even in de gaten houden.
Oudste wou ook niet meekijken Dreamer. Die zei: ik erger me kapot als ze niet even uitleggen hoe dit werkt. :rofl:

Nankuru, oe, wat irritant. Wij hadden een tijdje terug lekkage tussen de muren, in een kast. Bleek de afvoer van het condenswater van de cv gescheurd te zijn. Dan hoor je het de hele tijd druppen, en denk je, wáár komt dit toch vandaan?
Toen moest mijn hele kast uit elkaar, wanden eruit, heel vervelend.
Ik kan me nog steeds mega slecht concentreren, ik hoop er morgen maar het beste van. Het is vervelend. drie examens op één dag en dan ook nog heen en weer naar school. Het laatste examen heb ik thuis...online.
En daarna weer gauw de weg op , voor mijn griepprik.
lientje69 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 15:55
11.81% gewijzigd
OH Bridge, wat vervelend :hug:

Nanku, kan het ook buiten druppen bij de regenpijp? (fingers crossed)

Ik heb lekker snert opstaan, wat over was van woensdag. Ik dacht dat de koelkastbakjes in de koelkast eten voor mijn man bevatten, aangezien ik me niet kon herinneren dat ik ze erin had gezet :facepalm:
Later is nu
lientje69 schreef:
25-10-2020 14:57
Ik kan me nog steeds mega slecht concentreren, ik hoop er morgen maar het bete van. Het is vervelend. drie examens op één dag en dan ook nog heen en weer naar school. Het laatste examen heb ik thuis...online.
En daarna weer gauw de weg op , voor mijn griepprik.
Gelukkig beheers je de stof wel, maar wat lastig van je concentratie.
Later is nu
Laatste keer dat ik examen moest doen, kon ik me tijdens het leren ook niet concentreren (kan ik eigenlijk nooit goed) dus ging ik op zoek naar dingen die concentratie verhogend zijn en helpen bij het leren, zoals blaadjes van de gingko en nog wat kruiden (had ik allemaal in de tuin :yes: ) Anyways, dat opzoeken op internet en in boeken en het vervolgens verzamelen duurde zo alweer een uur of langer, die ik ook aan studie had kunnen besteden... :roll:
Ik heb het toen wél gehaald, trouwens.
Later is nu
Ik haal het ook wel hoor maar of het ook voor alle drie de vakken de door mij geëiste minimale 8 wordt waag ik te betwijfelen.
lientje69 schreef:
25-10-2020 15:57
Ik haal het ook wel hoor maar of het ook voor alle drie de vakken de door mij geëiste minimale 8 wordt waag ik te betwijfelen.

Ook hier mag je de lat wat lager leggen ;-)
Later is nu
Dreamer schreef:
25-10-2020 16:15
Ook hier mag je de lat wat lager leggen ;-)
I know. Maar het staat zo mooi op mijn cijferlijst over een jaar. :proud:
lientje69 schreef:
25-10-2020 16:20
I know. Maar het staat zo mooi op mijn cijferlijst over een jaar. :proud:

Ook weer waar. En beter werken voor een 8 dan voor een zesje, zoals ik op school deed. Dat ging nog wel eens fout (een lerares op het hbo ooit, had mn punten 3x nageteld want ze wist zeker dat ik de stof niet beheerste, maar ik had een 5,5.. ;-D Ze had gelijk)
Later is nu
Ik snap je wel Lientje hoor. Je wil die Cum Laude nu ook gewoon halen natuurlijk 😬.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
25-10-2020 17:22
Ik snap je wel Lientje hoor. Je wil die Cum Laude nu ook gewoon halen natuurlijk 😬.
Dat bedoel ik. Tot nu toe heb ik alle theorie ruim boven de 8
Weet niet of ze de praktijk er ook op gaan zetten, dan gaat cum laude lastig worden ben ik bang.
Nankurunaisa schreef:
25-10-2020 13:49
Bridge echt balen zeg. Heb je ook teveel gedaan deze week?
Ik vind van niet, maar mijn mening daarover is niet echt realistisch denk ik.
Dat is ook lastig te beoordelen Bridge , wanneer iets teveel is ( geweest)
Daar kom je meestal pas achteraf achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven