Gezondheid alle pijlers

Kort na Lisexcisie zwanger

16-05-2017 18:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik ben benieuwd of iemand van jullie misschien hetzelfde is overkomen als mij. Ik heb 2 weken terug een lisexcisie gehad nav baarmoederhalskanker onderzoek waar mijn uitslag pap3b en CIN3 was. Nu blijk ik zwanger te zijn (ongv. 4 weken). Wanneer je zwanger bent wordt er meestal geen lisexcisie uitgevoerd, maar ik had dit natuurlijk toen niet kunnen weten.

Heeft iemand ervaring of weet iemand of dit consquenties kan hebben voor de zwangerschap? Ik ben er vandaag achtergekomen en kon de gynaecoloog niet meer bereiken, maak me toch een beetje druk....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ilona
Hier het zelfde verhaal
Morgen heb ik een echo want weet niet hoever ik ben omdat ik op 29 maart ook behandeld was. Ze zei tegen mij van je mag een halfjaar niet zwanger worden maar oeps!!!!

Ik zou het ook niet weten de rest hoor ik morgen van hoe en wat
Alle reacties Link kopieren
Er is een kans dat je een cerclage krijgt. Maar wat ik me afvraag, doen ze geen zwangerschapstest voor de ingreep?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gedaan was negatief
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames, ik ben even benieuwd hoe het bij jullie afgelopen is!
Ik heb ook een lisexcisie gehad twee weken geleden. En ben enorm verbaasd dat ik vandaag een positieve zwangersschapstest in de hand heb, ik moet dus al zwanger zijn geweest op het moment van de lisexcisie.
Alle reacties Link kopieren
Oef, dat lijkt me wel schrikken! Hier een lisexcisie gehad en ongeveer een jaar later zwanger, geen problemen gehad tijdens de zwangerschap daarvan. Het kan dus wel gewoon, maar dit is natuurlijk wel heel snel.
Sterkte en succes.
niks moet en alles mag
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Dat is het zeker. Morgen de verloskundigepraktijk bellen en dan zien we verder ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven