Gezondheid alle pijlers

Leuk badspeelgoed kind 6 jaar

24-03-2023 13:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter van ruim 6 gaat graag in bad met wat speelgoed. Wat vinden jullie kinderen leuk in bad?

Ik zag laatst een soort knikkerbaan voor in bad dat zag er grappig uit maar was ook vrij prijzig.

En ja ze speelt ook gewoon met playmobiledieren en bakjes etc, maar ik dacht misschien kan ik er nog wat leuks bijkopen voor als ze binnenkort haar diploma haalt oid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet echt duurzaam, maar scheerschuim. In een leeg bad

En daarna kraan aan en afspoelen in bad. Één groot feest.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
badkrijt? https://www.bol.com/nl/nl/p/eberhard-fa ... gLF1vD_BwE
Wij hebben van die foam letters.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bakjes was hier favoriet tot zeker 12 jaar.
Als je een cadeau zoekt voor in bad kan ik je de bathbombs van Lush van harte aanbevelen. Er is nog nooit een meisje geweest in mijn omgeving dat daar niet heel blij van werd.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben deze echt jaren gehad :

https://www.lobbes.nl/speelgoed/babyspe ... set-piraat

Dochter heeft er zeker tot een jaar of 8 mee gespeeld. En als hij niet stuk was gegaan, dan had hij er nu nog gehangen denk ik (ze is 11) :mrgreen:
Maar Barbies en playmobil bleef ook leuk voor in bad.
Bakjes, lege shampooflessen en goedkope douchegel om heksendrankjes mee te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter van 7 speelt met bakjes, lege shampooflessen en wat opwind speelgoed.
Maar uiteindelijk is ze altijd aan het vloggen, haha! Ik merk dat ze het moment in bad gebruikt om dingen te verwerken. Ze kletst over wat ze die dag heeft meegemaakt. Ik luister soms mee terwijl ik op de trap zit. Dan weet ik wat er in de koppie omgaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
dat vond mijn zoon helemaal geweldig vroeger
wij hadden van die sterren van de Etos, dat kon hij makkelijk vasthouden en alle kleurtjes gebruiken

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Van die bad bruisballen. Is niet echt spelen, maar leuk vinden kinderen het vaak wel.

Afbeelding
Redballoon schreef:
24-03-2023 14:40
Mijn dochter van 7 speelt met bakjes, lege shampooflessen en wat opwind speelgoed.
Maar uiteindelijk is ze altijd aan het vloggen, haha! Ik merk dat ze het moment in bad gebruikt om dingen te verwerken. Ze kletst over wat ze die dag heeft meegemaakt. Ik luister soms mee terwijl ik op de trap zit. Dan weet ik wat er in dat koppie omgaat.
Dit deed mijn broertje altijd op de wc. Die zat er dan lang op en zat hele verhalen aan zichzelf te vertellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn kinderen hielden van badschuim in een fles in de vorm van de figuur waar ze op dat moment fan van waren. Cars, hello kitty, buzz lightyear.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een ouderwets plastic rietje. Lekker bellen blazen! Die van mij kan zich daar lang mee vermaken in bad.
Alle reacties Link kopieren Quote
nitflex schreef:
24-03-2023 15:41
Van die bad bruisballen. Is niet echt spelen, maar leuk vinden kinderen het vaak wel.

Afbeelding
Die kun je bij de Hema krijgen, is hier ook een hit. Neem ze zo nu en dan mee.
Verder heb ik bij de Action van die dobberende diertjes (eenhoorns, flamingo’s en narwals, zoals een badeend) gekocht, die doen het ook goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
ninanoname schreef:
24-03-2023 14:22
Bakjes was hier favoriet tot zeker 12 jaar.
Als je een cadeau zoekt voor in bad kan ik je de bathbombs van Lush van harte aanbevelen. Er is nog nooit een meisje geweest in mijn omgeving dat daar niet heel blij van werd.
Kruidvat en Hema heeft die ook. Zag er bij de Hema zelfs eentje in de vorm van een koala. Volgens mij ook goedkoper, voor dat eventjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
StevieNicks schreef:
24-03-2023 16:47
Kruidvat en Hema heeft die ook. Zag er bij de Hema zelfs eentje in de vorm van een koala. Volgens mij ook goedkoper, voor dat eventjes.
Mijn zoon van 11 vindt het zelfs leuk. Ik koop bruisballen voor hem bij de Action.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Een duikbril en snorkel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Keukengerei zoals een (thee) zeefje, om het badschuim mee te 'vangen' en zo'n setje grote en kleine plastic trechters om lege flesjes te vullen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Foamletters en cijfers, zijn ook niet zo duur.

Dochter van zes gebruikte ze eerst in bad, gaat nu liever in de douche en ook daar worden ze weer gebruikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke tips! Dank jullie wel.

Duikbril vind ik echt leuk, en dom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Rietje ook leuk. Alles eigenlijk leuk.

Bruinbakkenden en gekleurd water doen we al dat vindt ze geweldig.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven