Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!

13-12-2020 21:25 4284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat het om de vijf jaar was
Ik ben dus nog nooit geweest.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
22-01-2021 13:05
Dacht dat het om de vijf jaar was
Ik ben dus nog nooit geweest.
Ik kreeg de eerste oproep toen ik 51 was, terwijl een 3 maand jongere collega 'm toen al had gehad. Heel bijzonder.

Ik ben naar huis gegaan om nog even thuis te werken, kan ik niet inloggen @( Wachtwoord klopt niet, zegt ie. Heel bijzonder, want die is niet gewijzigd en gewoon opgeslagen. Nouja, moet zo toch weg, dan eind van de middag maar weer proberen.
Later is nu
Het gaat redelijk hier.
Nog bedankt voor het bellen van de wouten, was mijn spver ook blij mee, not. Kreeg nl een kwaad spraakapp van haar
Alle reacties Link kopieren
Tsja Harley, heel eerĺjk?
Je berichtje was erg verontrustend. Dan moet je dat soort dingen misschien niet plaatsen. Mensen maken zich zorgen om je, en in plaats van daar boos om te zijn, zou je ook er blij om kunnen zijn en het waarderen dat mensen om je geven.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat de spv-er kwaad is op jou.
Waarschijnlijk is ze boos op zichzelf en reageert ze dat op jouw af. Want ze doet haar werk duidelijk niet goed als het steeds zo slecht met je gaat.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Als je nu weer zo weg zakt, HarleyQuin, bel dan naar de Spver, of naar de crisis.
Jij hebt contacten, gebruik die dan ook
De plettenbus,staat ook hier klaar, ik heb nog steeds om de 2 jaar de oproep om te komen, ik ben maar 1 keer door verwezen naar het ziekenhuis.
Het zijn geen leuke onderzoekingen ,maar het is ook goed,dat het er is.
Lientje, vandaag jouw laatse werkdag op deze locatie, je neemt met pijn afscheid van jouw cliënten, denk ik.
In een korte tijd bouw je er toch een band mee op.
Dreamer, dat zijn toch dingen waar je giftig van wordt, wachtwoorden die niet werken,ik kan er absoluut niet tegen.
Gisteravond heel lang bezig geweest met een bestelling voor hobbyartikelen,bestelling is gelukt, maar een account maken,nog steeds niet.
Maar desondanks, het vanavond nog bezorg, ik ben weer blij ,ik kan verder met mijn schilderij.
Mijn man is nu kastplanken, en bijbehorend spul aan het bestellen bij Praxis, morgen ophalen, kan hij ook weer aan de slag.
Nu eens uitvlooien hoe ik het ga doen met muurverf, ik wil mijn hobbykamer en de ouderslaapkamer sauzen.
Ik heb geen kleurstalen in huis, dus morgen maar bellen en vragen of ik van die kleurplaatjes kan halen, en dan volgende week verf laten mengen en ophalen.
Hoe is het verder met iedereen ???
Alle reacties Link kopieren
Hemke, wat voor hobbyspullen hebbje besteld? Je kunt in elk geval weer lekker aan de knutsel.

Ik heb mijn eerste jaar afgesloten met een voldoende beoordeling dus mag door naar het tweede jaar.
Bewoners reageerden verschillend maar het merendeel zei me erg te gaan missen.
Twee waren in tranen, één ervan echt helemaal overstuur.
Complimenten te over. Ah, waarom ga je nou weg, je doet het zo goed, je luistert altijd zo geduldig, jij bent echt, als je binnenkomt word ik altijd zo blij enz. Kom je vaak op visite ? :proud:
Vooral de 2 huilende bewoners vond ik erg. Moeilijk hoor, afscheid nemen .
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lientje, heel goed gedaan.
Nu naar het tweede leerjaar, succes gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook weer een beetje boven water. Best een hectische, maar vooral emotionele week geweest. Gelukkig ben ik sinds gisteren weer wat positiever en is de ergste moeheid weg. Wat een naar bericht al niet kan veroorzaken.

Ik heb mezelf weer een diamond painting cadeau gedaan, die komt morgen al binnen. Ik wilde hem eerst elders bestellen maar dan zou hij pas over een maand komen :O Daar wilde ik niet op wachten.
Dus ergens besteld waarvan ''s avonds besteld, morgen in huis" ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk,blauwe trui, Diamond painting, lijkt mij hel geduldig priegelwerk toe.
Lieneke, ik heb verf, en derg besteld, ik wil nu toch een keer het schilderij afhebben.
Ik heb een foto gemaild naar de docent, met een paar vragen, daar heb ik nu antwoord op gekregen,vandaar ook een bestelling.
Alle reacties Link kopieren
Helleu

Tietenpletter zit hier niet meer in een bus, Hemke. Gewoon in een vast gebouw in de stad. Eind weg wel. Lekker gefietst :)

Klinkt als een mooi afscheid Lientje. En natuurlijk gaan ze je missen. En een voldoende, duh ;-)) :cheer2:
Wanneer begin je bij de volgende?

Wat leuk die bestellingen van hobbyspullen. Een maand is dan wel lang, BlauweTrui, als je morgen wilt beginnen. En bij Hemke gelukkig ook gelukt

Fijn dat het beter met je gaat, Harley. Ik hoop dat het nu ook weer de betere kant op gaat. De moeilijke dagen zijn voorbij. :redrose:

Wij hebben hier thuis genoten van de Slimste Mens. Jammer dat het afgelopen is. Was een leuk seizoen met leuke mensen en een spannende finale.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op 2 februari op de nieuwe locatie starten Dreamer. Spannend hoor.

Man is hier boos. Het konijn heeft het laadsnoer van zijn telefoon doorgeknaagd :rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
:bunny: :biggrin:
Later is nu
lientje69 schreef:
22-01-2021 21:15
Tsja Harley, heel eerĺjk?
Je berichtje was erg verontrustend. Dan moet je dat soort dingen misschien niet plaatsen. Mensen maken zich zorgen om je, en in plaats van daar boos om te zijn, zou je ook er blij om kunnen zijn en het waarderen dat mensen om je geven.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat de spv-er kwaad is op jou.
Waarschijnlijk is ze boos op zichzelf en reageert ze dat op jouw af. Want ze doet haar werk duidelijk niet goed als het steeds zo slecht met je gaat.
Het is verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ik zie nog net op buienradar dat er een bui sneeuw in de buurt langs trok, maar hier niet is geland.
Afgelopen donderdag heb ik dan de definitieve blokkade in mn nek gehad en ik kan wel zeggen dat er echt vooruitgang is :cheer2:

Gisteren op mp een paar nieuwe wandelschoenen gescoord voor maar een paar tientjes, ik ga mijn conditie eerst maar ff met wandelen zien op te krikken na maanden in huis te hebben gezeten.
Meestal ben ik van de ‘dik hout zaagt men planken :lol: ‘ , maar denk dat ik nu toch echt wel naar mn lichaam moet gaan luisteren, want dit liever nooit weer.

Op dorp nog een leuk shirt met geel vest/jasje gescoord. Ja die is open om af te halen op gezette uren en anders bezorgen ze de kleding.

Wasmachine staat hier al weer aan, straks wat boodschappen doen, het wekelijkse uitje...
Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Ik heb vanmorgen al peentjes gezweet bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon. Iets met bomen, bos en dure eisen. (vooral dat laatste), die niet ingewilligd gaan worden, ga ik vanuit (man vind camera echt het minst belangrijke aan een telefoon, ik heb toch een goede spiegelreflex :lol: ) Gelukkig keek ik op het laatst nog naar het formaat, want wat ik uitgezocht had, was zo'n beetje formaat kleine tablet. IK moet er nog wel mee kunnen bellen, natuurlijk :P

Nu nog een leuk hoesje uitzoeken :jump:

En dan nu maar over op de orde van de dag. Zo lekker lezen :)
Ivm pijnlijke schouder en elleboog wilde ik laptopwerk dit weekend maar beperken
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat fijn NLNJ! En vol goede voornemens, goed bezig!

Welke telefoon is het uiteindelijk geworden Dreamer?
Verstandig om je laptop dicht te houden van het weekend.

Ik doe heel weinig op laptop, meestal ipad en telefoon, maar ik hoef er niet op te werken natuurlijk, groot verschil.

Zo maar eens gaan douchen, aankleden even bij vader langs en op terugweg naar de AH. Meeste boodschappen worden thuisbezorgd maar groente en stukje vlees wil ik zelf uitzoeken.
Eerst maar eens gaan ontbijten.

Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
De Samsung Galaxy A41 (ik kijk ook niet meer verder, er zijn vast mooiere die ook goedkoper en beter zijn, ik wil het niet weten :P )

Ik kan niet zo uit de voeten met ipad en telefoon. Vind het allemaal net niets. Vandaar de laptop :)
Later is nu
Dreamer, ik vind een nieuwe telefoon uitzoeken ook zo'n gedoe. Verstandig om de laptop dicht te laten

Hemke, leuk nieuwe verf ed. Het is vandaag erg licht buiten. Lijkt me fijn met schilderen.

Nlnj, wat fijn!! Zo is hardlopen een stuk leuker. P.s. Mag je hardlopen? Is dat niet te veel gebonk voor de nek?

Ik ga zo ook naar mijn moeder. Of zal ik haar hier naartoe halen? Ik ben eigenlijk te moe, maar mijn schuldgevoel gaat dan weer meedoen als ik haar niet zie. Lastig
Alle reacties Link kopieren
En weer voor t eerst, sinds maanden, auto kunnen rijden :yes:
Hondjes mee op de achterbank en op een plek in de buurt ff laten rennen, daarna de rest van de boodschappen gedaan.
Als ik wist hoe de oven werkte :facepalm: ging nu aan de slag met 2 cheesecakes te maken....

Ben ook benieuwd naar je nwe foon Dreamer.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn NLNJ!
Geeft toch meer bewegingsvrijheid dan.

HQ hopelijk ga je je snel wat beter voelen :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hemke , lekker aan de knutsel nu?

Dreamer, nieuwe telefoon , leuk, maar ik vind dat overzetten en opnieuw instellen van alles altijd zo'n gedoe.

Hier draait de tweede was , bed is verschoond, boodschappen gedaan en een mand was gevouwen.
Ik heb moeder afgebeld want schoonzus is positief. Die gaat elke dag naar schoonvader en daar is man weer geweest eergisteren dus maar even heen risico nemen.


Verder nu nog leren, pff, ik hoop dat ik het er nog een beetje inkrijg voor maandag :bonk: moet nog heel wat lesstof in mijn hoofd stoppen
lientje69 wijzigde dit bericht op 23-01-2021 12:27
0.19% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist gelijk maar uit de werkapp gestapt.
Er was alweer een opmerking over openstaande diensten dat ik mocht werken. Heb vriendelijk bedankt, mijn leerdoel is grenzen stellen en nee zeggen en ik heb dus nee gezegd. :proud:
Ik leer het ooit nog wel.
En nu maar uit de app anders ga ik me nog weer schuldig voelen ook
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
23-01-2021 12:24
Ik ben zojuist gelijk maar uit de werkapp gestapt.
Er was alweer een opmerking over openstaande diensten dat ik mocht werken. Heb vriendelijk bedankt, mijn leerdoel is grenzen stellen en nee zeggen en ik heb dus nee gezegd. :proud:
Ik leer het ooit nog wel.
En nu maar uit de app anders ga ik me nog weer schuldig voelen ook

Heel verstandig, je leert het nog wel :P
Alle reacties Link kopieren
Moyrrie- schreef:
23-01-2021 11:18
Dreamer, ik vind een nieuwe telefoon uitzoeken ook zo'n gedoe. Verstandig om de laptop dicht te laten

Hemke, leuk nieuwe verf ed. Het is vandaag erg licht buiten. Lijkt me fijn met schilderen.

Nlnj, wat fijn!! Zo is hardlopen een stuk leuker. P.s. Mag je hardlopen? Is dat niet te veel gebonk voor de nek?

Ik ga zo ook naar mijn moeder. Of zal ik haar hier naartoe halen? Ik ben eigenlijk te moe, maar mijn schuldgevoel gaat dan weer meedoen als ik haar niet zie. Lastig
Denk t niet, maar ik had het over wandelen, wordt je ook heul fit van.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
23-01-2021 12:24
Ik ben zojuist gelijk maar uit de werkapp gestapt.
Er was alweer een opmerking over openstaande diensten dat ik mocht werken. Heb vriendelijk bedankt, mijn leerdoel is grenzen stellen en nee zeggen en ik heb dus nee gezegd. :proud:
Ik leer het ooit nog wel.
En nu maar uit de app anders ga ik me nog weer schuldig voelen ook
Goedzo Lientje!!!

Hier staan de cheesecakes inmiddels in de oven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven