Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!

13-12-2020 21:25 4284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
HarleyQuin schreef:
14-12-2020 15:49
Ik heb mijzelf vandaag in quarantaine gegooid. Veel hoesten, misselijk af en toe en overgeven. Heb afspraak met dvk via telefoon kunnen doen.
Ik hoop dat het woensdag wat minder is ivm gesprek voor huishoudelijke hulp

Ik ga ervan uit dat het geen Corona is, maar gewoon verkoudheid. Hoesten doe ik al sinds ik astma heb
Sterkte Harley Quin.
Fijn als je huishoudelijke hulp kan krijgen!
Alle reacties Link kopieren
-Puck schreef:
14-12-2020 15:04
Als het een postagentschap in een winkel is ben ik bang van niet.
Banken blijven wel open dus misschien echte postkantoren ook wel.

Maar een kaart gooi je toch gewoon in de brievenbus?
Maar voor de postzegels die ik nog moet kopen en pakjes die ik nog moet versturen heb ik het wel nodig.
En postagentschap zit bij ons in een soort sigarenwinkel waar ze ook kaarten enz verkopen. Dus dat zou zomaar nog wel eens kunnen sluiten dan

En bij ons kan je ze eventueel ook bij de jumbo kopen Ja, maar die zijn meestal op daar. Bovendien weinig zin in lange rijen.
lientje69 wijzigde dit bericht op 14-12-2020 16:44
11.46% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net een mail dat ik 4 januari een examen heb op school. Nah. Dacht het niet. :proud:
Maar vanavond weten we meer.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Alle supers hebben tegenwoordig toch postzegels, batterijen, kaarten, paracetamols enz te koop?
Gelukkig maar, anders heb ik te weinig van alles in huis.

bij de neurochirurg geweest en die wil, gezien meerdere stenoses (vernauwingen) niet meteen overgaan tot opereren ivm complicaties. Ik krijg eerst, wel ff een paar maanden wachten nog!!!!😒een pijnblokkade dvm een spuit en dat afwachten of het aanslaat.
Door deze ‘overval’ heb ik niet kunnen vragen wat voor spuit?!
Alle reacties Link kopieren
Zo blij dat ik nog nasi over heb :cheer2:
Ik heb de quarantaine gewoon voor mijzelf gedaan. Misschien kom ik in de tijd even rust. Even alle spanningen van afgelopen tijd los kunnen laten.
Ben wel net nog naar de Aldi geweest. Was hartstikke rustig
Alle reacties Link kopieren
HarleyQuin schreef:
14-12-2020 17:53
Ik heb de quarantaine gewoon voor mijzelf gedaan. Misschien kom ik in de tijd even rust. Even alle spanningen van afgelopen tijd los kunnen laten.
Ben wel net nog naar de Aldi geweest. Was hartstikke rustig
Rustig? :D
Lees overal dat het een gekkenhuis is overal. Wat een mazzel dan.
Ik moet morgen eigenlijk naar de Sligro maar zie er gewoon tegenop.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Sligro blijft toch open?
Nog 12 minuten dan weten we meer.
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
14-12-2020 18:48
Sligro blijft toch open?
Nog 12 minuten dan weten we meer.
Ja die blijft open. Maar ik hou gewoon sowieso niet van drukte. En benieuwd hoe Sligro dat doet met niet essentiële dingen. Zoals theedoeken, pannen enz. Ik moet kerstpakketten maken voor man zijn bedrijf. Zou bij de Sligro de inhoud halen en dan bij de action een mooie box en wat extra non food. Dat laatste wordt hem dus niet. Ff puzzelen hoe of wat te doen dan
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Nog een paar maanden wachten NLNJ. Hou je dat wel vol? Kan je de pijn nog een beetje onder controle houden?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-12-2020 19:43
Jeetje. Nog een paar maanden wachten NLNJ. Hou je dat wel vol? Kan je de pijn nog een beetje onder controle houden?
Zolang ik niet veel doe, is dit wel te doen, maar ik had zo gehoopt op iets ter verbetering en veel eerder natuurlijk.
Als ik maar nooit weer zo n pijnaanval krijg, die wens ik echt niemand toe.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-12-2020 19:33
Ja die blijft open. Maar ik hou gewoon sowieso niet van drukte. En benieuwd hoe Sligro dat doet met niet essentiële dingen. Zoals theedoeken, pannen enz. Ik moet kerstpakketten maken voor man zijn bedrijf. Zou bij de Sligro de inhoud halen en dan bij de action een mooie box en wat extra non food. Dat laatste wordt hem dus niet. Ff puzzelen hoe of wat te doen dan
Zo blij dat we altijd pakketten van de Makro doen en sinds vorig jaar de keuze uit een b.com ‘bon’ óf een kerstpakket.
Alle reacties Link kopieren
Ja man wil altijd groot uitpakken. En vindt de pakketten die ik maak zelf mooier ( en goedkoper) dan ze bestellen.

Dochter piekert hier over haar rijlessen. Is bang dat ze straks weer opnieuw voor haar theorie moet en dat ziet ze niet zitten na 4 keer gezakt te zijn.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
-Puck schreef:
14-12-2020 14:56
De eigen verantwoordelijkheid kunnen de meeste mensen blijkbaar niet aan.
Als je vergelijkt met de overige landen hebben we hier een makkie gehad.
Vind wel dat ze eerder hadden moeten ingrijpen, bijvoorbeeld de scholen dicht die, in ieder geval hier, een grote besmettingsbron zijn.

Precies
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-12-2020 19:54
Ja man wil altijd groot uitpakken. En vindt de pakketten die ik maak zelf mooier ( en goedkoper) dan ze bestellen.

Dochter piekert hier over haar rijlessen. Is bang dat ze straks weer opnieuw voor haar theorie moet en dat ziet ze niet zitten na 4 keer gezakt te zijn.
Volgens mij is dat nu extra verlengt, kun je opzoeken hoe eea zit.
Achoondochter moet eind dec afrijden, ik vraag me af of dat nu nog mag met een lockdown.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
14-12-2020 19:54
Ja man wil altijd groot uitpakken. En vindt de pakketten die ik maak zelf mooier ( en goedkoper) dan ze bestellen.

Dochter piekert hier over haar rijlessen. Is bang dat ze straks weer opnieuw voor haar theorie moet en dat ziet ze niet zitten na 4 keer gezakt te zijn.
Volgens mij is dat nu extra verlengt, kun je opzoeken hoe eea zit.
Schoondochter moet eind dec afrijden, ik vraag me af of dat nu nog mag met een lockdown.
Alle reacties Link kopieren
Dub dub dubbelll
noglangnietjarig schreef:
14-12-2020 17:21
Alle supers hebben tegenwoordig toch postzegels, batterijen, kaarten, paracetamols enz te koop?
Gelukkig maar, anders heb ik te weinig van alles in huis.

bij de neurochirurg geweest en die wil, gezien meerdere stenoses (vernauwingen) niet meteen overgaan tot opereren ivm complicaties. Ik krijg eerst, wel ff een paar maanden wachten nog!!!!😒een pijnblokkade dvm een spuit en dat afwachten of het aanslaat.
Door deze ‘overval’ heb ik niet kunnen vragen wat voor spuit?!
Ik heb er een stuk of zes gehad, dus wel ervaring mee. Dat doet de anesthesioloog van de pijnpoli, dus misschien dat de wachttijd daar wel meevalt. Je weet me te vinden voor vragen ;-)
Alle reacties Link kopieren
. Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik baal, vanaf woensdag weer thuis werken. En ja, ik snap dat het moet. En ja, ik ben blij dat alles dicht gaat, want zo lang alle winkels, pretparken etc open blijven heeft het dichtgooien van scholen ook geen nu. Maar wel enorm balen, voor mezelf omdat de pijn de vorige keer met thuiswerken enorm toenam. Maar vooral voor mijn leerlingen, van de helft weet ik nu al dat ik die tot eind januari kwijt ben.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen speciale stoel onder andere Severus. ? In welk opzicht heb je dan meer pijn?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
We hebben nieuwe stoelen en die zijn prima. Maar normaal gesproken als ik lesgeef loop, sta of beweeg ik de hele dag. Als ik continue online les moet geven zit ik de hele dag en dat gaat zeer doen.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Op die manier. En lopen met je laptop in je handen werkt ook niet echt natuurlijk
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Kijk aan, nieuw topic :cheer2:

Hier een paar hele slechte dagen gehad. Migraine aanval op aanval.. 3 stuks.
Nu weer een beetje op de been, maar deze week niks meer doen.
Wel heftig, de nieuwe maatregelen! Man ging nog even naar de drogist omdat ik een koortslip op voelde komen en met creme is dat meestal snel te onderdrukken. Die zei ook al dat het behoorlijk druk was. Voornamelijk bij het tuincentrum in onze straat, daar paste het niet eens meer op de parkeerplaats, gekkenhuis allemaal...
Erger je niet, verwonder slechts!
Alle reacties Link kopieren
Heftig joostelientje zoveel aanvallen achter elkaar.
Het was overal gekkenhuis hoorde je op tv en las ik in de krant op internet.
Ook in mijn regio.
Je zou denken dat de mensen hier op het platteland wat rustiger zijn maar nee, ook in polonaise naar de Action. Ik ben maar thuisgebleven. Leek me wijzer.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven