Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn, ook in 2022 gaan we verder

01-01-2022 22:23 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Denk erom: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven. En zo af en toe schrijf je dus een egocentrisch bericht, zonder te reageren op anderen hier. Dat is het leven. Soms moet je gewoon even wat kwijt omdat je vol zit en kun je niet direct reageren op een ander.

Zeg geen sorry als je al even niet bent geweest, als je niet alles hebt (bij)gelezen, als je het niet helemaal kunt bijhouden of wat dan ook. We moeten allemaal zuinig zijn met onze energie. Dit is de laatste plek waar je je daarvoor zou moeten verontschuldigen.

Extra:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
11-01-2022 19:50
Top Dreamer!
Elke dag een beetje meer conditie.
Ik ben ook weer begonnen en ja ik moet het ook weer opbouwen.
Morgen ga ik kijken voor nieuwe wandelschoenen.
Ja kijken zelfs, in de stad zit ergens wat (geen winkel maar soort podo?) waar ze kijken welke het beste voor je voeten zijn.
Ja, opbouwen niet zo dus, nu. Dat was niet handig, maar als ik heen wandel, moet ik ook weer terug he :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Alcedo schreef:
11-01-2022 20:15
Wij hadden vandaag de uitvaart. Die was mooi. Wel een intensieve dag zo, aangezien het niet naast de deur was, maar wel fijn dat we erbij mochten zijn.
Gek om weer even met zoveel mensen bij elkaar te zijn maar iedereen ging goed met de maatregelen om.

Bij het weggaan nog even met iemand gesproken en die zei iets tegen me wat me wel heel erg raakte. Op een positieve manier dan. Het was wel mooi.

Gelukkig de rest van de week weinig drukte. Morgen nog wel een telefonische afspraak met het ziekenhuis maar verder alleen de fysio (en dat is wel welkom na vandaag).
Mooi dat iemand wat positiefs zei, dat het je zo raakte, Alcedo :heart:

Altijd bijzonder he, zo'n bijeenkomst.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier al druk in de weer. Niet helemaal zoals gepland. Hopelijk komt vandaag de wasdroger. Nu eerst maar een kopje thee en de krant want ik ben al 2 uur op en bezig inmiddels .
Het is hier koud én mistig, hopelijk is het beter bij jullie qua weer.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

Hier ook mistig.
Wel rustig begonnen. Heb mn ommetje wel gedaan voor 9 uur. :yes:
Nu koffie en laptop. Man heeft overleg en dan is concentreren op boek lastig(er)

Straks naar m'n moeder.

En ja, ik heb spierpijn. Vreselijk :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bij je moeder dreamer. Ze zal wel blij zijn je weer te zien denk ik zo.
Spierpijn van het wandelen gister?

Ik ga mezelf maar eens in beweging schoppen
Er moet nog war opgeruimd voor de wasdroger komt :biggrin:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ja, van wandelen. En van gewoon vochtig weer denk ik, want ik krijg toch geen spierpijn in de schouders van wandelen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, Alcedo, een positief woord te horen van een ander.
Doet je toch goed, ondanks dat het een nare dag voor jullie.
Als je wandelt, gebruik je toch ook je armen, Dreamer, misschien met opgetrokken schouders gelopen ?
Het is nog steeds mistig, ik hoop dat het opgaat klaren, man gaat strakjes weg, en komt aan het eind van de dag terug.
Ben opeens een hele middag alleen met de honden, dat gebeurt zelden, ik ben meer op stap dan hij.
Geweldig ,Lientje, een droger, scheelt zoveel aan droogruimte zoeken in huis en ook werk.
Geen was meer hoeven op te hangen, een droger staat ook op mijn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Succes bij je moeder Dreamer, en met de spierpijn.

@Lientje, geniet van het gemak van je nieuwe wasdroger straks.

Ik heb napijn van gisteren dus ik doe het vandaag lekker rustig aan. Ik hoef alleen vanmiddag maar naar de fysio en ik wacht op een telefoontje van het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Alcedo fijn dat de rest van de week rustiger is.

Dreamer succes met je spierpijn.

Lientje fijn een nieuwe wasdroger. Ik heb wel een droger maar gebruik hem heel weinig, eigenlijk alleen voor handdoeken en ondergoed. Verder hang ik alles op.

Hier gaat het best goed. Vakantie heeft goed gedaan maar ook flink mn buik laten groeien. In mijn hoofd kan ik alles nu nog, mijn lijf zegt toch al eerder stop. Ik moet nog 4 dagen werken en dan zwangerschapsverlof. Probeer een klein cadeautje te vinden dat ik mijn leerlingen kan geven als ik met verlof ga, maar nog niet echt iets kunnen vinden helaas.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer arm aan 2 paar wandelschoenen :-D
Alle reacties Link kopieren
Kost dat een geld he NLNJ

Severus, is een sleutelhanger een idee?

Ik had een ongelofelijke rotdag met pech op pech en alleen maar gezeur. Droger is er ook nog niet. Hoop nu maar dat deze morgen komt.

Enige fijne nieuws van vandaag is dat ik bericht heb gehad officieus geslaagd te zijn. Mijn kwalificatiedossier is goedgekeurd door de examencommissie.
Het wachten is op de officiële mail en dan kan ik mijn contract gaan tekenen.
3 februari is de diploma uitreiking. Nog even afwachten of daar verder iemand bij mag en hoe of wat verder. Hangt ook een beetje van de corona maatregelen af.
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:21
0.08% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ach Lientje toch :hug:

En.... WOWWWWWW

VAN HARTE GEFELICITEERD 🥳
Alle reacties Link kopieren
Dank je NLNJ. Ben er best blij om. Het waren 2 pittige jaren waarbij Corona niet echt helpend was. Online lessen op je 50ste , uitvallen van praktijklessen, werken in coronabepakking, het was nogal stevig wennen zeg maar. Je bent leerling maar toch ook weer niet. Want de zorg stond op zijn kop ( nog steeds) en moest toch door blijven draaien. Harde leerschool geweest. Dus onze lichting mag met recht trots zijn dat we het gehaald hebben. Een coronadiploma, ja, maar wat voor één. Twee jaar opleiding waar je anders 4 jaar over doet en dan in de zorg in deze tijd.
Trots!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Forum bleef hangen. Tig keer geplaatst
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:30
92.64% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Is nu alles weg?
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:36
95.63% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Zere vingers van het typen en weghalen
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:37
91.25% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Overdrijven is ook een vak
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:33
92.76% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Zo trots dus :rofl:
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:34
95.99% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:32
97.27% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Werkt top hoor dat Vivaforum!
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 19:38
93.09% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
-
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Lientje :rofl:

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
12-01-2022 19:52
Jeetje Lientje :rofl:

Gefeliciteerd!
Dank je BT .

Hoe gaat het met jou?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Heftig Lientje :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh hier zijn jullie :)

Lientje gefeliciteerd :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven