Gezondheid alle pijlers

Massagegun of kussen

28-09-2024 19:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom het online veel tegen, twijfel nu of ik voor mijn rug een massagekussen of gun zal kopen.

Ben benieuwd of iemand één van beide gebruikt en wanneer je het gebruikt? Ben je er tevreden over of is dit weer iets wat na een maand in de kast beland?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben wel blij met mijn massagegun. Als er iets vastzit, is het heel effectief. Ook naar aanleiding van een topic hier gekocht :) Net als de schoendrogers, waar ik ook heel blij mee ben :mrgreen:


Massagekussen ken ik niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Massagekussen is volgens mij meer voor je schouders/bovenrug.

Welk merk heb je? Zie zoveel aanbod.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb beide.

Gun het fijnst en effectiefst (wel het fijnst als man het bij mij doet)
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kussen, ik vind de gun vreselijk qua trillingen.Is lekker als er een plekje bij zit waar je niet bij kan, partner je even ernstig betrilt met die gun :lol: verder vind ik het niets.

Ik heb altijd gehele rug en nek pijn en gebruik ook op bovenarm, benen en mijn kont als het moet. Zonder dat je iemand anders nodig hebt.
Zou er wel eentje kopen die draadloos kan en met 4 ballen/knoppen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen ervaring met het kussen.
Groot fan van de gun.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dit kussen:

https://www.bol.com/nl/nl/p/lifeproduct ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren Quote
En deze gun, die wel fijner is dan die van de action.

https://www.bol.com/nl/nl/p/northgun-pr ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een kussen. Zodra ik ga zitten leg ik 'm achter m'n rug. Eerst tegen mijn onderrug, dan meer bovenin. Ideaal. Gebruik hem werkelijk al een jaar vrijwel iedere dag.

https://www.bol.com/nl/nl/p/comfy-massa ... 0109433370
al héél lang "op" dit forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je iemand die de gun op jouw rug kan gebruiken? Want alleen is dat lastig/waardeloos/onmogelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
28-09-2024 19:56
Ik ben wel blij met mijn massagegun. Als er iets vastzit, is het heel effectief. Ook naar aanleiding van een topic hier gekocht :) Net als de schoendrogers, waar ik ook heel blij mee ben :mrgreen:


Massagekussen ken ik niet
Sorry to beetje off topic. Maar werkt zo'n schoenendroger echt goed?
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zo’n kussen. Fijn ding. Ik zou er een kopen die warm wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben een gun, best een hele dure. Bij vastzittende spieren / knopen doet het inderdaad zijn werk, maar ik maak vaker gebruik van een foam roller of massage balletjes. Ik kan dan beter bij de goede plekken komen en nog gerichter bepalen hoeveel druk ik wil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwedruif85 schreef:
28-09-2024 21:51
Sorry to beetje off topic. Maar werkt zo'n schoenendroger echt goed?
Ja, zelfs mijn man zei vd week nog na een natte training van dochter; goh, dat was wel echt een goede aankoop (ja —> vova forum hè) Ook omdat ze hier lang moeten fietsen. Je krijgt een schoen snel droog en ook minder stinkend

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven