menstruatie (stoppen)
maandag 21 april 2014 om 18:10
Hallo allemaal,heb even een vraag.
Ik heb van mijn ha methergin tabletten gekregen(9tabletten)3 keer per.dag voor 3 dagen doordat mijn menstruatie echt lang heeft geduurd.
Ik heb 6genomen en kreeg daarna ontzettend heel veel pijn in mijn eileiders .
Mijn vraag is nu,wordt methergin ook gegeven voor t stoppen van een heftige bloeding bij menstruatie of alleen aam vrouwen.die net zijn.brvallen?
heeft iemand hier ervaring met methergin??
morgen ga k weer naar mijn ha.omdat k nog steeds pijn heb na.t nemen van dit middel.
Graag wil k jullie mening weten.
Ik heb van mijn ha methergin tabletten gekregen(9tabletten)3 keer per.dag voor 3 dagen doordat mijn menstruatie echt lang heeft geduurd.
Ik heb 6genomen en kreeg daarna ontzettend heel veel pijn in mijn eileiders .
Mijn vraag is nu,wordt methergin ook gegeven voor t stoppen van een heftige bloeding bij menstruatie of alleen aam vrouwen.die net zijn.brvallen?
heeft iemand hier ervaring met methergin??
morgen ga k weer naar mijn ha.omdat k nog steeds pijn heb na.t nemen van dit middel.
Graag wil k jullie mening weten.
maandag 21 april 2014 om 18:17
maandag 21 april 2014 om 18:44
Pijn in je eileiders? Hoe weet je dat dat je eileiders zijn? Die hebben namelijk nogal de neiging om een beetje rond te fladderen daar onder in je buik, dus je weet nooit precies waar ze zitten.
Ik neem aan dat je het samentrekken van je baarmoeder voelt.
Ik neem aan dat je het samentrekken van je baarmoeder voelt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 21 april 2014 om 18:46
quote:Solomio schreef op maandag 21 april 2014 18:44 Pijn in je eileiders? Hoe weet je dat dat je eileiders zijn? Die hebben namelijk nogal de neiging om een beetje rond te fladderen daar onder in je buik, dus je weet nooit precies waar ze zitten.
Ik neem aan dat je het samentrekken van je baarmoeder voelt. Ja precies.
Ik neem aan dat je het samentrekken van je baarmoeder voelt. Ja precies.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!