Moedervlek wang verwijderen --kosten
dinsdag 3 februari 2015 om 16:16
Ik heb een moedervlek op mijn wang waar ik graag vanaf wil. Er komt namelijk altijd 1 zwarte haar uit, en zodra deze ook maar begint te groeien zit ik er altijd aan te pulken net zolang tot ik hem eruit kan trekken (iew en obsessief)
Nu vroeg ik me af, aangezien ik nogal een schijtbak ben, of dit zeer gaat doen. Heeft iemand hiermee ervaring? En weet iemand wat de kosten hiervoor ongeveer zullen zijn? (tis een kleine, weet niet of dit nog verschil maakt...
)
Doei!
Nu vroeg ik me af, aangezien ik nogal een schijtbak ben, of dit zeer gaat doen. Heeft iemand hiermee ervaring? En weet iemand wat de kosten hiervoor ongeveer zullen zijn? (tis een kleine, weet niet of dit nog verschil maakt...
Doei!
dinsdag 3 februari 2015 om 16:23
Mijn zusje heeft diverse moedervlekken laten verwijderen en die vond het wel meevallen qua pijn, maar dat was niet in haar gezicht. Bovendien had ze er echt last van (bijvoorbeeld op de rand van haar broek waardoor de moedervlek steeds open ging en bloedde) ze heeft deze daarom op advies van de huisarts laten verwijderen, en daardoor vergoedt gekregen. Als jouw moedervlek verder "gezond" is, en je er geen last van hebt weet ik niet hoe het werkt met vergoeding van de verzekering. Ik denk echter toch dat het begint bij de huisarts en je dus daar ook het beste een afspraak kan maken.
dinsdag 3 februari 2015 om 17:45
dinsdag 3 februari 2015 om 18:34
quote:bianca12345 schreef op 03 februari 2015 @ 18:23:
Hier doet de huisarts dat, kost niks.
Dat zou ik echt nooit door een huisarts laten doen in mijn gezicht
Ik heb 2 moedervlekken laten weghalen, 1 op mijn voorhoofd en 1 op mijn kin maar daar heb ik echt een verwijs voor gevraagd voor de plastisch chirurg.
Kostte me mijn eigen risico meer niet
Hier doet de huisarts dat, kost niks.
Ik heb 2 moedervlekken laten weghalen, 1 op mijn voorhoofd en 1 op mijn kin maar daar heb ik echt een verwijs voor gevraagd voor de plastisch chirurg.
Kostte me mijn eigen risico meer niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 3 februari 2015 om 18:38
Mijn man had drie plekjes in zijn gezicht ( geen moedervlek overigens) waarvan even gedacht werd dat het kwaadaardig was. Die zijn weggehaald. Er was niks aan de hand, dus moesten we het zelf betalen. Bij een dermatoloog in het ziekenhuis in Leeuwarden, bijna 950 euro.... Was het nou wel fout geweest, dan werd het wel vergoed.
dinsdag 3 februari 2015 om 18:43
quote:Summerdance schreef op 03 februari 2015 @ 18:34:
[...]
Kostte me mijn eigen risico meer nietMijn huisarts, één van de twee tenminste, kan mooier hechten dan mijn dermatoloog ;(
[...]
Kostte me mijn eigen risico meer nietMijn huisarts, één van de twee tenminste, kan mooier hechten dan mijn dermatoloog ;(
dinsdag 3 februari 2015 om 18:44
quote:nina1966 schreef op 03 februari 2015 @ 18:43:
[...]
Mijn huisarts, één van de twee tenminste, kan mooier hechten dan mijn dermatoloog ;(
Daarom zei ik ook plastisch chirurg en geen dermatoloog
Maar het zal voor iedereen anders zijn hoor
Maar als er in mij gesneden gaat worden, dan graag door iemand die ervoor geleerd heeft
Zeker in mijn gezicht
[...]
Mijn huisarts, één van de twee tenminste, kan mooier hechten dan mijn dermatoloog ;(
Maar als er in mij gesneden gaat worden, dan graag door iemand die ervoor geleerd heeft
Zeker in mijn gezicht
dinsdag 3 februari 2015 om 18:46
Naar de huisarts, als het een kleine moedervlek is haalt die hem zo weg, als het een kleintje is hoeft het niet eens gehecht te worden. En ga niet naar een dermatoloog als het iet nodig is want dat kost je al je eigen risico en dat voor een klein plekje wat, zoals jij het zelf omschrijft de huisarts ook kan weghalen.
dinsdag 3 februari 2015 om 18:49
quote:Summerdance schreef op 03 februari 2015 @ 18:44:
[...]
Zeker in mijn gezichtMijn vader heeft zo'n ding in zijn gezicht laten weghalen nooit ook maar één lidteken gezien,en hij was toen al 68, met rimpels en al
[...]
Zeker in mijn gezichtMijn vader heeft zo'n ding in zijn gezicht laten weghalen nooit ook maar één lidteken gezien,en hij was toen al 68, met rimpels en al
dinsdag 3 februari 2015 om 18:56
quote:Jetty1969 schreef op 03 februari 2015 @ 18:38:
Mijn man had drie plekjes in zijn gezicht ( geen moedervlek overigens) waarvan even gedacht werd dat het kwaadaardig was. Die zijn weggehaald. Er was niks aan de hand, dus moesten we het zelf betalen. Bij een dermatoloog in het ziekenhuis in Leeuwarden, bijna 950 euro.... Was het nou wel fout geweest, dan werd het wel vergoed.
Ahum.
Wat een kruideniersmentaliteit, zielig gewoon.
Ahum.
Wat een kruideniersmentaliteit, zielig gewoon.
dinsdag 3 februari 2015 om 19:11
quote:Jetty1969 schreef op 03 februari 2015 @ 18:38:
Mijn man had drie plekjes in zijn gezicht ( geen moedervlek overigens) waarvan even gedacht werd dat het kwaadaardig was. Die zijn weggehaald. Er was niks aan de hand, dus moesten we het zelf betalen. Bij een dermatoloog in het ziekenhuis in Leeuwarden, bijna 950 euro.... Was het nou wel fout geweest, dan werd het wel vergoed.Wat raar. Als er verdenking is word het toch gewoon vergoed. Hier wel iig. Sommige plekjes zijn idd fout en 2 anderen bleken niet fout te zijn. Als blijkt dat het niet fout is hoeft er verder niet gesneden te worden bij de foute plekjes halen ze wat meer weg dan. Maar ik heb er nog niet voor hoeven betalen hoor. Zou wel heel vreemd zijn.
Mijn man had drie plekjes in zijn gezicht ( geen moedervlek overigens) waarvan even gedacht werd dat het kwaadaardig was. Die zijn weggehaald. Er was niks aan de hand, dus moesten we het zelf betalen. Bij een dermatoloog in het ziekenhuis in Leeuwarden, bijna 950 euro.... Was het nou wel fout geweest, dan werd het wel vergoed.Wat raar. Als er verdenking is word het toch gewoon vergoed. Hier wel iig. Sommige plekjes zijn idd fout en 2 anderen bleken niet fout te zijn. Als blijkt dat het niet fout is hoeft er verder niet gesneden te worden bij de foute plekjes halen ze wat meer weg dan. Maar ik heb er nog niet voor hoeven betalen hoor. Zou wel heel vreemd zijn.
dinsdag 3 februari 2015 om 19:14
quote:Summerdance schreef op 03 februari 2015 @ 18:44:
[...]
Zeker in mijn gezichtRare moedervlekken weghalen doet een plastisch chirurg toch niet, iig niet zomaar. Daarvoor moet je toch echt bij de dermatoloog zijn dacht ik.
[...]
Zeker in mijn gezichtRare moedervlekken weghalen doet een plastisch chirurg toch niet, iig niet zomaar. Daarvoor moet je toch echt bij de dermatoloog zijn dacht ik.
dinsdag 3 februari 2015 om 21:15
quote:nina1966 schreef op 03 februari 2015 @ 19:14:
[...]
Rare moedervlekken weghalen doet een plastisch chirurg toch niet, iig niet zomaar. Daarvoor moet je toch echt bij de dermatoloog zijn dacht ik.
Ik ging langs de huisarts, die keer ernaar, die zei die moeten eigenlijk weggehaald worden, preventief
Maar omdat het zo in je gezicht zit laat ik dat liever doen bij een plastisch chirurg
En zo geschiede
En later ook nog een bultje op mijn rug (vetbultje)
Weggehaald door dezelfde plastisch chirurg
[...]
Rare moedervlekken weghalen doet een plastisch chirurg toch niet, iig niet zomaar. Daarvoor moet je toch echt bij de dermatoloog zijn dacht ik.
Ik ging langs de huisarts, die keer ernaar, die zei die moeten eigenlijk weggehaald worden, preventief
Maar omdat het zo in je gezicht zit laat ik dat liever doen bij een plastisch chirurg
En zo geschiede
En later ook nog een bultje op mijn rug (vetbultje)
Weggehaald door dezelfde plastisch chirurg
woensdag 4 februari 2015 om 08:39
Ik heb het ook door mijn huisarts laten doen. Midden op mijn rechterwang. Nu wist mijn huisarts van mij dat ik goed in littekens ben (al eerder een moedervlek in mijn nek en rug laten weghalen en daar zie je niets meer van) en ik wist dat mijn huisarts een topper is in snijden en hechten. Dus het koste mij niets. Die op mijn wang is trouwens weggeschraapt, iets gesneden en 1 hechting. Viel mee
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen