Mode & Beauty alle pijlers

Nederlandse Fashion

05-11-2008 16:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel leuk om te zien dat Nederlandse kledingontwerpers meer onder de aandacht worden gebracht. Daryl van Wouw, Spijkers & Spijkers, Monique Collignon, Iris van Herpen en zo nog veel meer klinken al weer wat bekender in de oren. En mede dankzij events als de Dutch Fashion Awards (www.dutchfashionawards.com) zullen er vast nog meer toptalenten komen. Wat vinden jullie, is nederland klaar voor de Fashionhype of blijven we bij; doe maar normaal dan zijn we al gek genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Viktor&Rolf ook graag

Spijkers en Spijker, ja, fijn, mooie jurkjes vooral.. Daryl vind ik overrated.



Als je het hebt over tot DE internationale top gaan behoren, denk ik dat NL altijd NL blijft. Het overgrote deel van de Nederlandse bevolking zal nooit veel verder willen/durven/kunnen gaan dan het "doe maar gewoon etc..". ]



Heeft ook zijn charme hoor, vanuit die hoek hebben wij als land toch ons eigen handschrift weten te ontwikkelen.



Maar wij zullen nooit een Parijze coutureweek hebben, als je dat bedoelt, tenminste..
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
In aanmerking genomen dat hele volksstammen nog altijd gekleed gaan in UGGS, Crocs, donsjacks en heupbroeken lijkt mij elke verandering er één ten goede te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet de minnetonka's, wuiles
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
quote:summer73 schreef op 05 november 2008 @ 17:10:

Je vergeet de minnetonka's, wuiles ik ben blind, ik ben blind...
Alle reacties Link kopieren
I love Bas Kosters. Als ik geld had zou ik het wel weten.

Heb van Daryl van Wouw paar enkel laarsjes gekocht in de sale bij de Sasha, erg leuk. Helaas kwaliteit van materiaal niet echt geweldig, het spul op de hak gaat nogal snel stuk. Maar hij maakt wel leuke dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven