Gezondheid alle pijlers

Natte onderbroek na sporten? Zweet? Urine

19-05-2020 21:50 109 berichten
Hallo iedereen,

Ben een vrouw van 25 jaar en ga geregeld lopen. Telkens na het lopen merk ik dat mijn ondergoed nat is (bilspleet tot echt vagina). Ik voel zelf helemaal niks tijdens het lopen. Is het gewoon zweet of kan het ook urine zijn? Zou ik dit dan niet gewoon voelen? Ik heb werkelijk geen idee.

Ik heb zelf geen kinderen en heb ook niet echt het gevoel een zwakke bekkenbodemspier te hebben...maar ik zit er toch een beetje mee.

Iemand met gelijkaardige ervaringen?
Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
Beetje last van mommy issues, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:24
Meestal horen daar dan vrouwen van soortgelijk model bij,
Nee, die doen over het algemeen toch meer aan hun uiterlijk dan ouwe mannen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 18:32
Nee, die doen over het algemeen toch meer aan hun uiterlijk dan ouwe mannen.
Lang niet altijd. Die laten het vaak genoeg ook maar waaien. En zijn ook vaak aan de (te) dikke kant. Het is niet anders.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
20-05-2020 18:26
En nog meer afzeiken van mensen, vrouwen gebaseerd op uiterlijk. Alleen maar rellen om het rellen in dit topic.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, zo te lezen zijn die reclames nog hard nodig om incontinentie onder wat jongere vrouwen uit de taboesfeer te halen.

Ik weet ook verder niet zo goed waarom hier een oude kerel mee denkt te kunnen schrijven over fysieke ongemakken aan het vrouwenlichaam.
Alle reacties Link kopieren
Tuinbank schreef:
19-05-2020 22:15
Oh God, ik heb dit al na een gewone wandeling. Gewoon zweet hoor.
Nou dit ja. Als ik een stevige (bos)wandeling met de hond maak, is de boel down under hier ook al behoorlijk klam.
Alle reacties Link kopieren
Kyndra schreef:
20-05-2020 18:48
Nou dit ja. Als ik een stevige (bos)wandeling met de hond maak, is de boel down under hier ook al behoorlijk klam.
Ik kan na een flinke wandeling of fietstocht best transpireren, zeker als het warm is, maar het komt eigenlijk nooit voor dat mijn onderbroek daarbij doornat is, eerder de kleding rond mijn bovenlijf, soms sokken als je warme schoenen draagt, maar een doornatte onderbroek heb ik nooit van lichaamsbeweging.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:53
Ik kan na een flinke wandeling of fietstocht best transpireren, zeker als het warm is, maar het komt eigenlijk nooit voor dat mijn onderbroek daarbij doornat is, eerder de kleding rond mijn bovenlijf, soms sokken als je warme schoenen draagt, maar een doornatte onderbroek heb ik nooit van lichaamsbeweging.
Jemig, man....je bent toch ook geen wijf ?



Ik snap al helemaal niet dat je op zo’n topic als dit rondhangt. Vrouwenlichamen werken toch net even iets anders dan jouw mannenlijf. Kun je vervelend vinden, maar is nou eenmaal niet anders. Dit soort sites https://www.viata.be/intieme-hygiene-ti ... sVhOC9cKhA hoef jij nooit te bezoeken OMDAT JIJ GEEN VAGINA HEBT. Deal with it.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 18:58
Jemig, man....je bent toch ook geen wijf ?



Ik snap al helemaal niet dat je op zo’n topic als dit rondhangt. Vrouwenlichamen werken toch net even iets anders dan jouw mannenlijf. Kun je vervelend vinden, maar is nou eenmaal niet anders. Dit soort sites https://www.viata.be/intieme-hygiene-ti ... sVhOC9cKhA hoef jij nooit te bezoeken OMDAT JIJ GEEN VAGINA HEBT. Deal with it.
Penisnijd?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
20-05-2020 18:53
Ik kan na een flinke wandeling of fietstocht best transpireren, zeker als het warm is, maar het komt eigenlijk nooit voor dat mijn onderbroek daarbij doornat is, eerder de kleding rond mijn bovenlijf, soms sokken als je warme schoenen draagt, maar een doornatte onderbroek heb ik nooit van lichaamsbeweging.
Je hebt dan ook geen zweetklieren in je vulva. :lightbulb:
pejeka schreef:
20-05-2020 19:00
Penisnijd?
Kutnijd?
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
20-05-2020 19:00
Je hebt dan ook geen zweetklieren in je vulva. :lightbulb:
Maar wel in mijn kruis. Het hebben van zweetklieren in de intieme zone is niet voorbehouden aan vrouwen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Nou, on topic dan maar. Ik sport heel veel en draag nooit een onderbroek onder mijn sportbroek. De sportbroek is van speciaal materiaal waardoor er geen vocht in blijft ‘hangen’ en je dus geen oncomfortabel gevoel krijgt.

Als ik zweet, is dat vooral op mijn hoofd, mijn haar is zeiknat. Lijkt net alsof ik heel hard mijn best heb gedaan. Dat zit in de familie. Altijd heeft iedereen handdoekjes mee als we zelfs maar de tuin spitten.
Alle reacties Link kopieren
Zeker wel dat ook mannen zweten in hun kruis. Alleen PJK natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
20-05-2020 19:16
Zeker wel dat ook mannen zweten in hun kruis. Alleen PJK natuurlijk niet.
Ja die is zo niet opgevoed. Kregen thuis met moeder's slipper om de oren als er in het kruis gezweet was. Waarna ze weer met alle alle buurtkinderen buiten gingen spelen tot de lantarenpalen aan gingen.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 19:00
Penisnijd?
Ik zit niet op een penistopic, hoor. Jij zit hier over vagina’s te babbelen. Had jij er graag een gehad ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 19:03
Maar wel in mijn kruis. Het hebben van zweetklieren in de intieme zone is niet voorbehouden aan vrouwen.
Maar afscheiding is dat bijv weer wel . En aangezien niemand weet wat het nou precies is...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
20-05-2020 19:34
Ja die is zo niet opgevoed. Kregen thuis met moeder's slipper om de oren als er in het kruis gezweet was. Waarna ze weer met alle alle buurtkinderen buiten gingen spelen tot de lantarenpalen aan gingen.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik had gisteren nog een zweetkut, van het mangelen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-05-2020 19:57
Ik had gisteren nog een zweetkut, van het mangelen.
Als PJK dat nooit heeft is dat van jou ook niet gebeurd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
19-05-2020 21:54
Ik moet eigenlijk keihard lachen om je OP omdat ik denk 'Natuuuuuurlijk is dat gewoon zweet!!'. Waarom zou het urine zijn? Als ik hardloop heb ik precies hetzelfde, maar ook op mijn rug, onder mijn oksels. Ik krijg het dan ook heel warm van hardlopen.
Je bent makkelijk te vermaken in elk geval. Dan is elke dag een feestje voor je.

Ik zou het niet zo vreemd vinden als je ook iets anders zou kunnen verliezen in elk geval. Maar als de hele onderbroek nat is, lijkt het me eerder transpiratie.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 19:58
Als PJK dat nooit heeft is dat van jou ook niet gebeurd.
Kak, dan was het dus toch pis.
Mocht je heel veel vocht verliezen, ik gebruik wasbare inlegkruisjes (en ook maandverband) van katoen of bamboe. Kun je na het sporten in de was doen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-05-2020 20:06
Kak, dan was het dus toch pis.
Dat zou toch een schetig onderschrift zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Pejeka, geen natte onderbroek dus voor jou. Maar hoe zit het dan met de krokante onderbroek? Was die toevallig van jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven