Gezondheid alle pijlers

Natte onderbroek na sporten? Zweet? Urine

19-05-2020 21:50 109 berichten
Hallo iedereen,

Ben een vrouw van 25 jaar en ga geregeld lopen. Telkens na het lopen merk ik dat mijn ondergoed nat is (bilspleet tot echt vagina). Ik voel zelf helemaal niks tijdens het lopen. Is het gewoon zweet of kan het ook urine zijn? Zou ik dit dan niet gewoon voelen? Ik heb werkelijk geen idee.

Ik heb zelf geen kinderen en heb ook niet echt het gevoel een zwakke bekkenbodemspier te hebben...maar ik zit er toch een beetje mee.

Iemand met gelijkaardige ervaringen?
Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:53
Ik kan na een flinke wandeling of fietstocht best transpireren, zeker als het warm is, maar het komt eigenlijk nooit voor dat mijn onderbroek daarbij doornat is, eerder de kleding rond mijn bovenlijf, soms sokken als je warme schoenen draagt, maar een doornatte onderbroek heb ik nooit van lichaamsbeweging.

Het is misschien heel elementair, maar een vagina heeft geen sluitspier. In tegenstelling tot de plasbuis is een vagina gewoon een opening die op elk moment onaangekondigd varierende hoeveelheden vocht de wereld in kan zenden. Fysieke inspanning is een extra risicofactor. Knap dat het jou gelukt is om een mannenlijf te scoren. En dan toch jezelf kwellen met onsmakelijke topics waarvan de clou al in de titel staat. Het is me wat.
Je ruikt toch wel het verschil tussen urine en zweet?
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
20-05-2020 21:01
Pejeka, geen natte onderbroek dus voor jou. Maar hoe zit het dan met de krokante onderbroek? Was die toevallig van jou?
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
https://www.youtube.com/watch?v=OWepw1iHqU0
pejeka schreef:
20-05-2020 15:56
Om dat tegen te gaan heeft Onze Lieve Heer ons een sluitspier gegeven. En die kan je oefenen.
Er zijn weinig mensen die ik incontinentie gun, maar voor jou maak ik een uitzondering.
Wat een hoop domheid voor één man weet je hier wederom ten toon te spreiden :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
20-05-2020 22:06
Het is misschien heel elementair, maar een vagina heeft geen sluitspier. In tegenstelling tot de plasbuis is een vagina gewoon een opening die op elk moment onaangekondigd varierende hoeveelheden vocht de wereld in kan zenden. Fysieke inspanning is een extra risicofactor. Knap dat het jou gelukt is om een mannenlijf te scoren. En dan toch jezelf kwellen met onsmakelijke topics waarvan de clou al in de titel staat. Het is me wat.
En dit dus. Echt PJK. Met de beste wil van de wereld kun je je vagina niet dicht (echt) houden. Zou super handig zijn want dan was bijvoorbeeld iets heel doorsnee als maandverband niet nodig hè, als het een kwestie was van je kringspier gebruiken....
Denken voordat je post... dat is ook iets wat je kunt trainen :idea:
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Asteraceae schreef:
20-05-2020 09:25
En ik ben Nederlandse en hoor het toch echt regelmatig.
Ik ben ook Nederlandse en zeg zelf ook vaak tegen de kinderen: "wij gaan even lopen" en dan bedoel ik lopen met de hond, wandelen dus ;-)
Lopen kan voor mij wandelen zijn, kan voor mij hardlopen zijn. Uit de OP haalde ik het als hardlopen; ligt maar net aan de context he.
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
22-05-2020 10:51
En dit dus. Echt PJK. Met de beste wil van de wereld kun je je vagina niet dicht (echt) houden. Zou super handig zijn want dan was bijvoorbeeld iets heel doorsnee als maandverband niet nodig hè, als het een kwestie was van je kringspier gebruiken....
Denken voordat je post... dat is ook iets wat je kunt trainen :idea:
Ik moet nu ineens denken aan mijn eerste vakantiebaantje en de mannelijke chef wilde mij verbieden zo ‘vaak’ naar de wc te gaan. Of ik het niet kon ophouden. “Nee meneer, dan wordt het hier een bloedbad”. Dacht hij dat ik hem aan het bedreigen was, haha, wat een domme mensen bestaan er toch op deze aarde.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
22-05-2020 13:11
Ik moet nu ineens denken aan mijn eerste vakantiebaantje en de mannelijke chef wilde mij verbieden zo ‘vaak’ naar de wc te gaan. Of ik het niet kon ophouden. “Nee meneer, dan wordt het hier een bloedbad”. Dacht hij dat ik hem aan het bedreigen was, haha, wat een domme mensen bestaan er toch op deze aarde.

Tja, die mannen moeten het ook maar zien te redden met de hersencellen die ze zijn toebedeeld. Dat kan ook niet altijd makkelijk zijn, stel ik me zo voor. Hoewel het wel overzichtelijker wordt als je niet door hebt hoe dom je bent. Dat is dan vooral lastig voor je omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven