Gezondheid alle pijlers

Nederlands HBO - C1 Niveau, Welk boek???

18-11-2019 13:40 18 berichten
Laatst sprak ik een leraar van de HBO-opleiding die ik wil gaan doen. Hij vertelde mij dat iedereen zakt voor de taaltoets Nederlands die op C1 niveau is.

Nou wil ik mijn eigen goed voorbereiden d.m.v. zelfstudie. Welk boek zal ik lezen om dit voor elkaar te kunnen krijgen?

Het boek Nederlands naar perfectie, heb ik nu. Twijfel alleen of dit voldoende is?

https://www.bol.com/nl/f/nederlands-naa ... 039564126/
Alle reacties Link kopieren
Les 1

Mijn eigen = mezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen periode mijn eerste poging gedaan zonder les en ben toen flink gezakt. Bij ons wordt hogeschooltaal.nl aangeraden. Geen boek maar wel een online trainingsprogramma. Wellicht iets voor jou? Ik heb er nog geen ervaring mee, wat dat betreft kan ik je niet helpen
Niet HBO maar hbo.
Zijn er ook online testen? Ik ben wel benieuwd of ik er ook zo slecht voor sta.
Amanthe schreef:
18-11-2019 14:28
Ik heb de afgelopen periode mijn eerste poging gedaan zonder les en ben toen flink gezakt. Bij ons wordt hogeschooltaal.nl aangeraden. Geen boek maar wel een online trainingsprogramma. Wellicht iets voor jou? Ik heb er nog geen ervaring mee, wat dat betreft kan ik je niet helpen

Duur man...
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
18-11-2019 14:34
Zijn er ook online testen? Ik ben wel benieuwd of ik er ook zo slecht voor sta.

Lijkt mij ook wel eens leuk ja.
*edit: gelijk even Google aangeslingerd:
https://www.nederlandsetaaltest.nl/

Ben je al bij de bibliotheek geweest TO?
.
Anoniem262821034 schreef:
18-11-2019 14:51
Lijkt mij ook wel eens leuk ja.
*edit: gelijk even Google aangeslingerd:
https://www.nederlandsetaaltest.nl/

Ben je al bij de bibliotheek geweest TO?
Daar heb ik mijn boek gehaald: Nederlands naar perfectie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eigen??
Hier een worteltje, daar wat groen, lekker rennen in het gras.