Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen!!

27-10-2014 07:05 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.

Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)

Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.

Denken jullie dat dit zal helpen ???
Jeetje..... Heel veel sterkte en succes ermee!!
`wat een drama !! Sterkte
Je kan toch niet naar huis gestuurd worden als je nog geen eens ontlasting hebt gehad, terwijl je daarvoor opgenomen bent..
De SEH is goedkoper dan zelf even je klisma betalen? En hoe kom jij op de SEH terecht zonder doorverwijzing?
Wat een onzin, ik kak soms wel een week of langer niet. Gewoon laxeermiddel halen of recept bij de HA ophalen. Na een dagje kan je zo weer kakken. En anders een klismaatje inderdaad.
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2014 09:14
Reden: verwijderd ivm trollhunting
% gewijzigd
668, the neighbour of the Beast
Dat mag je niet roepen toch? Vandaar mijn vragen
Toen je schreef dat je zonder gewenst resultaat uit het ziekenhuis bent ontslagen, ben je in mijn ogen je geloofwaardigheid verloren. Sorry
En je kon niet even een pinpas gaan halen om die medicijnen gewoon af te rekenen? Van jezelf doorverwijzen naar de seh ga je nog een dikke rekening krijgen, gewoon de apotheek betalen was goedkoper geweest.
Zeg maar Spijker.
En jij vindt 2 dagen opgenomen worden omdat je twee dagen niet kunt kakken wel geloofwaardig Mallebeppie?
quote:Marels schreef op 30 oktober 2014 @ 22:40:

En jij vindt 2 dagen opgenomen worden omdat je twee dagen niet kunt kakken wel geloofwaardig Mallebeppie? Dat is echt onzin inderdaad.
Ik gooi het toch op bevroren Noorse poep....
Whaha, ooooh wat erg! Heb zelf 14 jaar in een ziekenhuis gewerkt en daar nog niet eens bij stil gestaan!
Sterkte en beterschap!
Heb je nou 1 of 2 dagen in het ziekenhuis gelegen? En hoe kan het dat ze al die tijd die stekelbal in je rectum niet hebben kunnen vinden terwijl jij hem zelf al zo duidelijk voelde zitten? Het wordt toch steeds minder met die gezondheidszorg tegenwoordig.
Ik schrik van dat artikel. Die ongepelde zonnebloempitten zie ik heel veel bij Turkse winkels en de supermarkt liggen. Maar is het dan niet de bedoeling dat je ze pelt, net als doppinda's ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
*
Dit topic wordt steeds mooier.
*poef*
Oei, oei!!
Natuurlijk moet je zonnebloempitten pellen. Je bent niet helemaal fris in je hoofd als je die dingen ongepeld eet, laat staan een hele zak naar binnen werkt. Je hele mond gaat open liggen van die scherpe schilletjes en ze zijn ook niet bepaald een genot voor je smaakpapillen of zo.

Maar ik ben toch wel heel benieuwd waarom TO nou onverricht ter zake naar huis is gestuurd. Onaardig hoor, forummers in het ongewisse laten
Ik zou bang zijn dat zo'n schilletje zou blijven hangen in mijn keel of slokdarm :O

Ik gok dat TO gewoon niet zo'n bange poeperd moet zijn en daarom naar huis gestuurd werd.
Ik mis de ontknoping. Komt die nog?
Daar zitten we met zijn allen op te wachten bloes. Spannont hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven