Gezondheid alle pijlers

Niet meer ongesteld na lisexcisie

21-02-2020 01:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb 3 maanden geleden een lis gehad omdat mijn uitstrijkje niet goed was. Daarna heb ik 3 weken hele heftige nabloedingen gehad. Daarna was het klaar en stopte ik met de pil zodat ik ongesteld kon worden. Dat was ik toen heel heftig maar ik dacht dat dat kwam omdat het de eerste keer was na de lis. Daarna ben ik helemaal niet meer ongesteld geworden. Wel heb ik steeds buikkrampen, hoofdpijn en een opgezette buik in mijn stopweek maar daar beneden gebeurd niets. Ik heb de gynaecoloog gebeld en die vertrouwd het ook niet. Ik moet nu over een week naar het ziekenhuis toe zodat ze kunnen kijken wat er aan de hand is. Ik maak me wel zorgen, ik wil binnenkort ook zwanger worden. Zijn hier vrouwen die een soortgelijk iets hebben meegemaakt en hun ervaringen willen delen met mij?
Bij mij blijken de snijranden dicht gegroeid te zijn na de lis. Ik heb advies van de gyneacoloog gekregen om de pil door te blijven slikken.
Maar ik heb geen kinderwens en ben al 50 dus ik vind het heerlijk om niet meer ongesteld te zijn.
Succes bij de gyneacoloog!
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat het is gaan verkleven. Ik heb dat met een andere ingreep gehad. Hierdoor kan het bloed niet weg wanneer je ongesteld bent en kan het in je eileiders en buikholte komen, dat geeft pijnklachten. Veel besneden meisjes hebben hier ook last van.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben bij de gynaecoloog geweest en mijn baarmoederhals is dicht gegroeid. Daardoor kan het bloed er niet meer uit. Er zit nu allemaal opgehoopt bloed in mijn baarmoeder en dat is ook de oorzaak van de buikkrampen. Ik moet hieraan geopereerd worden. Gelukkig ben ik er op tijd bij en kunnen ze er iets aan doen. Ik kan daarna ook nog wel zwanger worden.
Denise1809 schreef:
27-02-2020 04:59
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben bij de gynaecoloog geweest en mijn baarmoederhals is dicht gegroeid. Daardoor kan het bloed er niet meer uit. Er zit nu allemaal opgehoopt bloed in mijn baarmoeder en dat is ook de oorzaak van de buikkrampen. Ik moet hieraan geopereerd worden. Gelukkig ben ik er op tijd bij en kunnen ze er iets aan doen. Ik kan daarna ook nog wel zwanger worden.
Fijn dat je nu weet wat er aan de hand is en dat het op te lossen is. Bedankt voor je update en succes met de operatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven