Gezondheid alle pijlers

Onzeker door vreselijke vagina geur. Wat te doen?

05-12-2017 16:35 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb sinds kort ineens een vreselijke geur uit mijn vagina.
Het is niet eens een visgeur, maar het lijkt wel een chemische hele intense geur te zijn.
Ook heb ik een groen-gele achtige afscheiding.
Nu komt het, ik heb dus een SOA test gedaan en alles blijkt prima te zijn.
De dokter zei me dat ze niks voor me kon betekenen, en dat ik het moet doen met Normaflor tabletten.
Deze tabletten helpen, voor 1 dag. Ik zie het niet zitten om elke dag zo'n tablet in te brengen voordat ik sex ga hebben.
Mijn vriend heeft gelukkig nog niet veel gemerkt, doordat ik steeds zo'n tablet in breng voor ik hem zie, maar ik schaam mij dood als hij die geur beter komt te ruiken.
Iemand goede tips, of eventueel medicatie? Want mijn dokter is nogal huiverig met medicatie geven en zegt dat het vanzelf wel overgaat.

Mijn vagina voelt overigens niet pijnlijk en ik heb verder nergens last van.

Groetjes Selena
Op je strepen gaan staan bij de huisarts. Of een kuurtje of een verwijzing naar de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Maar je wil je vriendin een ander topic verrassen..maar het lijkt mij dat je hiermee nou niet echt jezelf sexy zal voelen... :duckie:
Ja iedereen zegt altijd dat je NIET met zeep moet wassen, maar dat doe ik dus echt wel. Speciale intiemzeep wel te verstaan. Alleen water wast mij niet schoon. Ik was mijn lijf ook niet alleen met water. En mijn haar ook niet. Als ik mijn vagina aan het einde van een zweetdag alleen met water was, dan ruik ik nog steeds niet fris.
Sommige vrouwen denken dat hun vagina schoon wordt van alleen onder de douche staan.
Ik wil niet teveel in detail treden maar ik heb zeg maar wel ervaring met lichaamsgeuren en ik vind het echt niet fris als iemand niet echt goed schoon is. En mijn norm wat dat betreft is nogal anders geloof ik dan gemiddeld.
Ik vind een normale intiem geur namelijk niet lekker. Bij een man en bij een vrouw niet. Ook niet als ik opgewonden ben. Ik vind het gewoon vies.
Dus ik maak me schoon na elke toilet gang met intiem doekjes en ik was mij, uitwendig, met intiemzeep. En ik smeer mijn hele lijf incl uitwendige intieme delen in met geurige lotion. Elke dag. Ik wil altijd fris en schoon zijn.
En nee dit kost mij niet heel veel tijd en nee hij heeft geen zeep smaak in zijn mond en nee ik heb nooit infecties ofzo.
Yggdrasil- schreef:
05-12-2017 18:16
Ja iedereen zegt altijd dat je NIET met zeep moet wassen, maar dat doe ik dus echt wel. Speciale intiemzeep wel te verstaan. Alleen water wast mij niet schoon. Ik was mijn lijf ook niet alleen met water. En mijn haar ook niet. Als ik mijn vagina aan het einde van een zweetdag alleen met water was, dan ruik ik nog steeds niet fris.
Sommige vrouwen denken dat hun vagina schoon wordt van alleen onder de douche staan.
Ik wil niet teveel in detail treden maar ik heb zeg maar wel ervaring met lichaamsgeuren en ik vind het echt niet fris als iemand niet echt goed schoon is. En mijn norm wat dat betreft is nogal anders geloof ik dan gemiddeld.
Ik vind een normale intiem geur namelijk niet lekker. Bij een man en bij een vrouw niet. Ook niet als ik opgewonden ben. Ik vind het gewoon vies.
Dus ik maak me schoon na elke toilet gang met intiem doekjes en ik was mij, uitwendig, met intiemzeep. En ik smeer mijn hele lijf incl uitwendige intieme delen in met geurige lotion. Elke dag. Ik wil altijd fris en schoon zijn.
En nee dit kost mij niet heel veel tijd en nee hij heeft geen zeep smaak in zijn mond en nee ik heb nooit infecties ofzo.
klinkt wel een beetje fobisch hoor
Wat een belabberde artsen lopen er toch rond. Dat ze uit haarzelf geen doorverwijzing voorstelt, lijkt mij niet normaal wat er bij jou voor prut uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook katoenen of bamboe wasbare inlegkruisjes en maandverband kopen. Veel te vinden op etsy.com bijvoorbeeld
gizzmo-returns schreef:
05-12-2017 18:18
klinkt wel een beetje fobisch hoor
Ik dacht al dat dat zou worden gezegd. Ik vind het prima :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie vrouwen dan? Er eens met je vinger over strijken en ruiken of het wel fris aan de vis is? :D
Zoals vrouwen die in hun oksels wrijven en dan aan hun handen ruiken?

Hoe moet ik me dit voorstellen? Graag een gedetailleerde uitleg.
Alle reacties Link kopieren
SirLixAlot schreef:
05-12-2017 18:37
Wat doen jullie vrouwen dan? Er eens met je vinger over strijken en ruiken of het wel fris aan de vis is? :D
Zoals vrouwen die in hun oksels wrijven en dan aan hun handen ruiken?

Hoe moet ik me dit voorstellen? Graag een gedetailleerde uitleg.

Ga jij ergens anders even je fantasie leven...
SirLixAlot schreef:
05-12-2017 18:37
Wat doen jullie vrouwen dan? Er eens met je vinger over strijken en ruiken of het wel fris aan de vis is? :D
Zoals vrouwen die in hun oksels wrijven en dan aan hun handen ruiken?

Hoe moet ik me dit voorstellen? Graag een gedetailleerde uitleg.
Engerd.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
05-12-2017 18:38
Ga jij ergens anders even je fantasie leven...
Ik fantaseer echt niet over kutgeurtjes hoor. Verre van. Wel vraag ik mij af hoe een dame erop uit komt dat ze stinkt?
Ruiken ze in hun ondergoed? Betasten ze zichzelf om later aan de vinger te ruiken?

Ik vraag mij soms af hoe dat er aan toe gaat, vrouwen op hun eentje. Ongegeneerd scheten laten en ruiken aan het poesje ja.
Ik raad je aan wasbare inlegkruisjes te gebruiken! Elke dag wegwerp-inlegkruisjes kan je probleem in stand houden. Kijk bv eens bij Cutecotton of Kaatje Katoen (online). Ik zou teruggaan naar de huisarts ook. En je vriend ook laten behandelen, anders kan hij je steeds opnieuw besmetten.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
classyladeee wijzigde dit bericht op 05-12-2017 18:58
97.90% gewijzigd
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
ClassyLadeee schreef:
05-12-2017 18:56
Ik kreeg toch echt een antibiotica kuur van mijn huisarts hoor. Maar goed, van m'n gynaecologe heb ik ook een hele handige huis-tuin- en keuken tip gehad: 1 liter water koken en afkoelen, daarna een eetlepel azijn erdoorheen en 2 keer per week via zo'n vaginaal doucheflesje inbrengen en spoelen.
Er schijnen toch best wat vrouwen te zijn die daar veel baat bij hebben gehad.
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hielp 2 x p dag 1-2 eetlepels appelazijn vermengd met water, drinken
Alle reacties Link kopieren
Overigens, net een nieuwe partner en veel seks zouden wel eens bij kunnen dragen aan t ontsteken van deze situatie, is mijn ervaring. Dat verstoorde bij mij ook mijn normale balans
selena1991 schreef:
05-12-2017 17:55
Zeker, ben al aan t zoeken naar een ander. Hoe heet t kuurtje?
Ik verzin ze waar je bij staat kuurtje. Of moet je van het geurtje af zodat je hem kan verrassen?
gizzmo-returns schreef:
05-12-2017 18:18
klinkt wel een beetje fobisch hoor
Ik dacht al dat dat zou worden gezegd. Ik vind het prima :-)
SirLixAlot schreef:
05-12-2017 18:47
Ik fantaseer echt niet over kutgeurtjes hoor. Verre van. Wel vraag ik mij af hoe een dame erop uit komt dat ze stinkt?
Ruiken ze in hun ondergoed? Betasten ze zichzelf om later aan de vinger te ruiken?

Ik vraag mij soms af hoe dat er aan toe gaat, vrouwen op hun eentje. Ongegeneerd scheten laten en ruiken aan het poesje ja.
De wat?
Dat ruik je gewoon aan het einde van de dag als je bijv op het toilet zit.
Ik voel mij dan niet fris en soms na een dag van veel plassen op mijn werk ruik ik mezelf aan het einde van de dag als ik mijn ondergoed uittrek.
Iedere vrouw die dit niet herkent of ontkent die liegt.
Iedere man trouwens ook.
Normaflor moet je een aantal dagen achtereen gebruiken. Staat ook op de verpakking.
Als jij je niet aan de voorschriften houdt kun je je HA moeilijk de schuld geven nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
selena1991 schreef:
05-12-2017 17:10
Ja, omdat die afscheiding zo erg is dat het door mijn jeans heen komt.....
Weet je zeker dat het afscheiding is? Urineverlies geeft namelijk een chemische (ammoniak) geur en is vaak dunner dan afscheiding waardoor het door kleding heen kan komen.

Helaas heb ik hier zelf op dit moment, vanwege een zwangerschap, ook last van. En soms merk ik niet eens dat ik wat urine verlies. Inmiddels ben ik aan de Tena lady en loop ik bij een bekkenfysio.
Yggdrasil- schreef:
05-12-2017 19:31
De wat?
Dat ruik je gewoon aan het einde van de dag als je bijv op het toilet zit.
Ik voel mij dan niet fris en soms na een dag van veel plassen op mijn werk ruik ik mezelf aan het einde van de dag als ik mijn ondergoed uittrek.
Iedere vrouw die dit niet herkent of ontkent die liegt.
Iedere man trouwens ook.
Ik denk dat jij je poes dan niet goed afdroogt of nadruppelt in je slip.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
05-12-2017 19:31
De wat?
Dat ruik je gewoon aan het einde van de dag als je bijv op het toilet zit.
Ik voel mij dan niet fris en soms na een dag van veel plassen op mijn werk ruik ik mezelf aan het einde van de dag als ik mijn ondergoed uittrek.
Iedere vrouw die dit niet herkent of ontkent die liegt.
Iedere man trouwens ook.
Ja in feite zijn wij allemaal stinkende wezens als wij ons niet regelmatig onderhouden.
:popcorn:
Bblientje schreef:
05-12-2017 19:43
Ik denk dat jij je poes dan niet goed afdroogt of nadruppelt in je slip.
Vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven