Gezondheid alle pijlers

Origineel onderwerp?

03-12-2019 21:31 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn studie moet ik een verslag maken met een onderwerp dat te maken heeft met seksualiteit, relaties of gezondheid. Bijvoorbeeld: mensenhandel of pesten op het werk. Nou wil ik eigenlijk een vrij origineel onderwerp, iets unieks. Ik kan zelf helaas niks bedenken.
Zijn er mensen met suggesties?
Als wij het kunnen bedenken is het toch ook niet uniek?
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel erg sumier. Hoe kunnen wij nou een onderwerp bedenken als we de studie, niveau, opdrachtsbeschrijving en -eisen niet kennen?
Urinewegproblemen bij mensen die zittend werk doen.
Zet vrijwilligers eens in het zonnetje.
Weinig voorkomende (unieke) seksuele voorkeuren misschien? Ik had bijvoorbeeld ooit eens een vriendje die wilde dat ik aan zijn oogbal likte. Dat is niks geworden, overigens ;-D
Ziekteverloop tov toiletschoonmaak.
FunnyFace8 schreef:
03-12-2019 21:37
Weinig voorkomende (unieke) seksuele voorkeuren misschien? Ik had bijvoorbeeld ooit eens een vriendje die wilde dat ik aan zijn oogbal likte. Dat is niks geworden, overigens ;-D
Horror!
FunnyFace8 schreef:
03-12-2019 21:37
Weinig voorkomende (unieke) seksuele voorkeuren misschien? Ik had bijvoorbeeld ooit eens een vriendje die wilde dat ik aan zijn oogbal likte. Dat is niks geworden, overigens ;-D
Of de voorkeur voor HuCow zijn. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Iets unieks is lastig te vinden. Maar wellicht kun je wel gaan voor iets actueels.

Zoek op recent gepubliceerde onderzoeken over deze onderwerpen.
Alle reacties Link kopieren
Blaming the victim?

Lange huwelijken?

Deepfake?

Zoveel mogelijkheden.
Aambeien bij postbezorgers en de invloed op hun rondesnelheid.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
03-12-2019 22:01
Aambeien bij postbezorgers en de invloed op hun rondesnelheid.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
De invloed van forums(gebruik) op ‘echte’ sociale contacten?
Alle reacties Link kopieren
Schrijf iets over objectumseksuelen.

Over Erika Eiffel die getrouwd is met de Eiffeltoren. Of mensen die de liefde verklaren aan een achtbaan of de Berlijnse muur..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nog een tip: hoe unieker je onderwerp hoe lastiger het is om documentatie te vinden. Of mensen om te interviewen, etc.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
03-12-2019 22:41
Nog een tip: hoe unieker je onderwerp hoe lastiger het is om documentatie te vinden. Of mensen om te interviewen, etc.
Dit idd! En daarbij, wil je een goed stuk maken of wil je interessant doen door een leuk spannend of bijzonder onderwerp te hebben. Zoek liever iets uit waar je goed onderbouwd mee aan de slag kunt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je iets unieks? Gaat het alleen om het unieke, zodat jij uniek lijkt?

Zoek een onderwerp wat je boeit of waar je al redelijk wat van af weet. Dan krijg je de beste resultaten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
De invloed van een kantoortuin op de gezondheid van werknemers

Ff googelen op:
kantoortuin gezondheid
kantoortuin introvert
kantoortuin stress

Zo vind je tig artikelen over hoe medewerkers letterlijk ziek worden in de kantoortuin. En toch kiezen managers (die zelf in kleine kamers zitten) er steeds weer voor om hun mensen in kantoortuinen te plempen.
Alle reacties Link kopieren
Ouderenbeleid binnen het onderwijs
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
03-12-2019 22:01
Aambeien bij postbezorgers en de invloed op hun rondesnelheid.
Als het een poll was geweest had ik op deze gestemd, geniaal !
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de suggesties!
Ik ga de suggestie van biol een kans geven.
biol schreef:
03-12-2019 22:37
Schrijf iets over objectumseksuelen.

Over Erika Eiffel die getrouwd is met de Eiffeltoren. Of mensen die de liefde verklaren aan een achtbaan of de Berlijnse muur..
Het lijkt mij persoonlijk een leuk en interessant onderwerp. Ik vermoed dat hier ook wel wat informatie over te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
04-12-2019 10:23
Bedankt voor de suggesties!
Ik ga de suggestie van biol een kans geven.



Het lijkt mij persoonlijk een leuk en interessant onderwerp. Ik vermoed dat hier ook wel wat informatie over te vinden is.
De serie Taboo had daar ook een aflevering over. Daar was een man verliefd op zijn auto en een vrouw op de Berlijnse muur.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven