Gezondheid alle pijlers

Overgestapt naar een lichtere pil.. is dit normaal?

03-07-2020 14:00 11 berichten
-
anoniem_399478 wijzigde dit bericht op 03-07-2020 19:32
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sowieso bespreken met je huisarts..
Maar zou het kunnen dat deze pil te licht is voor je? Klinkt alsof je netjes elke 28 je normale menstruatie hebt.. in plaats van een stopweek. Dat zou betekenen dat de pil je ook niet tegen zwangerschappen beschermt.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Even de huisarts bellen als je dat echt denkt.

En waarom slik je eigenlijk niet gewoon door?
Alle reacties Link kopieren
Mij staat bij dat ik dat ook heb gehad. Na mijn zwangerschap slikte ik ook een minipil, omdat ik ook nog borstvoeding gaf. Vervolgens een hoop dingen geprobeerd, maar uiteindelijk een spiraaltje laten plaatsen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
doorbraakbloeding ??
lijkt de pil te licht voor je
overleg huisarts
Heb dit ook gehad bij te lichte pil, ook gebeurde het daarna tijdens doorslikken.

Heb nu weer m30 en houdt het hierbij.
-
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je de pil slikt dan heb je geen echte menstruatie maar hooguit een ontrekkingsbloeding. Het hele doel van de pil is het niet hebben van een cyclus zodat je ook niet zwanger kan worden. Wanneer je wel een cyclus wil inclusief een echte menstruatie dan kun je beter helemaal geen pil slikken.

Het namelijk normaal dat je een hele lichte ontrekkingsbloeding (of soms geen bloeding) hebt wanneer je de pil slikt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat deze pil nu juist te licht voor je is.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Hier een erg positieve ervaring met het stoppen van de pil. Ik ben na 7 jaar gebruik gestopt. Natuurlijk is het per persoon verschillend maar ik raad het anderen aan, juist als je niet veel menstruatieklachten hebt.
Ik voelde mij een stuk vrolijker en meer mijzelf. Daarnaast heb een hoger libido nu ik gestopt ben..
Voor mij alleen maar pluspunten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat deze pil te licht voor je is. Om deze reden ben ik zelf ook overgestapt op een zwaardere variant.

Ik zou het dus even bespreken met de huisarts.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven