Gezondheid alle pijlers

pijn in borsten door kou

14-11-2019 16:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii!!
ik heb een vraagje, mischien kunnen jullie me helpen.
Ik heb sinds nu 2 weken steeds erge pijn in mijn borsten/tepels als ik het koud krijg, wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?
(ik ben trouwens niet ongesteld, weet ook niet waneer ik ongesteld word want heb altijd een implanon gehad en toen die eruit ging ben ik meteen overgestapt naar de pil) dat is nu ongeveer 3 maanden geleden.
groetjes
Alle reacties Link kopieren
Bel je huisarts even.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Heb het ook wel eens als ik door de kou hele harde tepels krijg. Geen idee wat de oorzaak is, maar mijn oplossing is warmer aankleden.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het ook. Heb het ook vaker gehad. Alleen de laatste keer dat ik het had, een paar weken geleden, was het nog wel iets gevoeliger en bleek ik zwanger te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Met name tijdens mijn zwangerschappen, maar ook tussendoor nog wel eens last van gehad. Bij mij is het vaatkramp (Raynaud), maar heb er in mijn vingers of tenen geen last van. De kramp kan bij mij 10 tot 20 minuten aanhouden, waarbij de tepels ook echt blauw/ wit worden. Warmte helpt. Dit is mijn ervaring, de huisarts kan je verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Wat apart. Lijkt me erg vervelend. Ik zou de huisarts bellen. Daar zijn ze voor. Of voel je je teveel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven