Gezondheid alle pijlers

pijn in heup en zij

12-12-2014 19:51 26 berichten
Hallo,

Ik heb erge pijn in mijn rechterheup/zij. Vooral na een lange tijd zitten, bijv in de auto, doet mijn heup echt heel zeer.

Nu ben ik ook de laatste tijd wat aangekomen (2 kilo) en mijn buik staat echt wat naar voren. Ik weet dat het niet goed is, maar ik heb wat gegoogled, en de ergste dingen komen dan naar voren. Ook de buitenbaarmoederlijke zwangerschap komt naar voren. Nu ben ik al een hele tijd bang dat ik zwanger ben, vanwege het aankomen en dikkere buikje, maar heb een zwangerschapstest gedaan en die was negatief en ik ben gewoon ongesteld geworden. al een paar keer (laatste keer seks was in september en veilig). Ik ben zo bang om naar de dokter te gaan.. ik heb de laatste tijd ook pijn in mijn pols dus dat kan er ook mee te maken hebben.. ik ben zo onzeker maar ik vind het zo eng om naar de dokter te gaan... Herkent iemand de symptomen: pijn in zij/heup , dikkere, opgeblazen buik, pijn in pols? Je zou me er echt bij helpen. en ik ga ook zeker naar de dokter, ook al vind ik het doodeng, maar ik kan pas maandag bellen...
Niet zo moeilijk doen, gewoon naar de dokter gaan en vooral niet googelen. Dan kom je bij elk symptoom de meest vervelende ziektes en aandoeningen tegen en ga je je alleen maar zorgen maken om niets.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het doodeng om nar de dokter te gaan omdat je een zere heup hebt?

Ligt je heup nou uit de kom en steekt het bot eruit, ja dan snap ik het

Maar voor een pijntje???

Nee dat snap ik echt niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb een bolle buik omdat ik in de overgang ben. Dus ik herken wel die bolle buik.

Ook heb ik pijn in mijn heupen en ik weet inmiddels wat daar de oorzaak van is, maar dat heeft weer niks te maken met de bolle buik.

Ook heb ik vaak pijn in mijn pols, want ik werk heel veel met een muis.

Ik denk dat je gewoon eens naar de huisarts moet, want het kan wel van alles zijn en de meestal zijn het eenvoudige dingen, waar behandelingen voor zijn. Je kan maar geluk hebben.
Stel je niet zo aan zeg, dat je het doodeng vindt om naar de dokter te gaan. Googelen heeft ook geen zin want dan dan lijkt het net alsof je ongeneeslijk ziek bent.

Overigens, mijn moeder heeft ook een hele tijd al pijn in haar heup en knie en die bleek een slijmbeursontsteking te hebben. Die kun je blijkbaar op de gekste plekken hebben.
Bij een bbz heb je geen pijn in je heup of zij. Het klinkt eerder alsof je verkeerd zit.
Naar de huisarts. Waar ben je eigenlijk precies bang voor? De huisarts is gewoon een mens die je probeert te helpen.
Je had ook eerder naar de dokter kunnen gaan.

Google is geen medisch boek waar je even van alles intikt en ze zeggen "nou mevrouwtje, u heeft last van alles, maar vooral van uzelf".

Dus hup. Afwachten tot maandag en naar de dokter.

En stoppen met googlen.
Twee maanden geleden had je ook al pijntjes en kwam je hier ook om een diagnose vragen. En 4 maanden geleden had je ook al een opgezet buikje en dacht je ook al dat je zwanger was.

Probeer eens een psycholoog ipv een huisarts
Oh en 6 maanden geleden ook al. Ik denk dat je een tweemaandelijks je ne sais quoi syndroom hebt.
doet het ook pijn aan de buitenkant van je knie?
it's a big club and you ain't in it
quote:RionyRiony schreef op 12 december 2014 @ 21:57:

doet het ook pijn aan de buitenkant van je knie?Waarom Riony ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

hier een plaatje van de aandoening. http://www.fleetfeetfresn ... itbs-treat-it-and-beat-it
mooie ava, eindeloos!
Ik heb je gestaft wegens vragen van medisch advies zeker omdat je hier al meerdere topics over hebt van tijden terug zoals kip al meld. Ga naar de dokter, snap niks van angst voor de dokter.
Krijg je daar ook een beetje bolle buik van?

Nou TO, op naar de dokter, het engste wat er aan de hand kan zijn is dat je wat last van hypochondrie hebt. Overige zaken zijn vaak te genezen.
quote:parbleumondieu schreef op 12 december 2014 @ 22:10:

Krijg je daar ook een beetje bolle buik van?

een bolle buik kan teken van slechte spierconditie zijn denk ik waardoor je die frictie kan krijgen.

Uiteraard kan het van alles zijn. Ik ben geen arts en kwam het toevallig tegen. Het onderste deel noemen ze ook een lopersknie. Als dat het is kan TO meteen naar de fysio.
Ook even gegoogled, of te wel geloept, okay ik mag geen diagnose stellen maar zou mogen dan zou ik zeggen hypochondrie.

De klachten van je heup/rug etc is iets wat ik dagelijks in de praktijk behandel. Het zijn niet de symptomen van een iliotibiaalband problemen, maar eerder van een bekken/si gewricht of periformis probleem.

Niet te lang zitten en gewoon lekker rustig bewegen. Mocht dit over een paar dagen niet over gaan, dan naar een huisarts of fysio gaan.

Mocht je vaker de neiging hebben om de meest vreselijke ziektes te gaan googlen, dan lijkt me een afspraak bij een psycholoog een nog beter plan.

Fijn weekend!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
ja heupen zijn grote dingen, kan wel een meter omtrek zijn en er is geen precieze aanduiding van de pijnlijke plek dus het kan echt alles zijn.
laat je het nog weten TO?
jullie hebben gelijk . ik maak mezelf misschien gekker dan dat het is. En dan denk ik, ik zet het hier op,m aarja, jullie weten natuurlijk ook niet hoe of wat. ik wil me eigenlijk afmelden bij dit forum. Ik weet alleen niet hoe? Of kan dat niet? Anders was dit iig mijn laatste topic..
quote:ik1988 schreef op 12 december 2014 @ 23:48:

jullie hebben gelijk . ik maak mezelf misschien gekker dan dat het is. En dan denk ik, ik zet het hier op,m aarja, jullie weten natuurlijk ook niet hoe of wat. ik wil me eigenlijk afmelden bij dit forum. Ik weet alleen niet hoe? Of kan dat niet? Anders was dit iig mijn laatste topic..Je moet niet bij elk pijntje denken dat je wat hebt. Ook de manier waarop je "afscheid" neemt. Volgens mij ben jij een echte dramaqueen.
haha nee ik ben echt geen dramaqueen. eerder onzeker. maar goed, weet iemand hoe ik me hier af kan melden, of ..?
mij deert het niet hoor; van mij mag je het hele forum volschrijven.

Als je de moderator schrijft dan wordt je nick veranderd in een nummer, dus veel verschil zal dat niet zijn. De moderator zit op "Overig".
oke bedankt. ik zal eens kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven