Gezondheid alle pijlers

Problemen met stoelgang, bang, help!

18-02-2015 17:54 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben net nieuw op dit forum nadat ik al wat andere topics heb gelezen.

Mijn probleem:

Ik heb al best lang een moeilijke dtoelgang, harde ontlasting enz.

Twee jaar geleden obstipatie gehad en toen een klysma gekregen wat wel hielp maar weet niet meer welk merk het was.

Nu heb ik dus hetzelfde probleem; obstipatie. Maar heb blijkbaar ook een fissuurtje. Ik heb Eergister een klysma gehaald en die heeft niet geholpen (van Microlax) en vandaag bij de dokter die poederzakjes gekregen macrogol, moet er daar 1 tot 8 van nemen elke dag en t liefst ieder uur. Mijn vraag is: wanneer wordt de ontlasting in m'n darmen zacht? want ik ben heel bang om naar de wc te gaan, ben erg bang voor pijn omdat ik dus waarschijnlijk zo'n fissuurtje heb.

Alvast bedankt

Groetjes Demi
Ja, tegen die tijd moet het al aardig werken. Succes!
quote:Lughnasadh schreef op 19 februari 2015 @ 17:33:

Ja, tegen die tijd moet het al aardig werken. Succes!Heb drie kwartier geleden klysma gehad van microlax maar heb nog geen aandrang gehad
Heb je 'm goed ingebracht? Van klysma's heb ik verder geen verstand. Hoeveel zakjes heb je vandaag gehad dan?
Wil even zeggen dat ik er vanaf ben! Snel en pijnloos gegaan met dank aan jullie tips en adviezen en ook door de licodaine zalf! Heel erg bedankt voor alle reacties en ik heb wat geleerd ; meer drinken en groente en fruit eten! Haha
Mooi zo. Vergeet je vezels ook niet.
quote:Lughnasadh schreef op 19 februari 2015 @ 19:30:

Mooi zo. Vergeet je vezels ook niet.Nee die ga ik ook dit keer zeker niet vergeten elke ochtend bruin brood ipv wit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven