Gezondheid alle pijlers

Raar gevoel onderbuik

04-01-2015 19:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Heb even een vraagje. Het gaat hier om een raar onderbuik gevoel sinds dat ik mijn anticonceptiepil 2 weken geleden heb doorgeslikt (totaal dus 5 weken aan de pil). Het komt ongeveer 2 keer per dag opzetten en voelt als hele, hele lichte menstruatiepijn. Ik heb alle pillen juist genomen, en heb verder ook (zonder de pil mee geteld) onbeschermde seks gehad. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Moet ik me zorgen maken?
De 'kramp' die ik voel duur trouwens rond de 5/10 seconden, en ik merk het eigenlijk alleenop, het doet geen pijn.
Waar maak je je zorgen over?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ergens gelezen dat je ook zwanger kunt raken als je de pil juist slikt, en mocht het dat niet zijn, waar komt het dan vandaan?
En wat denk je dan dat het kan zijn?

Maar waarom dan geen stopweek inlassen? Dan merk je toch of het ophoudt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Vlinder1235 schreef op 04 januari 2015 @ 19:48:

Ik heb ergens gelezen dat je ook zwanger kunt raken als je de pil juist sliktHangt er vooral vanaf of je seks hebt of niet.

Ik heb ergens gelezen dat je ook zwanger kunt raken als je de pil juist slikt, en mocht het dat niet zijn, waar komt het dan vandaan?

O je denkt dat he zwanger bent.

Ja. Als je buikkrampen hebt ben je gegarandeerd zwanger. Of heb je misschien ooit eerder in je leven buikkrampjes gehad?

Bijvoorbeeld na een periode overvloedig eten zoals bijvoorbeeld tijdens de feestdagen?

Maar om te weten of he zwanger bent wat bij correct pilgebruik niet mogelijk is hebben ze zwangerschapstesten uitgevonden. En die kan he kopen bij de Action. 2 voor 1,49.

Ik heb ergens gelezen dat je ook zwanger kunt raken als je de pil juist slikt, en mocht het dat niet zijn, waar komt het dan vandaan?Die kans is heeeeeeeeeeeeeeeel erg klein. Koop een test anders. En hele hele lichte menstruatiepijn dat is toch haast niks qua pijn dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja ik ga heb volgende week mijn stopweek, maar ik wilde alvast even kijken of iemand mij nu al wat duidelijkheid kan geven. Ik heb echt alle pillen juist geslikt, en ja geslachtgemeenschap gehad.
Maar voortaan ook condooms gebruiken wanneer je tijdens pilgebruik bang bent om zwanger te raken.
Tja heb je misschien een paar dagen ziek geweest in die periode? Kotsen, diarree? Anti biotica gehad? Zijn dingen waarbij de pil minder goed werkt.

Maar ik denk dat je lichaam gewoon zegt dat het tijd is om ff weekje te stoppen met de pil. Of gewoon krampen.. kan natuurlijk ook altijd.

Maar goed dit is allemaal giswerk
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nee, geen van alle, dus ik zie ook geen reden dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat de pil gewoon zn werk kon doen. Alleen het blijft een beetje in mijn achterhoofd spelen
Er kan ook een doorbraakbloeding komen. Misschien komt daar die krampt vandaan. Of gewoon vanuit je darmen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat Tickel zegt. Las gewoon een stopweek in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven