Schoenen wijdte K
vrijdag 24 april 2026 om 20:11
Ik heb al een tijdje last van mijn voeten en dat blijkt nu een Morton Neuroom te zijn in combinatie met doorgezakte en dus brede voeten. Eigenlijk kan ik al mijn schoenen wegdoen en nu ben ik op zoek naar sneakers, sandalen, slippers wijdte K die er leuk en sportief uitzien maar wel veel ruimte bij de voorvoet hebben.
vrijdag 24 april 2026 om 21:31
Dit zijn schoenenwinkels waar ik mijn wijdte K schoenen koop (ook Durea). Zowel in de winkel als online: https://vanschijndelschoenen.nl/ en https://www.wijdeman.nl/?srsltid=AfmBOo ... MRrLVaw3SG
Je moet soms even speuren, zitten ook veel oma schoenen bij.
Je moet soms even speuren, zitten ook veel oma schoenen bij.
vrijdag 24 april 2026 om 21:34
Gabor, kijk eens op www.gabor.com
Je kunt de wijdte kiezen in het filter.
Zijn vooral sneakers en enkellaarsjes
Je kunt de wijdte kiezen in het filter.
Zijn vooral sneakers en enkellaarsjes
zaterdag 25 april 2026 om 08:16
zaterdag 25 april 2026 om 23:18
Het enige advies dat ik je kan geven is om online leuke modellen op te zoeken, via google kom je heel ver, en te kijken in welke winkel je deze kan passen. Breedtemaat K zegt niet altijd dat iets ook past en eindelijk bestellen en terugsturen is ook erg frustrerend. Ik heb zelf weleens hele leuke enkellaarsjes besteld in breedtemaat K bij beterlopen. Nou, de gemiddelde enkellaars van de scapino was breder. Buiten de breedte moet ook de rest van de schoen goed zitten. Ik heb ook weleens schoenen gehad van Durea, pastje qua breedte perfect maar ik liep blaren bij de hak omdat er door het model van de schoen wrijving ontstond. Als je voetproblemen hebt is het echt belangrijk om serieus te kijken naar een schoen die goed zit. Ik spreek, helaas, uit ervaring. Zo is Xsensible een heel goed merk, duur ook. Helaas kreeg ik door deze schoenen een shin splint omdat ik juist verkeerde ondersteuning kreeg. Laat eens een loopanalyse doen, laat je goed adviseren. Goed en comfortabel kunnen lopen is zo belangrijk en tegelijkertijd zo zwaar onderschat. Verkeerd schoeisel, ook al pas je erin, kunnen problemen ook erger maken namelijk.
zondag 26 april 2026 om 13:03
Hier ook. Ik heb halfhoge laarzen van Durea die fantastisch zitten, en nog best mooi zijn ook. En ik heb witte sneakers van Durea die in de winkel geweldig leken te zitten, maar toch een beetje tegenvallen qua comfort.
New balance heeft ook een aantal brede modellen sneakers. Ik heb model 574 in twee kleuren. Sneakers zijn eigenlijk sowieso eigenlijk altijd een beetje moeilijk voor mijn voeten, maar deze zitten beter dan mijn Durea sneakers.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in