Gezondheid alle pijlers

Slaappillen snuiven

09-01-2021 22:42 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het hier thuis hoort.
Maar vriendje van dochter zou "slaappillen" hebben gesnoven.

Ik kan er op internet niks over vinden.
Kan iemand me hier misschien iets over vertellen en wat het met iemand kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ze is 15.
Heeft het gisterenavond uitgemaakt omdat ze er niks mee te maken wil hebben.

Gaat er niet meer naar toe. Via Snapchat kan ik zien waar ze is. Mooie bijkomstigheid. Ze weet wat de consequenties zijn als ze haar mobiel uit zet. Mobiel zit aan haar vast geklit dus die gaat ze echt niet thuis laten liggen
Alle reacties Link kopieren
Vervelende situatie TO. Hoe oud zijn ze allemaal?

Overigens is een keer iets snuiven ook weer niet het einde van de wereld en het begin van een levensgroot verslavingsprobleem hoor, zo laten sommigen hier het weer lekker klinken.
Maar slaappillen, nee, dat ben ik nog niet tegengekomen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Indien het uit is, waarom ben je dan zo nieuwsgierig? Wil je het zelf een x proberen?

Meestal gaan mensen dit soort middelen snuiven omdat er gewenning optreedt wanneer je slikt, dan doet snuiven nog wel zijn werk. Het is dus een kenmerk van iemand die mogelijk al wat verder is met drugs of voorgeschreven middelen, iemand voor wie 'normaal gebruik' al niet leuk genoeg meer is, dus iemand met ervaring.

Voor info zie ook: https://verslavingenzo.nl/oxazepam-snuiven/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
10-01-2021 11:16
Indien het uit is, waarom ben je dan zo nieuwsgierig? Wil je het zelf een x proberen?
Slecht geslapen omdat je zo kattig doet?

Als je goed gelezen had, had je gelezen dat ze het na mijn topic uitgemaakt heeft.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
10-01-2021 11:16
Indien het uit is, waarom ben je dan zo nieuwsgierig? Wil je het zelf een x proberen?

Meestal gaan mensen dit soort middelen snuiven omdat er gewenning optreedt wanneer je slikt, dan doet snuiven nog wel zijn werk. Het is dus een kenmerk van iemand die mogelijk al wat verder is met drugs of voorgeschreven middelen, iemand voor wie 'normaal gebruik' al niet leuk genoeg meer is, dus iemand met ervaring.

Voor info zie ook: https://verslavingenzo.nl/oxazepam-snuiven/
Bedankt voor de info.
Hier schrik ik heel erg van.
Blij dat het uit is. Gelukkig kwam ze daar niet vaak en was hij 9 van de 10 x hier.
Alle reacties Link kopieren
Echt hoor to, stop je te willen ontfermen over deze jongen en die verdere vriendengroep.
Je hoeft niet hun veilige basis of maatschappelijk werker uit te hangen.. wees nu gewoon een moeder voor je dochter.
Dit clubje kan toch weinig goeds voor jouw kind betekenen... lekker buiten je deur houden.
Dan maar effe géén toffe moeder!
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
10-01-2021 11:43
Echt hoor to, stop je te willen ontfermen over deze jongen en die verdere vriendengroep.
Je hoeft niet hun veilige basis of maatschappelijk werker uit te hangen.. wees nu gewoon een moeder voor je dochter.
Dit clubje kan toch weinig goeds voor jouw kind betekenen... lekker buiten je deur houden.
Dan maar effe géén toffe moeder!
Ik ben het helemaal met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven