Gezondheid alle pijlers

Spanning voor uitstrijkje

29-03-2015 17:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb pas na een curretage van een miskraam nu al 7 weken erna geen menstruatie meer gehad. Wel vorige week een erge contactbloeding na de gemeenschap en erg geschrokken. Dokter zei dat dit kan komen omdat je weefsel zich wel voorbereid op menstruatie en je hormonen door de war zijn. Ik krijg een echo over twee weken om te kijken hoever mijn cyclus is. Nu heb ik ook voor de zekerheid een uitstrijkje laten maken.

Ik heb paar geleden uitstrijkjes gehad en dat is overgegaan na een lisexcie. Hierna was mijn uitslag anderhalf jaar goed en mocht ik weer aan het normale bevolkingsonderzoek meedoen. Mijn laatste controle was december 2013 en goed. Mijn dokter zei na inwendig onderzoek dat alles er normaal uitziet en ik mij geen zorgen hoef te maken en dat een jaar terug controle gehad hebben kort is relatief gezien. Toch zie ik vreselijk op tegen de uitslag en ben best bang :(
Misschien gewoon je arts vertrouwen, zie dat je de afgelopen week steeds terugkomt op dit onderwerp en deze problematiek. Geduld is een schone zaak!
Je zult toch nog even moeten wachten voor je de uitslag weet. Maar afwachten is inderdaad heel vervelend als je je zorgen maakt. Kun je misschien wat afleiding zoeken?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven