Stank gebit
vrijdag 9 mei 2014 om 11:42
Ik baal als een stekker. Ik met mijn obsessie voor mijn gebit heb een schokkende ontdekking gedaan. Naar de tandarts gaan staat op de planning, maar toch even delen:
Ik heb nergens last van wat mijn gebit betreft, geen pijn, geen zwelling, niks, ware het niet dat mijn kiezen stinken. Als ik namelijk met mijn duim over mijn bovenste kiezen ga, dan meurt mijn duim vervolgens enorm. Ik snap er niks van en schaam me.
Wat kan dit zijn?
Ik heb nergens last van wat mijn gebit betreft, geen pijn, geen zwelling, niks, ware het niet dat mijn kiezen stinken. Als ik namelijk met mijn duim over mijn bovenste kiezen ga, dan meurt mijn duim vervolgens enorm. Ik snap er niks van en schaam me.
Wat kan dit zijn?
vrijdag 9 mei 2014 om 11:52
vrijdag 9 mei 2014 om 12:01
Ik flos dagelijks tussen al mijn tanden en kiezen en als ik niet flos ruik ik mijn gebit.
Als je flossen lastig vindt met gewoon flosdraad dat je om 2 vingers wikkelt, zou je eens van die speciale floshoudertjes kunnen proberen, of een waterpik, dat schijnt ook goed te werken.
Maar wat jij ruikt is echt tandplak. En voor iemand met een obsessie voor een schoon gebit vind ik het maar raar dat je nooit tussen je kiezen flost.
Als je flossen lastig vindt met gewoon flosdraad dat je om 2 vingers wikkelt, zou je eens van die speciale floshoudertjes kunnen proberen, of een waterpik, dat schijnt ook goed te werken.
Maar wat jij ruikt is echt tandplak. En voor iemand met een obsessie voor een schoon gebit vind ik het maar raar dat je nooit tussen je kiezen flost.
vrijdag 9 mei 2014 om 12:08
vrijdag 9 mei 2014 om 12:20
quote:zonn schreef op vrijdag 09 mei 2014 12:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Stank gebit"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 09 mei 2014 @ 12:15</a>:</b>
Waterpik
--------------
doe mij maar eentje van vlees</div></blockquote>
Oh, die google ik even.
Is dat een aanrader? Soort mini hogedrukreiniger voor je gebit.
Waterpik
--------------
doe mij maar eentje van vlees</div></blockquote>
Oh, die google ik even.
Is dat een aanrader? Soort mini hogedrukreiniger voor je gebit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!