Ik heb een nieuwe vriend en heb een naat probleem. Ik heb stinkende afscheiding en steeds meer contact bloeding. Het ruikt soms heel vies tijdens de sex. Ik hen van de dokter gyno dakterin gekregen en dit helpt wel totdat ik sex heb. Ik maak me zorgen heb ooit foute uitstrijkjes gehad en tweemaal lisexcisie. Daarna was alles anderhalf jaar goed. Nu jaar geen controle gehad en dan dit. Iemand ervaring? Ben best bang en dokter heeft pas over een week plek voor een afspraak.
Nee snap ik maar van de week begonnen de bloedingen pas. En de geur leek verdwenen na het medicijn..ook mijn vriend had zalf gekregen en alles leek opgelost
Nee ik had vanmorgen last we zijn toen ook gestopt. Ja ben ik en dat heb ik niet. Maal me zorgen meer ivm met uitstrijkjes die.nu een jaar geleden zijn. Je denkt dan toch aan enge dingen
Ik belde in december al dat ik weer naar de hun wilde voor uitstrijkje. Ik heb dit ook toen tegen hem gezegd dat ik ieder jaar wilde omdat ik eens in de vijf jaar te weinig vind. Maar ja dan bel je een jaar later en dan word er gezegd ga maar naar je ha
Anoniem_126218
zaterdag 24 januari 2015 om 12:14
Is het geen bacteriële vaginose? Daarvoor moet je een AB kuur.
Ze dachten dat ik gardenella had en kreeg daarvoor daktorinn een capsule in de vorm van een ei
Anoniem_64df35cce50ab
zaterdag 24 januari 2015 om 12:18
Hebben jullie je überhaupt laten testen voordat je aan de gang ging?
Anoniem_63dd656acb052
zaterdag 24 januari 2015 om 12:35
Gardnerella kan, maar Trichomonas wil ook nog wel eens voor nare geurtjes zorgen. Ik zou als t niet over gaat toch even de boel laten onderzoeken/bekijken. Heeft je huisarts ook speculumonderzoek gedaan?
New het was telefonisch nadat ik de klachten uitlegde. Geur kwam Door mijn spijkerbroek heen. Dat is gelukkig over na die pil. 2 februari ga ik op spreekuur