Stuiptrekkingen in slaap
vrijdag 20 februari 2015 om 15:48
Het probleem is dit: mijn vriend heeft nogal eens last van stuiptrekkingen in zijn slaap. Vervelend voor hem, maar ook voor mij, die graag tegen hem aan in slaap valt. Als hij dan weer zo'n stuip krijgt, ben je meteen klaarwakker.
Wie kent het en wie weet hoe je ervan af komt? Het is alleen in slaap.
Wie kent het en wie weet hoe je ervan af komt? Het is alleen in slaap.
vrijdag 20 februari 2015 om 16:07
vrijdag 20 februari 2015 om 16:17
quote:Crazycatlady schreef op 20 februari 2015 @ 16:07:
Mijn vriend heeft dat ook, die slikt nu sinds een tijdje magnesium voor het slapen gaan en nu gebeurt het ipv bijna elke nacht, misschien nog 3x in de maand.. Misschien het proberen waard!Ja dat heeft manlief ook een tijdje geslikt hielp wel een beetje. gekregen van de HA. Misschien is dat een optie.
Mijn vriend heeft dat ook, die slikt nu sinds een tijdje magnesium voor het slapen gaan en nu gebeurt het ipv bijna elke nacht, misschien nog 3x in de maand.. Misschien het proberen waard!Ja dat heeft manlief ook een tijdje geslikt hielp wel een beetje. gekregen van de HA. Misschien is dat een optie.
vrijdag 20 februari 2015 om 16:26
Het komt dan door een structureel magnesiumtekort, dus ik neem aan elke avond
Mijn vriendin heeft dit ook regelmatig. Tenminste, ik vermoed dat we het over hetzelfde hebben. Om de halve tot hele minuut trekt ze dan met een van haar benen, dus ook in haar slaap. Als je zelf niet makkelijk in slaap komt is dat... niet leuk. Maar een korte maar intensieve massage van haar kuiten (vooral richting hiel en knieholte) lost het altijd op en vind ik allerminst erg om te doen.
Mijn vriendin heeft dit ook regelmatig. Tenminste, ik vermoed dat we het over hetzelfde hebben. Om de halve tot hele minuut trekt ze dan met een van haar benen, dus ook in haar slaap. Als je zelf niet makkelijk in slaap komt is dat... niet leuk. Maar een korte maar intensieve massage van haar kuiten (vooral richting hiel en knieholte) lost het altijd op en vind ik allerminst erg om te doen.
vrijdag 20 februari 2015 om 16:33
quote:sima schreef op 20 februari 2015 @ 16:18:
Iedere avond magnesium of alleen het in het weekend dat we samen slapen? Grazycatlady?
Iedere avond, dan ga je na een dag of 3 verschil merken.
Mijn vriend is ook niet van de supplementen en al helemaal niet van pilletjes, dus ik heb deze bij de tuinen gehaald:
Zijn zakjes die een beetje smaken naar die zure napoleon snoepjes
Iedere avond magnesium of alleen het in het weekend dat we samen slapen? Grazycatlady?
Iedere avond, dan ga je na een dag of 3 verschil merken.
Mijn vriend is ook niet van de supplementen en al helemaal niet van pilletjes, dus ik heb deze bij de tuinen gehaald:
Zijn zakjes die een beetje smaken naar die zure napoleon snoepjes
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
vrijdag 20 februari 2015 om 17:30
Toevallig heeft de NG hierover iets gepubliceerd gisteren:
http://www.nationalgeogra ... ngen-voor-het-slapen-gaan
http://www.nationalgeogra ... ngen-voor-het-slapen-gaan
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....