triamcinolon bij schimmelinfectie
dinsdag 26 november 2013 om 21:09
Ik heb sinds 5 weken een schimmelinfectie die maar niet over wil gaan,eerst binnenin 6 eieren gehad,toen was dat weg nu zit het aan de buitenkant erg pijnlijk,eerst heb ik tabletten gehad flucanosol,hielp niet toen het medicijn iets met intra... daar ging het bijna mee weg maar niet helemaal,nu heb ik een creme triamcinolon gesmeerd gisteren avond voor het eerst en vanmorgen leek het weg te zijn,maar vanmiddag voelde ik al wat,net aan het begin van de vagina steekt het af en toe,en nu valt het ook wel ,nu moet ik het 1 week smeren en wordt donderdag op mijn suiker gecheckt,iemand ervaringen hiermee??
dinsdag 26 november 2013 om 21:41
Verwijzing voor de gynacoloog vragen. Of je HA een kweek laten zetten. Er zijn verschillende soorten schimmels. Je hebt een werkstof nodig die actief is tegen het type schimmel dat jij hebt. Heb je dit al gedaan, dan het advies van de arts opvolgen en afwachten wat een weekje triamcinolon doet. Ik hoop dat het werkt!
anoniem_191571 wijzigde dit bericht op 20-12-2013 13:12
Reden: bijdrage niet relevant
Reden: bijdrage niet relevant
% gewijzigd
dinsdag 26 november 2013 om 22:02
Triamcinolon is een hormoonzalf die ik voor mijn ernstige eczeem heb gekregen. Het verlicht de jeuk en helpt bij de genezing van eczeemplekken. Dit lijkt me voor je gevoelige huid rondt je vagina niet iets wat je voor langere tijd kunt gebruiken. Misschien is een doorverwijzing naar de gyn niet zo'n gek idee.
woensdag 27 november 2013 om 15:02
zondag 1 december 2013 om 13:19
Huisarts geweest suikergehalte was 5.6 dus daar lag het niet aan,inwendig onderzoek gehad,zag er rustig uit gebruik nu nog 1 x per dag die creme miconazol met hydrofiele creme als voorzorg en ik ben er vanaf na 6 weken pff nu moet ik 1 x per maand flucanozol slikken om de schimmelinfectie tegen te gaan.
zaterdag 24 mei 2014 om 14:44
je hoeft alleen maar even naar de huisarts en vraagt 1 capsule diflucan.
je neemt hem in en het is na 1 dag over.
hoe simpel ipv naar de gyn gaan en creme's smeren.
diflucan.....id DE oplossing.
mijn huisarts weet dat ik het heel af en toe nodig heb.
en ik hoef maar via telefoon even aan te vragen.
1 capsule met water innemen en klaar is kees.
je neemt hem in en het is na 1 dag over.
hoe simpel ipv naar de gyn gaan en creme's smeren.
diflucan.....id DE oplossing.
mijn huisarts weet dat ik het heel af en toe nodig heb.
en ik hoef maar via telefoon even aan te vragen.
1 capsule met water innemen en klaar is kees.