Gezondheid alle pijlers

Veel zorgen niet meer ongesteld

24-03-2015 13:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik maak me veel zorgen. Heb 8 weken geleden curettage ondergaan Ivm miskraam. 5 weken geleden negatieve test. Daarna nooit meer ongesteld geworden en nee ben niet zwanger meerdere testen gedaan. Eergisteren na de gemeenschap met mijn partner erge contactbloeding. Jaar geleden was mijn uitstrijkje goed maar maak me zoveel zorgen. Ik ga vanmiddag naar de dokter maar ben zo bang voor iets erg.
Het hoeft niets ernstigs te zijn. Ik werd niet ongesteld na mijn curettage en met een echo bleek er een onschuldige cyste in mijn baarmoeder te zitten. Ik kreeg een kuurtje primolut en dat zorgde voor een bloeding, jammer genoeg was mijn cyclus daarna nog in de war en werd ik om de twee weken ongesteld. Al met al duurde het dus een tijd, maar er was niets ernstigs aan de hand. De eerste keer dat ik een gewone cyclus had werd ik weer zwanger, dat is mijn middelste dochter die nu 7 is.
Geen ervaring hier met miskraam of curettage. Maar goed dat je naar je dokter gaat om je klachten te laten checken. Veel sterkte
Goed dat je naar de HA gaat.

Na mijn miskraam ( geen curettage) werd ik ook niet met ongesteld, wel steeds buikpijn enveel bruinig slijmverlies.

Na een kuurtje primulot werkte alles weer.
Hoe is het gegaan?
Ik heb dan wel geen curretage gehad, maar medicatie. Ik werd pas na 14 weken weer voor het eerst ongesteld! Wat een eeuwigheid... Wat zei de huisarts?
Het is goed gegaan hij denkt dat mijn hormonen in de war zijn. Voor zekerheid uitstrijkje gehad en binnenkort echo van baarmoeder. Enige is na het inwendig onderzoek wel pijn nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven