Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Die punctie was een reactie op de post van Isabon. (Ik spreek even voor m'n beurt).

Lamaatje, heel veel sterkte deze dagen voor de grote ingreep.
Dank jullie wel voor al de steun en goede wensen.

Er was sprake van twee prikken. Isabon krijgt een ruggemergpunctie en ik krijg een ruggeprik ter vermindering van de pijn nadien.

Ik ben niet zo bang voor naalden. Het ter sprake brengen van de ruggeprik suggereerde wel dat ik wel veel pijn kon verwachten en daar was ik minder blij mee. Wel logisch natuurlijk als ze een stuk van een orgaan weghalen, maar niet zo leuk om te horen.
odi et amo
Soms wordt het ook wel standaard aangeboden hoor lamaatje. Bij mij vroegen ze het 2x voor buikoperaties en bij mijn moeder ook. Anders krijg je morfine door injecties.
Isabon hoe is het met je? Ben je al voor de onderzoeken geweest? Zoniet, wanner moet je dan opgenomen worden?
odi et amo
Lama veel succes de komende week. Ik hoop dat je goed hersteld en dat we je snel weer kunnen lezen.

Isabon idem.
isabon, weet je al wat meer?

lamaatje: D-day is near, ben je er geestelijk een beetje klaar voor? Kun je je er aan overgeven?

Sterkte dames, knuffff
Ready voor take off.
odi et amo
Veel sterkte Lamaatje
Veel sterkte Lamaatje!
Succes en sterkte met de operatie lamaatje.

isabon nog in afwachting begrijp ik?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Sterkte alvast voor je operatie, Lamaatje!
Sterkte, Lamaatje.
word je maandag al opgenomen lamaatje?

Succes alvast.
Oordopjes, slaapmaskertje en slaapjasjes in de tas ? you can do it, womanpowerrrrrr!!
Het is wel erg stil rondom isabon... hoop dat het goed met je gaat.
Sterkte lieve Lama!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Isabon, hoe gaat het?

Laat je nog eens horen.
odi et amo
Hoi lamaatje,

Hoe gaat het met je?

En Isabon?

Alles bij elkaar gezocht. Nieuwe ponnen. Nieuw badjasje.

Tablet. Laptop. Boek. Breiwerk. Pillen. Snoep. Toiletspullen.

Op naar de narcose morgenochtend.

Dank je wel voor al jullie steun, hugs and kisses.

See you later this week.
odi et amo
Hey Lamaatje, goed nog wat van je te horen. Je bent helemaal ready for take off, zo te lezen

Wens je een goede nachtrust (je zult wel wat krijgen, toch?) en een spoedig herstel. Ik denk aan je, morgen
Sterkte Lamaa! Tot snel!
Veel succes!

...een meelezer...
Sterkte!
Heel veel sterks Lama!
Ga in therapie!
Heel veel sterkte Lama!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven